Pov Harry
Ik ben zo beschaamd nu waar Patty ons heeft betrapt ... Kan die stomme trut niet eens een keer niet op de verkeerde momenten ergens naar toe gaan ? Nee dus .
"I-ik denk dat ik moet gaan " zeg ik tegen Draco en ik ren de kamer uit . Ik was nog niet klaar dat anderen van mijn relatie zouden weten .
Ik ren naar de jongenskamer en ik ga huilend op mijn bed liggen . Als ik stop met huilen hoor ik de deur open gaan.
"Harry , slaap je ?" Fluistert Ron . Ik doe geen enkel geluid en na een beetje hoor ik de deur terug toe gaan . Ik had echt geen zin om met iemand te praten . Ik wil effe alleen zijn.
Volgende dag .
Ik probeer de hele tijd niet in de buurt van Draco te komen omdat ik geen zin heb om met hem te praten . Is wel moeilijk als hij u de hele tijd achtervolgd . Hoe snel ik kan ga ik in de transfiguratie lokaal in en ik doe de deur dicht.
"Jij bent vroeg vandaag Harry" hoor ik de stem van Proffesor Andreling .
"Uh , ja ik wou nog wat studeren" lieg ik . Deze jaar is een jaar vol leugens. Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel leugens gezegd in een school jaar . Eerst lieg ik tegen Ron , dan tegen Andreling ..
De bel gaat en iedereen komt binnen .
"Psssst , Harry " hoor ik Hermelien zachtjes zeggen . Ik draai me om een kijk haar aan . "Wat is er ?" Vraag ik.
"Draco wil jou spreken !" Zegt ze. "Maar ik niet !" Antwoord ik.
"Waarom , is er iets gebeu-"
"Als jullie gesprek zo interessant is kunnen jullie het wel aan heel de klas vertellen hoor " zegt Proffesor Andreling boos.
De les was zo saai . Ik verveel me kapot . Hoe de bel gaat ren ik naar buiten . Ik zie van mijn ooghoeken dat Draco achter mij wandelt . Ik begin stilletjes sneller te wandelen tot ik begon te lopen naar de grote zaal .
Hoe ik in de grote zaal ben ga ik aan tafel zitten en ik verstop mijn gezicht achter een boek.
"Harry , van wanneer lees jij jou boeken ondersteboven !" Vraagt Ron die pas tegen over mij komt zitten . Hermelien is ook langs mij komen zitten.Shit , ik ben nu gewoon belachelijk geworden .
"Uh , het is ehm nieuwe mode" zeg ik. (Dat zou mijn antwoord ook zijn XD )
Ik vul mijn bord met een paar eieren en ik begin te eten .
"Hermelien , weet jij mischien welke le- " ik stop met praten. Twee seconden geleden was zij nog langs mij en nu is ze gewoon verdwenen . "Huh, waar is Hermelien naartoe ?" Vraag ik aan Ron .
Hij haalt zijn schouders op en begint terug met eten . God , je kan echt niet praten met Ron als er eten is .
"Hey , zijn jullie al aan het eten ?" Hoor ik Hermelien haar stem en ze komt langs mij zitten .
"Hoe deed je dat ?" Vraag ik haar . Ze kijkt me vragend aan.
"Hoe deed ik wat ?"
"1 minuut geleden was je nog langs mij en in een keer verdween je " zeg ik .
"Oh , ik eh was een boek vergeten !" Antwoord ze . "Maar ik heb je niet zien opstaan en niemand kan zo snel weg gaan!" Hermelien zucht .
"Kunnen we niet gewoon eten ?" Vraagt ze . Waarom doet ze zo geheimzinnig . "Wat verberg je ?" Vraag ik haar .
"Uh , heb je het al gehoord , morgen komt er een tornado langs " verandert ze thema. Ze pakt twee croissants en loopt weg . "Maar Hermelien .." Wauw , dat was raar ..
Ik wandel naar buiten . Ik wil de trappen opgaan als ik in een keer in de bezemkast word getrokken.
"Harry , waarop ontloop je me ?" Vraagt Draco boos .
"Ik eh ik ontloop je helemaal niet !" Zeg ik .
"Lieg niet tegen mij , van toen Patty ons heeft betrapt praat je niet meer tegen mij" zegt hij .
Ik begin te huilen . "Ik , ik heb het gewoon moeilijk , ik wil niet dat iedereen het nu al weet !"
"Shht , sorry , ik wou je niet laten huilen" zegt Draco en hij omhelst mij . Ik voel me nu eigenlijk toch wel beter.
"sorry dat ik jou ontloopte " zeg ik en ik druk mijne lippen op die van hem . "Is niet erg babe "
1 week later .
Yeey , vandaag gaan we school reis ! Ik was echt benieuwd ! We staan allemaal buiten de school . Erg dat ik niet samen met Draco in een tent kan zijn . We zouden het zeker super gezellig hebben .
Hermelien komt met 2 kleine koffers . "Hermelien , we gaan maar 4 dagjes " zeg ik . "Ja dat weet ik ! In de ene koffer zijn mijn kleren en in de andere zijn mijn boeken " zegt ze .
"Zelf op school reis studeert ze " hoor ik Ron fluisteren .
"Attentie aub , jullie gaan allemaal in groepen van 3 een van al die oude schoenen hier vast pakken en ik ga tellen tot 3 en dan teleporteren we naar de kamp !" Roept Perkamentus .
Wij doen wat hij zegt . Hij telt tot 3 en in een Keer voelde ik dat alles super snel ging en alsof iemand mij in twee wilt snijden. Dan komt er een felle licht en ik val samen met Hermelien en Ron op de grond .
"Auw" kreunt Ron . We staan op . Ik zie Hermelien naar een van haar vriendinnen gaan en ik besluit om met Ron onze tent op te zetten .
Na 15 minuten lukt het eindelijk . Als ik binnen gaat blijf ik met mijn mond open. Alsof ik in een woonkamer was .
"Wauw " zeg ik .
Ik zet mijn koffer bij mijn bed en ik haal mijn onzichtbaarsheid mantel uit .
"Ron ik ga effe rondwandelen " zeg ik . "Oké "
Ik doe de mantel om en ik ga opzoek naar Draco . Ik had zin om hem te plagen .
Al snel vind ik hem . Ik ga een beetje achter hem staan en ik knijp aan zijn kont . Draco draait zich om maar hij kan me natuurlijk niet zien . "Is daar iemand ?" Vraagt hij met een boze toon .
Als hij omdraait knijp ik hem weer . "Patty als jij het doet he , ik zweer je dat ik een spreuk ga vinden die handen weghaalt van een lichaam !" Schreeuwt hij nu .
Ik moet lachen maar ik hou me in. Ik ga terug naar mijn tent en ik ga op mijn bed liggen . Dit word het beste schoolreis ever !
_________________
Heyyy , hier is weer een nieuwe deel !
Sorry voor deze hoofdstuk ik weet het is een beetje saai maar het zal spannender worden !
Vanaf zaterdag tot volgende week dinsdag zal ik op schoolreis zijn !
Im happy ^^
Bedankt om het lezen !
JE LEEST
Why do i love you so much ? { DRARRY }
FanfictionDit is de derde schooljaar van Harry en ook van Draco ! Harry leert Draco beter en beter leren kennen en hij krijgt ook gevoelens voor hem! Veel leesplezier