14. ??

115 20 2
                                    

----------------------------------

  Kuni järsku keegi helistas mulle. 

------------------------------------

Helistaja oli tundmatu. Kes see küll olla võis. Võtsin kõne vastu ja helistajaks oli mingi tüdruk. 

Zoe: ''Hallo?''
??: ''Kas ma räägin Zoellaga?''
Zoe: ''Jah? Kes see on?''
??: ''See pole oluline. Tahtsin öelda, et HOIA MAXIST EEMALE! AITÄH!''

Kõne lõppes. Siit need heiterid tulema hakkavadki. Oh jah. Edu minule. 

 Peale seda kõnet oli mu tuju suht rikutud. Varsti hakkab kool kah ja me Maxiga samas koolis. Palju neid heittereid siis hakkab tulema? Täna on juba Laupäev. Esmaspäeval kool.

Otsustasin siis oma halva tujuga oma tuppa minna ja voodile pikali visata. Lamasin seal natukene ja siis hakkasid vaikselt silmad kinni vajuma. Sinna ma siis magama jäingi. 

*Hiljem* 

Max tuli ja ajas mind ülesse.

Zoe: '' Palju kell on?''
Max: ''20.09''
Zoe: '' Kuidas ma alati suudan nii kaua magada?''
Max: ''hahah mdea :D''

Max oli nii armas ja ronis teki alla kaissu mulle ja seal me siis olimegi. Ma ei viitsinud enam voodist välja tulla nii, et me lihtsalt pikutasime seal ja rääkisime. Rääkisime oma elust ja meist.

*Maxi POV*

Kell oli 20.09 ja ma otsustasin minna ja vaadata kas Zoe on üleval juba. Ta veel magas seega otsustasin ta ülesse ajada. Kuna ta ei viitsinud liikuda ronisin talle vaid kaissu ja jäin temaga rääkima. 

Rääkisin talle oma perest ja vanematest. Kuna mul oli ainult ema siis rääkisin emast. Lõpuks Zoe küsis isast. Seletasin, et isa kolis meie juurest minema juba kui olin 10 aastane kuna ta leidis omale uue naise. Suhtlesin isaga umbes 2 korda aastas ja käisin tal külas kord aastas. Kuna ta elas teisel pool maad. Ema aga asus samas linnas kus me. Ainult linna teises osas. Käisin temal külas suht tihti. Zoe küsis kas mul õde või vendu on. Vastasin, et on 2 õde ja nad kaksikud. Õed olid 13 aastased. Ühe õe nimi oli Lena ja teise nimi Lisa. Rääkisin veel kuidas mu õed on suht tuntud Musical.lys. 

Rääkisin talle veel kuidas olin oma emale öelnud, et olen temaga koos. Ema oli mul õnnelik, et olen kellegi leidnud kellega saan õnnelik olla. Kuna ema teadis, et ma olen suht kurb olnud viimased 5 aastat. 5 aastat tagasi juhtus midagi aga sellest me ei räägi praegu kuna ma pole veel valmis kellegile sellest rääkima. Igal asjal oma aeg. 

Lõpuks veel seltasin talle kuidas mu ema ja õed tahavad Zoega väga tuttavaks saada. Kuna nad pole veel teda näinud veel. Sobisin Zoega kokku kuna võiks minna ja tutvuda nendega. Otsustasime, et kolmapäev sobib. 

Olime Zoega juba nii pikalt rääkinud, et kell sai varsti juba 2 ööse. Otsustasime siis riided juba vahetada ja magama minna. Enne kui läksin voodisse otsustasin ruttu pesemas käija. Kui tagasi tulin pidin lihtsalt Zoeit pildistama. Ta nägi nii armas välja. Zoe vist oli nii väsinud, et ta oli juba magama jäänud. Postitasin muidugi pildi Instagrami. 

                                                                                    ******************

                                                                                    ******************

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

                                                  MaxRios: Kõige kallim inimene maailmas. Love you! <3 
                                                                                                 367Likes
                                                                                           3Kommentaari


Läksin siis Zoe kõrvale magama ja sinna me jäimegi. 

*Hommikul* 

---------------------------------------------------

Loodan, et teile meeldis. Otsustasin, et nädalavahetustel ma uusi osasid ülesse ei pane. Kui panen siis peab see küll olema mingi ime. Nädalavahetusti panen osasid ülesse teistesse raamatutesse (if i even have some) :D
Kui ma kah nädala sees ei pane midagi ülesse siis väga vabandan. Kindlasti mingi KT kuna olen siiski 9.klass

-Netu

--------------------------------------------------------

Her Eyes! [Est]Kde žijí příběhy. Začni objevovat