*2 ✔️

50 2 2
                                    

14:00 konečně konec . Mamina na mě už čekala před školou , obvykle jezdím busem , ale tentokrat ne . Jedu totiž s Cass na cvičák . Čeká nás v sobotu soutěž. Dnes je středa. S Cass děláme agility a je v tom opravdu dobrá , říká se že bordery jsou na toto nejlepší . Opravdu mě to baví a myslím že Cass taky.
  Mamka nás odvezla na cvičák já Cass nasadila postroj , lépe se pak ovládá, když se jí něco nepovede. Má krásný, červený . Na cvičáku se obvykle potkáváme s Benem. To je taky bordera ale kluk . Jeho paníček se jmenuje Adam , je hezkej, líbí se mi. Ale je zadanej 😕
Adam je krásnej brunet. Má hnědé oči. A roztomilý úsměv. Je mu 17 . A hraje fotbal. Chodí s nějakou Britney, roztleskávačkou naší školy. To jsem vám neřekla Adam chodí na stejnou školu jako já. Bohužel tam chodí i Britney . A ta si ho hlídá , takže s ním nemůžu být sama.
Už jsem to i vzdala .
No po 2 hodinách tréninku s Cass nás vyzvedla mamka. Vzala nás do Mc donaldu . Moc to mamka nedělá ale řekla že jsme si to zasloužily . Začervenala jsem se a usmála se na mamku.
Když jsme dojeli domů Cass si to namířila do koupelny. Vykoupala jsem Cass a pak si hodila spršku. Naučila jsem se do školy. A sedla si k rodině k televizi . Cass si zalezla do pelíšku. Ona je to spíš taková postýlka a to jsem vám neřekla co má u mě v pokoji. Cass hned usnula takže nespala se mnou v pokoji ale v obýváku. Sophia taky hned usnula. Taťka ji uložil do postele . Ta jí má taky nádhernou .

Tento příběh mě baví psát tak snad baví i vás . Omluva za chyby . A miluju vás .
*Chel❤💛💙💜🖤💚

Something like lovestory - CZECHKde žijí příběhy. Začni objevovat