Pár lidí mi psalo (což si neskutečně vážím ) jestli nechci udělat ještě bližší seznámení s postavami tak tady to je ❤️💜💛💚💙🖤
Ps. Kam mi můžete psát - do zpráv na wattpadu , pod kapitolky, na nástěnku :))POHLED Z CAROLINY STRANY
Carol -
To jsem já ,je mi 16, těmito příběhy vám vyprávím úseky z mého života. Mám středně dlouhé blond vlasy. Přirozeně se mi vlní. Oči mám modré. Jsem milovník psů. S Cass děláme agility.
Sophia- Moje mladší sestra, je hodně praštěná ale všichni ji milujeme. Bez ní by to nebylo ono . Je to štíhlounká holčička s dlouhými světle hnědými vlasy.
Cass-moje borderka; asi ji tu nemusím popisovat je o ní zmínka všude
Mamka a Taťka- Tomáš a Jana . Moji milující rodiče . Taťka ředitel jedné firmy. A mamka je na mateřské se Sop.
------
Kačka a Honza- Rodiče Adama.Jsou moc milí a hodní.
Adam- poznáme nebudu nic prozrazovat :P
Honzík- Malej bráška Adama se Sop se ani nezná. Ale protože se naši s rodičema Adama rozumí. Brzy se určo poznají. Má hnědé vlasy a hnědá očka. Je na mě moc milej .
------
Teta a Strejda -Michal a Maggie. Teta se strejdou žijou v Americe. Už jsme u nich jednou byli když jsem byla malá. To ještě Sophia nebyla na světě. Jsou to hodní lidé. Strejda je brácha taťky.
------
Babička a Děda-Eva a Petr.Jsou to asi ti nejlepší a nejmodernější prarodiče ci můžu mít.Máme je se Sop moc rádi. Jsou to rodiče Mamky . Babička je hezká. Má krátké hnědé vlasy ,šediny u ní neuvidíte, jako naše mamka. Oči má zelené . Děda má oči hnědé a vlasy lehce šedivé. Jsou to však lidi ,kterým slovo TABLET nebo MOBIL něco říká. Mají krásný moderní dům . Jsou prostě super. Bydlí v Pardubicích , stejně tam jezdíme často . Jo a mají koně.
------
Adél- Moje bff . Jsme něco jako sestry . Je to blondýnka s hnědýma očima . Postavu má podobnou mně. Hubenou. Ale ne anoregtickou !
Britney- Školní Barbie. A bývalá holka Adama. Ani vám ji nemusím popisovat . Stejně se už nebude moc vyskytovat.Kryštof a Pavel - nejlepší kámoši Adama
DĚKUJI VÁM ZA VŠECHNY ZPRÁVY A PŘEČTENÍ VÁŽÍM SI TOHO MOCCCCC!❤️💚💜💙🖤💛💋
Písnička - Froyo lolo
*chel
ČTEŠ
Something like lovestory - CZECH
RomanceČESKÝ PŘÍBĚH Ahoj, moje jméno je Caroline Hošková , ale říkají mi Carol. Je mi 16 . Bydlím v domku nedaleko Prahy s rodinou . Mamka s taťkou , malá ségra a moje fenka Cassie. Co stane až začne nový školní rok . To dočteme v této knížce .. Děkuji za...