Pov Harry
Kerstmis is voorbij en de lessen zijn terug begonnen . Ik verveelde me echt zo erg als ik niet dezelfde les als Draco heb . Door hem kan ik me niet concentreren .
"Harry , ik praat tegen u " zegt Ron geïrriteerd . "Sorry wat was je aan het zeggen ?" Vraag ik .
"Nou dat Hermelien heel raar is de laatste tijd . En mijn vraag is hoe kan ze drie lessen volgen terwijl ze op dezelfde tijdstip zijn ? Raar toch ?"
Ron had een beetje gelijk . Ik herinner me nog dat ze achter ons was aan het wandelen en in een keer stond ze terug bij de klas waar we pas buiten waren. Vreemd!
We wandelen naar de grote zaal en gaan naar Hermelien die met haar gezicht in een boek was verstopt .
Iedereen praatte door elkaar tot Perkamentus opstaat en vooraan gaat staan .
"Beetje stilte alsjeblieft ! Ik heb groot nieuws !" Begint Perkamentus "ik en de andere professoren hebben besloten om volgende week een school reis te organiseren ! Wij gaan voor 4 dagen kamperen !" De leerlingen begonnen te juichen en te klappen . Het is de eerste keer dat Zweinstein een schoolreis organiseert.
Ik wil naar de leerling kamer gaan tot ik in een keer getrokken word in een bezem steel kast . Als snel komen er 2 zachte lippen tegen de mijne .
"Ik mis jou zoveel" zegt Draco . "Ik jou ook my love "
"Vanavond 8 uur in mijn kamer oké ?" Vraagt hij . "Oké !" Ik geef hem nog snel een kusje op zijn wang en dan ga ik naar de leerling kamer .
Ik schrik mij dood als in een keer knikbeen de kat van Hermelien voor mij springt .
Ik pak snel mijn boeken en ik ga naar de volgende les . Ron en Hermelien staan daar al op mij te wachten .
"Harry , waar was je ? Toen je buiten ging van de grote zaal was ik achter jou na aan het komen maar in een keer was je verdwenen " zegt Ron . "Ik uh was op toilet " zeg ik .
We gaan zitten op onze plaatsen . Na dat er een supersaaie uur schrijven was gaat de bel .
Ik zie Draco bij de deur van de wc en hij probeert zo onopvallend mogelijk tegen mij te zeggen dat ik in de toiletten moest gaan . Als ik ga trekt hij me in een wc hokje .
"Wou je me iets vertellen ? " vraag ik . "Nee , ik wil jou gewoon zoenen" en voor dat ik nog iets kon zeggen drukt hij zijn lippen op de mijne .
"Oehh wat schattig " horen we ineen keer een stem. Boven ons was jammerende jenny .
"H-hoelang ben je daar ?" Vraag ik boos . "Al effe " zegt ze en begint te lachen . "Wat doe je hier ?" Vraagt Draco met een groffe toon. "Ik ben altijd in de wc's " antwoord ze .
"Draco ik moet naar de volgende les gaan , ik zie u straks " zeg ik en ik ga weg .
Ik heb eigenlijk gelogen omdat ik geen lessen meer heb voor vandaag . Ik wou gewoon een beetje weg gaan van de toiletten .
Pov Draco
Eindelijk het is 8 uur . Ik wacht op het moment dat Harry binnen gaat komen .
Ik moet mijzelf leren te beheersen want ik probeer zoveel keren bij hem zijn dag sommige het misschien door gaan hebben .
Tok tok .
Eindelijk . Ik sta snel op en doe de deur open . Daar staat Harry met een grote glimlach voor de deur . Ik trek hem naar binnen en ik begin hem te kussen . Goed Draco heel geduldig ben je ....
"Dit meen je niet"
Ik stop geshockeerd met Harry te kussen. Ik was zo ongeduldig dat ik zelfs de deur ben vergeten toe de doen en daar staat Patty , de vervelendste mens op aarde voor de deur .
_________________
Hey , weer een nieuwe deel !
Sorry dat ik zolang niet heb geüpdatet . Ik heb een nieuwe cover gemaakt voor dit verhaal !
Dit was de eerste cover :
En dit is de nieuwe cover :
Welke cover vind je het leukst ? 1 of 2 ?
Ik ben ook van plan om dit verhaal wat spannender en duisterder te maken .
Ik stop nu met schrijven anders is er een *spoiler alert* XD
Bedankt om het lezen !
JE LEEST
Why do i love you so much ? { DRARRY }
FanfictionDit is de derde schooljaar van Harry en ook van Draco ! Harry leert Draco beter en beter leren kennen en hij krijgt ook gevoelens voor hem! Veel leesplezier