Mezitím jsme došli domů. Nikdo nebyl doma ani Cass. Šli jsme do mého pokoje. Sedli jsme si na postel.
"Carol co to je za otázku. Samozřejmě, že tě miluju. Miluju tě tak, že to snad není možný. Nechápu, že řešíš to co ti řekla Britt. Sama moc dobře víš, že jen závidí a sama spala s celou naši školou nejmíň."řekl naštvaně
"Promiň lásko já to tak nemyslela, jen prostě pochop mě prosím." A udělala jsem smutný obličej
"Hm" zabručel
Odcházel z mého pokoje, já ho však stihla chytnout za ruku a přitáhla jsem si ho do polibku. Nespolupracoval.
V tom mi začali téct slzy, protože jsem litovala toho, že jsem se na to ptala. Ale já prostě musela.
On mi však slzy setřel
"Zlobíš" zašeptal
Já ho jen obejmula tak moc jako nikdy předtím.
"Nemáš hlad? Nebo žížeň? " zeptala jsem se ho
"Ani ne. Zůstaň tu se mnou "
To už mě začal líbat. Strčil do mě a já se ležela pod ním. Bylo tu napětí a chtíč, ale Adam to neudělal. Nevyužil toho. Proto ho miluju.
"Miluju tě víš to " a zasmál se
"Já tebe lásko"
"Skočím si dát sprchu. Nejdeš se mnou ? " řekla jsem nejistě
"Chceš?" A kousl se do rtu
Rozeběhl se ke mě. Chytl mě pod zadkem a já si kolem něj obmotala nohy. Nesl mě do koupelny. Položil mě na skříňku v koupelně. Zamkl...
"Jestli nechceš nemusíš " řekl, protože ví, že jsem stydlivá
Svlékla jsem si třičko přímo před ním. Jen se usmál a svlékl si ho taky. Svlékl si kalhoty a já nebyla pozadu. Začal mě líbat aby odlehčil situaci. Rozepnul mi podprsenku. Sundal si boxerky. Já tam byla jen v kalhotkách a on tam stál v celé své kráse. Bylo to poprvé za tu dobu co jsme spolu. Svlékla jsem si kalhotky a vlezla do sprchy. On pustil vodu ale přitom mě namáčkl na stěnu. Líbal mě na rty, posunul se k mému krku a skončil až u mých prsou. Vzdechla jsem. Namáčkla jsem se na něj ještě víc. Byla jsem hrozně nervózní. Ucítila jsem něco jak mě bodalo do břicha. V tom ale skousl mou bradavku a já vzdychla.
Najednou jsem slyšela jak jde někdo po schodech nahoru
Dala jsem Adamovi ruku na pusu
"Pšttt" špitla jsem
On jen vzal sprchový gel a začal se mýt a pak mě. Někdo zaťukal na dveře. Lekla jsem se. Zamkla jsem ?Ahojte 😄 tak po delší době kapitolka. Nevím, jestli vám nevadí číst takovéhle situace. Dejte mi vědět do komentářů. Ale třeba sex tu do detailů popisovat nebudu. Nechci aby se z toho stalo Padesát odstínů😄.
Tak snad se vám kapitola líbila. Nezapomeňte vote a komentář potěší.
A ještě jsem vám chtěla moooc poděkovat za všechna přečtení. DĚKUJUUU❤️❤️
Miluju vás ❤️💙💜💚💛🖤🧡
*chel
ČTEŠ
Something like lovestory - CZECH
RomanceČESKÝ PŘÍBĚH Ahoj, moje jméno je Caroline Hošková , ale říkají mi Carol. Je mi 16 . Bydlím v domku nedaleko Prahy s rodinou . Mamka s taťkou , malá ségra a moje fenka Cassie. Co stane až začne nový školní rok . To dočteme v této knížce .. Děkuji za...