Pov Draco
Met een harde knal gaat de venster kapot . Ik kan het het nog niet geloven ! Harry is naar hier gekomen !
"H-Harry w-wat doen j-jullie hier ?" Stotter ik trillend van blijschap. "Ik kom een deel van mijn hart redden" zegt hij en hij kust me.
"Draco pak jou spullen " roept Hermelien . Ik doe wat zij zegt en ik pak mijn koffer uit mijn kast.
"Hoe nemen we dat nou mee ?" Vraag ik .
Hermelien haalt haar toverstok weer uit. Ze fluistert een paar rare woorden wat ik niet goed kon horen en in een keer word mijn koffer zo klein dat die in mijn broek zak past.
"Wat gebeurd hier ?" Hoor ik de stem van mijn vader . Snel ga ik samen met Harry op zijn bezem . Toen we pas waren vertrokken hoorde ik geschreeuw van mijn vader .
" HIJ IS ONTSNAPT , DIE ROTJOCH IS ONTSNAPT"
In een keer zag ik een groene licht flits juist langs Hermelien door gaan . Had mijn vader nou juist tegen ons de dood vloek gebruikt ?
Pov Harry
"Wat was dat ?" Roep ik terwijl ik een groene licht flits juist langs Hermelien ziet gaan . "Harry ga snel naar boven , tussen de wolken kan hij ons niet vloeken " roept Hermelien .
Ik voel de handen van Draco die mij nu heel stevig vast houden . Ik ben zo blij dat de plan is gelukt ...
Ik hoor Hermelien hoesten . "Alles oké ?" Vraag ik . "Ja , er is een vlieg in mijn mond gevlogen " antwoord ze en kijkt me met een vies gezicht aan .
Het was nu pik donker in de lucht en na 6 uur vliegen komen wij eindelijk terug bij Zweinsveld .
Ik trek Draco en Hermelien samen in de geheime doorgang . Na 20 minuten wandelen komen we terug in de school . Zuchtend vallen we allemaal op de grond .
"Het is 4 uur s'morgens, ik denk dat het beter is als wij gaan slapen " zegt Hermelien . "Harry jij kan wel bij Draco gaan " . Na dat ze dat zei geeft ze me een knipoog en loopt weg .
We rennen hand in hand naar de kamer van Draco .
Hoe we binnen zijn begin ik hem te zoenen op zijn mond . Vuurwerk ging als gek in mijn buik .
God slays , i'm in loveeeee
Draco verbreekt de zoen . "Hoe weet Hermelien over ons ?"
Ik begon hem te vertellen hoe Hermelien zag hoe ons gedrag tegen elkaar was en over alle andere dingen wat zij heeft gezien .
"Zij is echt slim " zegt hij . Het is raar als ik Draco lief hoor praten over Hermelien . "Duhh het is ook Hermelien he , de slimste meisje die ik ken " zeg ik .
"Kom we gaan slapen" zegt Draco en kleed zich uit. Ik kleed mij ook uit .
"Slaap lekker Hazz "
"Slaap lekker Dray "
__________________
Sorry voor dit super saaie hoofdstuk .
Dracoooo is a free elff 😂😂
Ik weet niet of ik elke dag wat ik had gezegd kan uploaden omdat ik het druk heb met studeren en my boring life.
Bedankt om het lezen !
Love you x
JE LEEST
Why do i love you so much ? { DRARRY }
Hayran KurguDit is de derde schooljaar van Harry en ook van Draco ! Harry leert Draco beter en beter leren kennen en hij krijgt ook gevoelens voor hem! Veel leesplezier