*Hommik* (Zoe POV)
Ughhh äratuskell kuidas ma üldse ei igatsenud sind. Esmaspäev ja esimene koolipäev. Ei viitsi! EI TAHA!
Kell oli 6.10 hakkasin ennast voodist püsti ajama kuni Max tõmbas mu tagasi voodisse enda kaissu.
Max: Ja kuhu sa lähed?
Zoe: ma pean ennast korda tegema
Max: ära mine veel
Zoe: ma pean
Max: Ole veel 10min ja siis mineZoe: Okay
Olin siis ta kaisus veel 10min kuni 10minist sai 15min kuna ta kaisus oli nii soe ja rahulik et huhu.
15min hiljem oligi aeg ülesse ajada ennast ja minna käija pesemas. Kui pesemas oli käidud oli aeg minna teha meik ja juuksed korda. Siis lõpuks jõudis asi selleni et mida ma küll sega panen. Lõpuks otsustasin panna sinised katkised teksad ja halli särgi.
********************
ZoeMeg: Ilusat esimest koolipäeva!
5,6 Likes
40 KommentaariKui sain endaga valmis oli kell saanud juba 7.05 otsustasin käija köögis ruttu ja süüa midagi. Kui olin söönud oli kell juba saanud 7.30 ja Max oli valmis endaga ja alla ennast vedanud. Matt läks Hanna autoga kooli ja Max viis mind oma autoga kooli.
Kool. Oh kool. Ei taha. Esimene tund oli kõikkidel klassidel klassijuhataja tund. Saime seal õpikud ja tunniplaanid. Siis saime veel kapi võtmed. Enne kooli aasta algust pidi teadma andma koolile et soovid kappi. Kui jätsid kapi tahtmise viimasele hetkele siis oli 50/50 võimalus et saad kapi. Mina aga oli andnud kooliaasta alguses juba teada et tahan kappi sa samamoodi oli Max,Hanna ja Matt teinud. Minu ja Maxi kapid olid suht lähedal üksteisele soo see oli hea. Meie vahel oli ainult 2 kappi. Igal õppilasel meie koolist oli oma kapp ofc need kes olid teada andnud et tahavad kappi. kappi sai sai õpikuid või jakke toppida. Kes see ikka viitsib jakki koguaeg endaga kaasas kanda. Või õpikuid mida sul järgmine päev vaja pole koju kaasa kanda. Panin oma õpikud mida vaja polnud praegu kappi ja sama tegi Max. Minul ja hannal oli kunst ja Mattil ja Maxil bio.
Nii siis see koolipäev läks kuni söömine tuli. Istusime Hannaga samas lauas ja poisid ühinesid meiega. Sõime ja ajasime juttu kuni kuulsin järsku kuidas seljataga minust räägiti.
??: Kuida krt nad tunnevad Matti ja Maxi.. Kooli kõige hotimaid poisse.. Nagu kes tahaks nende libudega sõber olla või isegi suhelda.
??: Mdea mina küll ei tahaks.. Vaata kui koledad nad on.. Miks Matt ja Max istuvad üldse nendega.
??: Koledad libud
??: On jah
??: vaata Maxi kui armas ta on
??: Omg ja Matti näguu omgg
??: Isegi mina oleks parem sõber Mattile ja Maxile kui need 2 libuKui kuulsin seda muutusin kurvaks. Max vaatas mulle otsa kurva näoga ja ma lihtsalt tegin fake smile ja sõin edasi. Hanna küsis vaikselt et kas kõik korras ikka ja ütlesin et mitte midagi pole viga. Ma tean et ta tegelt sai aru miks ma kurb olin ja et ta kuulis mis nood plikad mu taga rääkisid.
Kui olime ära söönud jne hakkas minu ja Hannal Mata ja poistel inimese õp. Peale neid saime koju.
