פרק 7 - " שמלה שחורה עם פסים צהובים "

160 4 0
                                    

אחרי המפגש עם אנרי וקתרין , חזרתי לחדרי . פתחתי את הדלת ומי שוכבות לי על המיטה ? הליידיז . " נו איך היה המפגש ? " , קלוד שואלת בחיוך רחב . " היה בסדר , אנרי דווקא היה נחמד אלי . אבל קתרין , טוב אתן יודעות כבר איך היא " , אני עונה לה וכולן מהנהנות בהסכמה . " אהה ונחשו מה , פגשתי שם את פרנסיס " , אני אומרת להן . " טוב שנזכרת לספר לנו מרי , נו נו ספרי , התחבקתם , התנשקתם ? " , קנה שואלת בהתלהבות . אני צוחקת ועונה לה " התחבקנו , ממש לא קרוב . בקושי היה לי את האומץ להסתכל לו בעיניים . דיברנו על על כך שהארמון השתנה מאז שהייתי כאן לראשונה וששנינו גדלנו לנערים יפים . כולן מחייכות . "וואו טוב את באמת יפה ואני כבר לא יכולה לחכות לראות את פרנסיס " , קנה אומרת . " מה לך ולפרנסיס . את בכלל לא מכירה אותו " , אני שואלת אותה בפליאה . " כן אבל אם אמרת שהוא כזה יפה אולי אגנוב לך אותו . אבל עזבי בטח קתרין תהרוג אותי " , היא צוחקת וכולנו צוחקות גם . " קתרין אמרה שיערך משתה לכבודי באולם האירועים של הארמון " , אני מספרת להן . " כן אנחנו כבר יודעות , לוקאס הודיע לנו מקודם " , אן אומרת ומחייכת .  הליידיז עוזבות את החדר ומשאירות אותי להתארגן למשתה . לבשתי שמלה שחורה עם פסים צהובים ונעליי עקב חומות . ישבתי לסדר את השיער השחור , החלק והארוך שלי . אחרי שגמרתי להתארגן יצאתי למסדרון ושם כול הליידיז חיכו לי . " וואו אתן נראות מדהים " ,  אני אומרת להן ואנחנו מתחבקות . " את נראית מושלמת מרי , טוב את באמת כזאת " , הן אומרות לי בפה אחד . " ואיך אני נראה ? " , לוקאס שואל . הוא היה מאחורינו והגיע ללוות אותנו לאולם . " כמו נסיך אמיתי " , אני אומרת לו והוא מחייך . כולנו הולכים עכשיו לאולם . בינתיים אני מתבוננת בארמון בזמן שאנחנו  עושים את דרכינו לאולם . שומרים ומשרתות כולם כל הזמן בתזוזה . " הגענו " , לוקאס מכריז . הוא פותח את דלת האולם ואנחנו נכנסות . 

ממלכהWhere stories live. Discover now