POV Harry
Ik zoek samen met Hermelien en Ron een lege coupe om in te gaan zitten . Uiteindelijk vinden wij een aan het einde van het trein. "Eindelijk , mijn hand doet pijn door mijn koffer te dragen." Zei Ron .
Ik moest lachen . Die Ron heeft toch altijd iets te vertellen . Ik kijk naar de venster en ga diep in de gedachtes van hoe mijn derde jaar op Zweinstein zou zijn. Ik was zo diep in de gedachtes dat ik niet eens door had dat Malfidus aan de deur van onze coupe stond maar zijn stem doorbrak mijn gedachten. "U-uh sorry d-dat ik s-stoor maar " begon Malfidus . "Wat wil je Malfidus , want we hebben geen zin in ruzie" zegt Ron grof. " Nee , Nee ik w-wil geen ruzie" zegt Malfidus. Ron trekt zijn wenkbrauw omhoog ."Wat wil je dan ?". "N-nou alle plaatsen zijn vol en alleen hier is nog plaats dus m-mag ik mischien hier blijven ?" Vraagt hij verlegen . Ik maak effe contact met de ogen van Ron en Hermelien en zo als ik zie hebben ze geen probleem . "Oké is goed !" Zeg ik tegen hem. "Maar op een voorwaarde , je noemt Hermelien geen modderbloedje en mij niet arm!" Zegt Ron tegen Malfidus . "Oké is goed " antwoord hij en pakt een plaats langs mij .
Het was niet zo slecht met Malfidus bij ons. Hermeliens grote verbazing was dat zij en Malfidus de zelfde interesse in boeken hebben. "Zeg jullie zijn leukere personen dan dat jullie lijken " zei Malfidus . "Nou jij ook " en ik begon te lachen ! Het was zo raar om lief tegen elkaar te doen.
De deur gaat open en daar staat een meisje van Zwadderich . Ze heeft lang zwart/bruin haar en een gezicht als een rat . Het was Patty.
"Dray , wat doe jij met deze modderbloedjes ?" Vraagt ze verbaasd en kijkt naar mij , Hermelien en Ron met een boze gezicht . "Nou als jij plaats voor me had gehouden dan was ik hier nu niet " zegt Malfidus geïrriteerd .
"I-ik sorry Draco volgende keer hou ik voor je plaats mijn schat" zei Patty. " Voor de zoveelste keer ik ben niet jou schat " zegt Malfidus . Patty zucht en gaat weg .
"Doet ze altijd zo raar Malfidus ?" Vraag ik aan hem . "Ja, en wil je me voor vandaag Draco noemen ?"
Toen hij dat zij kreeg ik een raar gevoel. "O-oké Mal-Draco" waarom was ik nou in een keer zo verlegen ?
Het was al effe donker en in een keer begon de trein te stoppen . "Waarom stoppen we ? Het is nog 25 minuten tot we bij het station normaal zouden aan komen!" Zei Hermelien . De trein was nu helemaal gestopt en alle lichten gingen uit. Rondom me begon het koud te worden en de venster begon stilletjes te bevriezen.
----------------------------------------------
Hey , dit was mijn eerste hoofdstuk van deze drarry fanfic ik hoop dat jullie het leuk hebben gevonden !
Ik weet bij deze hoofdstuk zijn nog niet veel liefde scenes enzo maar Harry heeft de andere kant van Draco leren kennen !
Ofcourse zullen er hoofdstukken met SMUT zijn 😏😂
Bedankt om het lezen ! Ik hoop dat ik snel deel 2 zal schrijven !
JE LEEST
Why do i love you so much ? { DRARRY }
FanfictionDit is de derde schooljaar van Harry en ook van Draco ! Harry leert Draco beter en beter leren kennen en hij krijgt ook gevoelens voor hem! Veel leesplezier