Oli esmaspäev ja kell oli 8.40 kui mu äratus käis o.O miks? ma ei tea enda arust võtsin äratused maha vaheajaks ja kuna ma olin juba äratuse pärast üleval siis ega ma enam magama ei jää. Kui ma juba üleval olin siis mõtlesin, et istun nata veel telos käin facebookis ja muudes sellistes paikkades kuni otsustasin, et aeg on soojast voodist välja saada. Kui olin välja saanud läksin vetsu ja avastasin, et mu silmad muutusid vaikselt Halliks? Miks? Ma läksin ruttu Hannat ülesse ajama ja küsima mis see tähendab kuna mu silmadel on nii mitu erinevat tähendust, et ma ise kah ei mäleta pooli. Kui Hanna oli suure vaevaga ennast ülesse saanud küsisin talt.
Zoe:''Hanna! Mis Hall tähendas?''
Hanna: ''Ah?''
Zoe: ''Nevermind kas sa saaksid mulle meelde tuletada kõik värvid ja tähendused mu silmadel?''
Hanna: ''Eeee jaa oot kohe''
Ja ta võttis oma telo välja? eeeeeee okay?
Hanna: ''Okay soo need on siis tähendused ja värvid''
*TÄHENDUSED JA VÄRVID!*Roheline-Rõõmus/heatuju
Roosa-Armunud
Kollane-Piinlik
Hall-Igav/väsinud
Pruun-Normaalne silmavärv
Tumesinine-lähedal nutmisele
Helesinine-Kurb
Must-Ehmunud
Punane-Vihane
Valge-Omas mullisHanna: ''Põhimõtteliselt sa oled väsinud''
Zoe: ''Aaaaaa okay''
Hanna: ''Miks sa üldse nii vara üleval oled kell on pool 9!''
Zoe: ''Mul käis äratus ja ma ei tea miks...''
Hanna: ''No okay lähme sööma nüüd!''
Läksime alla ja tundsime pannkoogi lõhna!
Zoe Ja Hanna: ''Mmmm kui hea lõhn!''
Mariia(Hanna ema nimi) ''Oi olete kah juba üleval.. ja nii vara veel..mis ime see veel on''
Zoe: ''Mul käis äratus ja sa tead, et kui mingi asi on juba mind ülesse ajanud siis ma ei suuda enam rahus magama tagasi jääda.''
Mariia: ''Tõsi..Aga võtke nüüd siis süüa ja olge tublid lapsed ma lähen kohe tööle ära :)''
Hanna: ''Okay õhtul läeme armastan sind!''
Mariia: ''Armastan teid ka!''
Ja Hanna ema läks tööle. Me Hannaga otsustasime, et täna me linna või kusagile nii ei lähe kuna ma tõesti tahaks ühte päeva mis oleks läätsevaba päev ja ma ei pea oma silmi oma küüntega torkima....See on päris valus kusjuures :s
Aga noh mis teha kui sul sellisd silmad on mida tuleb varjata. Olime poole filmipeal kui sain sõnumi.
Hanna: ''Kellega sa sõnumineerid? Sul ju pole sõpru! Ma su ainuke sõber! niiet räägi välja!!!''
Zoe: ''Kusjuures ma ei tea kes see on kes mulle sõnumi saatis''
Avasin telo ja sain facebooki poolt sõbrakutse või noh isegi 2 sõbra kutset. Mingit 2 poissi. Uurisin natukene nende profiili ja nad tundusid väga armsad olevat. Ja üks neist meeldis mulle väga...ta nimi oli...........................
----------------------------------------------------------------------------------------------
ooooooooooo Mis ta nimi oli?!
Selle saate teada 3.Osas (loodame ;) ) Aga ma loodan et teile meeldis.. ma üritan natukene pikemad osad teha kuna praegu mulle tunduvad nagu need oleksid liiga lühikesed...
-Netu
----------------------------------------------------------------------------------------------
ESTÁS LEYENDO
Her Eyes! [Est]
FantasíaWARNING! THIS BOOK IS IN ESTONIAN! IF U WANT AN ENGLISH VERSION LET ME KNOW! OR MESSAGE ME! Raamat räägib tüdrukust kellel on sünnist saadik olnud teistest erinevad silmad.. Ta silmadel on tatud tähendused..Teatud värv ja teatud emotsioon.