*Maxi POV*
Oligi lõpuks jõudnud see imeline nädal. Road trip timee. Zoe terve eelmine nädal päris, et mis järgmine nädal teeme, õnneks suutsin saladust hoida ja ta õnneks ei saanud aru meie plaanist mis tegelikult plaanime see nädal. Mõni üksik kord andis kas Hanna või Matt väikse hindi, et road trip tuleb aga ju siis Zoe ei saanud aru.
Mul oli juba kõik ilusti välja plaanitud mida ma tahan Zoe-iga sellel tripil teha. Kuna me tripime ilusa nädala ja pool siis tahan kindlasti temaga minna ja kõndida rannal siis kui päike parasjagu loojub. Plaanin kah talle ühe üllatuse veel teha seal rannal aga mis see üllatus on sellest räägin hiljem.
Lõpuks oligi aeg rääkida mis toimub see nädal kah Zoe-le. Helistasin ruttu Hannale ja Mattile et nad hakkaks asju pakkima sell ajal kui ma räägin Zo-le uudisest. Kutsusin siis Zo enda juurde.
Z: mh?
M: mul sulle üllatus.
Z:Rly? mis see on?
M: well mäletad me rääkisime vahepeal, et tahaks minna road tripile?
Z: mhm
M: well kuna vaheaeg algas just siis me mõtlesime, et võiks minna nädalaks ja pooleks road tripile
Z: REALLY?! KUNAA?!
M: Well hakka asju pakkima kuna me hakkame täna liikuma!
Z: APPII! AITÄÄÄHH!Peale seda lauset Zo tuli ja kallistas mind kõvasti. Nägin ta silmades kui õnnelik ta oli ja see tegi ka minu õnnelikuks. Siis ta jooksis suure kiiruga teisse tuppa et asju pakkida. Läksin ka mõne ajapärast sinna, et pakkida mõned viimased oma asjad. Siis oli aeg minna ja võtta Hanna ja Matt autopeale.
Kui Hanna ja Matt olid autopeal oli vaja ainult minna poodi. Kui poes oli käidud asusime teele.
*Zoe POV*
Olin nii õnnelik kui sain teada, et lõpuks lähme road tripile. Olen alati tahtnud minna oma lähedastega tegema midagi sellist ja nüüd lõpuks saan.
Poole teepeal märkasin, et Hanna oli teinud minust pildi kui Max oli küsinud kuhu me sõidame esimeseks. Mul oli kaart ette võetud, et öelda talle kuhu võiksime minna.
Hanna oskab väga häid pilte teha seega otsustasin selle pildi mis ta tegi Instagrami postitada.
*IG pilt*
ZoeMeg: May this RoadTrip Start!
6,8 Likes
34 Comments*Hiii! pole kaua midagi siia ülesse laadinud aga nüüd olen tagasi...Loodan.... kas te tahate, et kirjutan seda raamatut edasi või kirjutan paar osa veel ja siis lõpetan raamatu? Endal on plaanis varsti alustada uue raamatuga aga enne tahaks teada kas lõpetada see raamat või jätan lihtsalt poolikuks hetkel..Let me know! -Netu*
YOU ARE READING
Her Eyes! [Est]
FantasyWARNING! THIS BOOK IS IN ESTONIAN! IF U WANT AN ENGLISH VERSION LET ME KNOW! OR MESSAGE ME! Raamat räägib tüdrukust kellel on sünnist saadik olnud teistest erinevad silmad.. Ta silmadel on tatud tähendused..Teatud värv ja teatud emotsioon.