5.rész

300 10 0
                                    

Határozott mozdulattal magához vont.
Valóra vált álmom melyet benem telyesülhetetlennek hittem.
*

Szenvedélyes csókolózásba kezdett.💏 Két csók között volt, hogy csak az alsóajkam kellett neki.💋 Simogatta nyakam,arcom átkaroltuk egymást és  beletúrtunk a másik hajába. Éreztem rajta tetszik neki. Nagyon kis édes volt .
Aztán egyszer csak megfogta vállaim és lassan távolodni kezdett.
-Miaz •kérdeztem furcsán.
-Hát csak annyi, hogy már 8 óra múlt.
Tudod haza kell vigyelek.  •édesen  beszélt.  Hangja elvarázsolt.
-Óóóó, hogy te milyen figyelmes kedves vagy .  Ezt is imádom benned.
-Nekezd már megint kislány. •mondta bájosan.     És mivel már szerelmet vallottunk egymásnak, -e mondat végeztével újra megcsókolt 💏 és Én  egy pillanatra megint a fellgekben jártam.
Észre is vette,hogy nem engedem el egykönnyen.
-Na gyere menjünk.
-Oké,mehetünk.
Elindultunk,menet közben már a kezemért nyúlt Én gyorsan utánna kaptam nem akartam lacafacázni, már nagyon vártam ezt az alkalmat.
A kocsiban ülve pedig már csodálhattam miközben vezet. Hogy lehet minden vonása ilyen tökéletes.?  •gondoltam. Elégfeltünően bámulhattam,ugyanis miközben az utat nézte megszólalt.
-Mit nézel úgy, csak nincs rajtam rúzs folt. •gúnyos hang mosollyal vegyítve.
- Nem dehogy. • kacagtam fel. Egyszerűen csak tökéletes vagy.
-Na gyere bujj ide.  Oda is bújtam ahogy kérte. •Olyan jó illata volt,nem birtam betelni vele. -  Én meg a tökéletesség két külön fogalom. •jegyezte meg,csak úgy magában.
Mivel már a fejem a karjába fúrtam tisztán értettem mit mond.
-Hallod magad?
-Ami azt illeti igen. Mivel,hogy Én szolaltam meg.
-Jaj most,csak most ne humorizálj kérlek. Ez most komoly téma.
-Tényleg? •És mármegint vigyorgott.
-Akkor légyszives fejsd ki elméleted,szeretném tudni pontosan mire is gondolsz.
-Rendben ennek örülök. Nos gondolkodj kicsit, a szimpadon állva kibontakozol egy igazi energia bomba vagy. • Itt félbeszakitott: Igen Én a tökéletességre törekedem.  •Folytattam:  - varázslatos és ami azt illeti írtó sexy, de ez most mellékes. A mondat hallatán majd megfulladt a kuncogástól. 😃
-Szóval sexy vagyok?. Értem ezt jó tudni .
-Igen az, de nem ez a lényeg,hagyd abba a nevetést. • Szót fogadott. Mint egy édes kisgyerek.
-Amikor viszont le jössz a színpadról  ,szerény kedves átlag emberré válsz... leszámítva a varázslatos aurád.•jegyeztem meg mellékesen.
A rekordjaiddal nem dicsekszel de örülsz ha tetszik az embereknek a munkád,a rajóngóid pedig kivétel nélkül szereted. •Ezzel a magyarázkodásom végére értem.
Mire befogtam a szám ,Mike csak  azt felelte:  -Értem,de nézd csak még te elmondtad a véleményed ami egyépként nagyon jól esett☺,megékeztünk.
- Jaj ne nem akarom,hogy máris menyj. Nem maradsz még egykicsit?
-Szeretnéd kislány? •huncut vigyor.
-Hát nem eggyértelmű??  Ja és még valami ne hívj kislánynak.!
-Miért mibajod  vele?
Azzal tudattam vele,egy heves csókkal pontosan mi is a bajom ezzel a "becenévvel". Amikor végre elengettem,megint ezt mondta:
-mostmár értem rosszkislány! •Bályos mégis sexis mosoly jelent meg arcán.
-Hagyd abba!  😫
- Igenis úrnő😜. Erre el nevettük magunkat. 😁
-Szóval?? Maradsz?
-Persze.
-Jó akkor menjünk végre.
Kiszáltunk a kocsiból,az ajtóhoz kézen fogva mentünk, beléptünk a lakásba köszöntünk anyuéknak,és Mike kedvesen megkérdezte:  - Ugye még időben jöttünk?
-Persze. •Nyugtatta meg apu.
-Jó ennek örülök.
-Anyu mond csak Mike maradhat még kicsit.?
-Igen kicsim.
-Köszi.
-Gyere akkor menjünk. •Én mentem elöl Ő jött utannam.
-Oke. •eggyezett bele.
Mikor már a lépcsőn felértünk sétáltam a szoba felé , hirtelen elkapta a derekam és szorosan magához húzott. Megfordultam mire a falnak támasztott...
-Szóval mi is volt ez a kocsiban? Kislll.....
-Kine mond! •szakitottam félbe,szinte rá  parancsoltam.
Mire megcsokólt.
-Rendben ahogy akarod többet nem mondom.
Végre elengedett és hagyta,hogy kinyissam az ajtót.    Bementünk a szobában leültünk az ágyra.
-Mond csak...
-Igen?
-Kérhetek egy autogramott?
furcsálta kérdésem mert már kaptam ,de temészetesen kedvesen ezt mondta:
-Hogyne, és hova szeretnéd ??
-A falamra.😊
-Ez érdekes kérés,de legyen.  Kérhetek egy filcet.?
-Tessék.
Majd hatalmas  gyönyörű betükell felírta  nevét a falra. Apró betükkel
Oda írta azt is: SZERTLEK! ❤
-Tessék így jólessz?
-Tökéletes.    Mikor közelebb mentem,hogy szemügyre vegyem,akkor vettem csak észre az apró betűs részt. 😊  Elpírulva válaszoltam : Én is nagyon!
-Akkor gyere ide és bizonyisd be.
Megfordultam és ahogy kérte a nyakába ugrottam, majd megcsókoltam.💏 Nem ellenkezett, sőt mikor át futott az agyamon :
Most legszívesebben ledönteném az ágyra... de úgy sem hagyná.
Hirtelen a pillanat hevében megis tettem, és meglepő módon nem is akart ellenálni az érzésnek.. Most egy pillanatig Én irányitottam, Én voltam az aki a testére símulva kényeztethettem de nem sokáig, hirtelen egy határozott mozdulatának köszönhetően, észre kellett vennem, hogy " csapdába estem"    
De az igazat megvalva nem is bántam.
 

                          😄😉😉😙😘
                                  😇💖
                                   

Love StoryWhere stories live. Discover now