I miss you !

165 7 3
                                    

POV Draco

Ik ben al 1 week opgesloten in mijn rot kamer . Was ik maar op Zweinstein gebleven voor kerstmis .

Mijn vader laat me echt helemaal niet ontsnappen en mijn moeder doet helemaal niks . Ze brengt me alleen 3 keer per dag eten .

Ik mis Harry . Met hem voel ik mij altijd zo blij.

Ik had Harry nog een brief gestuurd maar ik weet niet echt of die bij hem was aangekomen.

Tik tik tik . Ik kijk naar de venster hopend dat ik Hedwig zie maar het was niet Hedwig die aan mijn venster tikte . Ik blijf stok stijf staan .

Aan mijn venster waren Harry en Hermelien op een bezem!

POV Harry

Throw back 1 dag geleden .

Ik lig al bijna een week in bed . Ik heb geen zin om op te staan. Ik had gisteren het belletje geschud wat Draco mij gaf en ik zag hem huilen in zijn kamer .

Ik mis hem zo erg ...

POV Hermelien

Ik pak een paar boterhammen en smeer ze in met boter en zet kaas erbij . Ik zit vandaag weer alleen omdat Harry niet komt eten en ik heb met Ron ruzie . Hij geeft altijd de schuld aan knikbeen omdat zijn rat verdwijnt en ik weet ook niet wat .

Terwijl ik een hap neem vliegen er allemaal uilen in de grote zaal en ik kijk verbaasd als een uil een brief mijn richting gooit . Ik krijg nooit post .

Ik kijk wat er op de brief staat . Voor Harry Potter . Ik doe de brief open aangezien Harry mij dat laat doen omdat ik zijn beste vriendin ben .

Lieve Harry
Ik mis jou zo erg! Jou glimlach , jou stem , jou groene ogen , jou lippen ... Ik heb van alles geprobeerd maar ik kan niet ontsnappen omdat mijn vader de vensters en de deur heeft behekst .
Zonder jou ben ik ongelukkig .

Ik hou van jou
X Draco

Ik wist het !! Harry en Draco hadden dus echt iets . Ik ren met de brief richting de leerling kamer en ik geef de brief aan Harry die in zijn bed ligt.

"H-heb je het gelezen ?" Vraagt hij . Ik knik. "Sorry dat ik jou het niet had verteld " "nee Harry , je hoeft niet sorry te zeggen , ik had het al heel lang door. Ik had gezien hoe hij soms stiekem naar jou knipoogde en bij de les van toverdranken was ik effe naar de kast gegaan die achter jullie stond om een paar Haaren van een everzwijn te pakken en ik zag hoe jullie elkaars hand vasthielden " zei ik .

Harry begon te huilen . Ik omhels hem om hem troosten . "Ik mis hem zo " snikt hij . "Shht rustig ik heb een plan " fluister ik in zijn oor .

POV Harry

"Hermelien , dat is een geniaal plan ! Dus we pakken twee bezemstelen en gaan hem bevrijden ! " zeg ik enthousiast . "Maar er is wel een probleem . We kunnen niet weg vliegen als we in Zweinstein zijn." Zegt ze. "Ik weet wel een oplossing ." Ik pak mijn bezemsteel en we beginnen te zoeken naar een kast met bezem stelen. Wij vinden bij de 5de verdieping en wij pakken een.

Daarna loop ik richting de derde verdieping en ik ga voor het stambeeld heks staan .

"Harry waarom zijn we hier " vraagt Hermelien . Ik tik op de rug van de heks met mijl toverstok en er verschijnt een doorgang . "Deze doorgang gaat naar Zweinsveld " leg ik aan Hermelien uit .

Wij glijden van een soort glijbaan die de doorgang had en daarna begginen we te rennen naar het einde van de tunnel.

Als wij buiten de tunnel gaan we op de bezemstelen en we vliegen weg . Hermelien had een spreuk gedaan zo dat we konden zien via een pijl richting waar we moesten vliegen om Draco te vinden .

Na 6 uur te vliegen zien we een supergrote huis , een beetje kleiner dan Zweinstein . De pijl stopt bij een venster . Ik kijk en ik zie Draco .

Ik begin met mijn vinger te tikken aan zijn venster hopen dat hij mij hoort . Ik zie hem mijn richting kijken met de mond open .

"Draco ga zo ver mogelijk van het raam " roept Hermelien . Draco knikt en hij doet wat Hermelien zegt . Ze haalt haar toverstok uit .

"BOMBARDA" schreeuwt ze en met een grote knal gaat de venster kapot .

Draco is vrij !

_________

Hey !

Sorry voor zo een late update maar er waren een paar ruzies gebeurd met een paar vrienden en ik voelde me niet zo goed maar gelukkig zijn we terug goed met elkaar ?

Bedankt om het lezen !
Love you x!

P.s ik heb ook een andere verhaal ! Die gaat over Zayn & Liam ziam 😍 het heet verliefd op mijn pester !

Why do i love you so much ? { DRARRY }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu