Ještě chvíli jsem seděla v koupelně a pak jsem se vydala za Pánvičkou. Sedla jsem si ke stolu v jídelně a koukala do prázdna.
"Copak se děje vaše výsosti?" vylekal mě Pánvička. Podívala jsme se na něj a poklepala na místo vedle sebe. Nevím, jestli mu to mám říct. Nakonec se rozhodnu pro verzi: řeknu mu všechno.
"Můžu ti věřit," začala jsem, " že udržíš tajemství?" Jen se na mě podíval a přikývnul.
"Dobře, řeknu ti to. Minho mě políbil," řeknu, " a já nevím, co si o tom mám myslet. Mám ho ráda, ale mám ráda i Newta. Nevím co mám dělat." Dořeknu a on si mě přitáhne do obětí. Rozbrečím se.
"Rachel, " řekne, " jsi nejlepší a nejchytřejší holka jakou znám. A proto vím, že se rozhodneš správně a já tě vždy s radostí podpořím. Ať už skončíš u Minha, nebo u Newta." Dořekl a pohladil mě po rameni. Podívala jsem se na něj a dala mu pusus na tvář. "Děkuju Pánvičko, " řekla jsem ," já věděla, že mě pochopíš." Začala jsem se zvedat když ještě řekl:" Jo a dneska je vatra, tak se ukaž." Usmál se a já odešla.
Večer jsme se všichni sešli u vatry. Nevěděla jsem ke komu si mám sednout, i když Newt ukazoval na místo vedle sebe, sedla jsem si k Thomasovi. Chvilku jsme si povídali. Byl docela milej. Omluvil se mi za všechno, co si myslel, že zavinil. Jen jsem se usmála a povídali jsme si dál.
"Rachel," ozval se Winston, "pojď nám něco zaspívat." a vytáhl kytaru.
"Ne já neumím zpívat." řekla jsem a zasmála se. Po chvilce přemlouvání jsem se teda rozhodla, jim zazpívat.
"Znáš Flares?"zeptal se mě Winston. Jen jsme přikývla a začala.
Did you lose what won't return?
Did you love but never learn?
The fire's out but still it burns
And no one cares, there's no one there
Did you find it hard to breathe?
Did you cry so much that you could barely see
In the darkness all alone
And no one cares, there's no one there
Všichni zmlkli a poslouchali mě.
Well, did you see the flares in the sky?
Were you blinded by the light?
Did you feel the smoke in your eyes, did you, did you?
Did you see the sparks, feel the hope?
You are not alone, cause someone's out there
Sending out flares
Winston hrál na kytaru a pozoroval mě.
Did you break but never mend?
Did it hurt so much you thought it was the end?
Fuse your heart but don't know when?
And no one cares, there's no one there
Well, did you see the flares in the sky?
Were you blinded by the light?
Did you feel the smoke in your eyes, did you, did you?
Did you see the sparks, feel the hope?
You are not alone, cause someone's out there
Sending out flares
Someone's out there
Sending out flares.
Did you lose what won't return?
Did you love but never learn?
Well, did you see the flares in the sky?
Were you blinded by the light?
Did you feel the smoke in your eyes, did you, did you?
Did you see the sparks, feel the hope?
You are not alone, cause someone's out there
Sending out flares
Well, did you see the flares in the sky?
Were you blinded by the light?
Did you feel the smoke in your eyes, did you, did you?
Did you see the sparks, feel the hope?
You are not alone, cause someone's out there
Sending out flares.
Písnička skončila a všichni na mě koukali. Přejela jsme pohledem po kruhu. Alby na mě koukal pohledem uznání. Newt na mě koukal s otevřenou pusou a Gally taky. Přišlo mi to směšné. Minho se na mě podíval a usmál se.
"To bylo úžasný!" vykřikl Thomas, který seděl vedle mě. Usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil. Všichni začali tleskat a pískat. Pak se začalo pít a zpívat. Zahlédla jsem Minha, jak někam odcházel. Koukla jsem se po ostatních. Všichni byli úplně na mol. Šla jsem tedy za ním. Našla jsem ho na jeho obviklém místě s výhledem na hvězdy. Sedla jsem si k němu a položila mu hlavu na rameno. Obejmul mě kolem ramen a položil si hlavu do mých vlasů.
"To byla nádhera, " řekl po chvilce, " máš úžasný hlas."
"Nepřeháněj," uchechtla jsem se, "zas tak hezký není."
Usmál se a otočil se na mě. Díval se mi do očí.
"Už ti někdo řekl," začal, "že máš krásné oči?"
"Ne jsi první." usmála jsem se. Mám chuť ho políbit. Kousnu se do rtu.
"Tohle nedělej." řekne a usměje se.
"Co?Tohle?" řeknu a znovu si skousnu ret. Vydechne a políbí mě. V břiše mi začnou lítat motýlci. Polibek mu vřele oplácím.
"Miluji tě Rachel." řekne mezi polibky.
"Já tebe taky." a je to pravda. Miluji ho a nikdy nepřestanu.
Omlouvám se za chyby(again) :-)
ČTEŠ
ZAPOMNĚNÍ
FanfictionNemohu dýchat. Ve tmě, která se okolo mě prostírá rozeznám bedny. Kde to jsem? Najednou se klec, ve které jsem se vzbudila, zastaví a já s sebou fláknu o zem. Před očima se mi dělají mžitky a z hlavy do které jsem se uhodila mi vytéká červená tekuti...