POV HarryVandaag hebben we een wandeling door de natuur . Ik zou het liefst met Draco zijn maar helaas moest ik met mijn afdeling zijn.
"Ik vind het niet zo leuk hier" zegt Ron . Ik kijk hem vragend aan. "Hoezo? Wil je liever terug naar school lessen gaan volgen ?" Vraag ik. Hij schud zijn hoofd.
"Wat is er dan ?" . "Ik mis onze eten bij het kasteel .. waarom is hier geen keuken ?" Ik schud mijn hoofd. "Ron , wij doen eindelijk iets leuks en jij , denkt alleen maar aan eten ?" Ik ga een beetje naar voren waar Hermelien alleen aan het wandelen was. "Hey!" Zeg ik. "Hey Harry "
"Waarom ben je niet met mij en Ron?" Vraag ik. "Nou , Ron doet heel verveelend tegen mij. Ik krijg van alles de schuld." Ik lach. "Houden jullie dan nooit op met ruzie maken ? Jullie lijken wel een koppel !" "Wat ? Echt niet ! Ik en Ron zullen nooit samen zijn ! Hij irriteert me" zegt ze een beetje boos. "Oké , ik maakte alleen maar een grap !"
Mij leek het toch anders. Mischien maken ze veel ruzie maar zo hoe ze naar elkaar kijken .
"Oké leerlingen, we gaan terug naar de kamp !" Roept professor .
"Harry , wat ga jij nog allemaal doen vandaag ?" Vraagt Hermelien. "Ik weet het niet , Jij ?" "Ik ga nog wat lezen uit mijn boek. Het leven van een weerwolf tussen de dreuzels" zegt ze. Ik knik en ik ga richting mijn tent. Ron licht te slapen . Ik ga richting mijn bed. Ik zie een envelop met mijn naam op . Ik open hem en ik begin met lezen.
Kom savonds naar het bos ! Langs de riviertje . Ik mis jou en ik heb jou nodig! Als je weet wat ik bedoel ..
X jou Dracotje.
P.s. ik weet dat jij het gisteren was die aan mijn kont was aan het knijpen ;)
Ik moet lachen . Over 1 uur is het al nacht dus ik begin mij al snel klaar maken .
~ 1 uur later ~
"Draco ?" Roep ik . Maar hij is nergens te zien.
Opeens hoor ik een paar voetstappen. Ik draai me om en ik zie Draco . "Sorry dat ik een beetje laat ben !" Zegt hij en begint mij te kussen. Ik ging helemaal mee in de kus .
Draco zijn handen voelde ik overal op mijn lichaam . Hij stopt onze zoen en hij gaat naar mijn nek en hij begint me daar te zoenen . "Draco , ik zei toch geen zuigzoenen dan zie de andere dat" zeg ik. "Dan weten ze temminste dat jij alleen van mij bent" zegt hij en hij gaat verder.
Zijn handen gaan nu onder mijn t-shirt en hij probeert het uit te halen. "Draco stop ! Dadelijk hebben we nog sex in de natuur" zeg ik. "Dat lijkt mij toch een goed idee !" Zegt hij en ik begin te lachen .
"Jij kan echt niet wachten he ?" Vraag ik . "Het is jou schuld dat jij zo sexy bent en mij hard maakt.." Zegt hij en hij begint terug met zoenen .
"Ik hou van jou " fluistert hij in mijn oor . "Ik ook" zeg ik.
Luide gillen verstoren ons moment. "Wat gebeurd er ?" Vraagt Draco . Ik haal mijn schouders op. "Ik denk dat wij terug moeten gaan !" Zeg ik. Hij knikt en we rennen terug naar onze kamp .
Als wij aankomen zien we bij het begin van de kamp vuur . Allemaal kinderen waren aan het rennen weg van iets wat ik niet kon zien. "Ik moet Ron en Hermelien vinden" zeg ik tegen Draco en ik begin richting mijn tent te rennen.
"Harry oh god , je bent oké " roept Hermelien . Ze was samen met Ron . "Wat is er gebeurd ?" Vraag ik . "De dooddoeners zijn hier !" Zegt Ron . "De dood wat ?" Vraag ik maar een lichtflits laat ons op grond vallen . Twee mannen met maskers en zwarte mantels staan voor ons met hun toverstaffen gericht naar ons.
Hermelien haal haar toverstok uit. "Reducto !" Roept ze maar er gebeurd helemaal niks. Hoe kan dat . Ik haal mijne nu ook uit. "Stupefy !" Roep ik maar er gebeurd weer niks. Zijn de baterijen van de toverstokken op ofzo ?
"Crucio !" Roept die ene man en een rode lichtflits gaat richting Hermelien en zij begin super hard te schreeuwen van de pijn . "Laat haar met rust!"roep ik . Nu richten ze hun toverstok op mij. Ze zeggen dezelfde vloek en ik voelde zo veel pijn in mijn lichaam alsof ik stroom krijgt .
"Laat Harry met rust !" Roept Draco en hij gooit een steen tegen de kop van een van die mannen. Ik , Ron en Hermelien staan op en we beginnen allemaal te rennen richting het bos. "Petruficus totalus!" Schreeuwt een van die mannen en hij raakt Ron die meteen bevroren stil blijft. Shit.
Wij proberen hem op te heffen maar een van die mannen doet een spreuk en ik begin rond te zweven in de lucht. "Ik heb hem !" Schreeuwt hij. Draco en Hermelien keken naar mij niet wetend wat ze moesten doen.
Opeen word alles zwart en ik voel dat ik weg getrokken word.
POV Draco
"NEE!" Roep ik maar het is te laat. De dooddoeners en Harry zijn verdwenen.
"Stomme toverstok waarom werkt dat ding nou niet ?" Zeg ik huilend.
Ik ben gefaald . Ik heb Harry niet kunnen redden. Opeen kwam Perkamentus onze richting op. "Waar is Harry ?" Vraagt hij ongerust . "D-de dooddoeners hebben hem mee gepakt " zegt Hermelien . "Kom met me mee , we moeten hier weg !" Zeg Perkamentus . "Maar nee , we moeten Harry gaan redden !" Roep ik boos . "En Ron ?" Vraagt Hermelien.
Ik kijk richting Ron die nog altijd bevroren op grond licht . Perkamentus zegt een spreuk en hij beweegt terug .
We achtervolgen Perkamentus maar ik wou niet terug naar school. Ik wil Harry vinden !
En ik zal het ook doen!
________________________
Hey !
OMG , ik heb echt allang niet meer dit boek ge-update :/ daarom heb ik deze hoofdstuk extra langer gemaakt !
Bedankt om het lezen !
Love you x
JE LEEST
Why do i love you so much ? { DRARRY }
FanfictionDit is de derde schooljaar van Harry en ook van Draco ! Harry leert Draco beter en beter leren kennen en hij krijgt ook gevoelens voor hem! Veel leesplezier