*Hiljem*
Tunnid olid läbi ja hakkasime koju minema. Poisid täna meile ei tulnud kuna neid oli poiste õhtu plaanitud teistega. Seega andsin väikse musi Maxile põsele ja sama tegi Hanna Mattile. Siis läksin Hanna autosse ja sõitsime koju. Teel koju rääkisime sellest asjast mis sööklas toimus. ta teadis et ma olin sellepärast täna nata tujust ära.
Hanna: Ära muretse selle asja pärast mis sööklas toimus. Nemad on just need libud. Max ei jätaks sind kunagi
Zoe: Ja aga nagu ma tunnen et ma ei vääri teda. Ta liiga hea minujaoks.
Hanna: Zo! ta armastab sind kogu südamest. Sa väärid teda. Ta vajab sind samapalju kui sina teda. Ta armastab sind kogu südamest ma ju tean. Ma näen kuidas ta sind vaatab ja naeratab kui sind näeb või sinuga aega veedab! Ta armastab sind väga palju Zo!
Zoe: hehe Aitäh Hanna! You are the best! Love ya
Hanna: Love ya tooLõpuks kui koju jõudsime tegime omale Hannaga süüa ja hakkasime kodutöid tegema. Kui saime nood tehtud vaatasime natukene telekat kuni sain sõnumi Maxilt.
Max: Tahaksid minuga kokku saada kella 19.05 aeg.
Zoe: Okay.Kell oli alles 18.45 niiet mul oli natukene veel aega. Panin juuksed ülesse kinni ja vaatasin natukene veel Hanna juures telekat. Kuni Max tuli ja oli aeg minna jalutama.
Jalutasime Maxiga randa. Rääkisime juttu ja lõbutsesime. Kuni lõpuks Max ütles.
Max: Ma tean et miks sa muutusid täna sööklas järsku kurvaks. Hanna rääkis mulle.
Zoe: Oh okay.Max: Zo! Sa ei pea muretsema. Ma ei tahaks kunagi neid. Isegi mitte kedagi muud. Ma tahan ainult sind. Sa tähendad mulle väga palju Zo! Kogu maailma! Ma armastan sind kogu südamest ja kui ma mõtlen et ma kaotan su ükspäev. Siis tuleb mulle pisar silma. Ma kardan sind kaotada Zo! Ma ei taha sind kunagi kaotada! Ma armastan sind väga!
Zoe: Ma armastan sind kah! <3Suudlesin Maxi ja me kõndisime ja mängisime jobu edasi.
******************************
MaxRios: My Baby! My World! My one and only! <3 Love you!
Tagged: ZoeMeg
7.7 Likes
49 KommentaariLõpuks kui kell hakkas juba palju saama otsustasime hakata koju liikuma. Tee peal Max rääkis asjadest ja järsku küsis.
Max: Kuna ma olen 18 ja sa põhimõtteliselt 17. Kas sa tahaksid umbes 20päeva pärast minuga omasse korterisse v majja kolida?
Zoe: Muidugi!Naeratasin ja suudlesin teda viimast korda ja läksin tuppa. Naeratasin Hannale ja läksin ülesse. Otsustasime Maxiga asjast rääkida teistele homme.
*Hommikul*
------------------------------------------------
Kuna eile ei postitanud midagi siis täna pikem osa. Well üritasin :D
Otsustasin et nädalasees ma ei pane igapäev osa ülesse vaid üritan vähemalt 2 osa nädalasees ülesse panna. Kui ei saa 2 osa siis üritan vähemalt ühe osa. Loodan et sobib ja loodan et meeldis see osa! :)-Netu
-------------------------------------------------
YOU ARE READING
Her Eyes! [Est]
FantasyWARNING! THIS BOOK IS IN ESTONIAN! IF U WANT AN ENGLISH VERSION LET ME KNOW! OR MESSAGE ME! Raamat räägib tüdrukust kellel on sünnist saadik olnud teistest erinevad silmad.. Ta silmadel on tatud tähendused..Teatud värv ja teatud emotsioon.