פרק 8 - " ממזר "

190 6 9
                                    

האולם נראה יותר גדול מהארמון . כול הבנות לבושות בשמלות מפוארות , המשרתים מוזגים שתייה למי שקורא להם . תקרת האולם מצופה כסף ועל הקירות ציורים של מלכי ומלכות צרפת הקודמים . במרכז האולם נשמעת המוזיקה וזוגות זוגות באים לרקוד שם . " מרי , מרי , אנרי וקתרין מחכים לך " , לוקאס אומר לי . אני מחבקת את הליידיז ואני רואה אותן הולכות לכיוון המוזיקה ומתחילות לרקוד . אני מחייכת אליהן והן מנופפות לי לשלום . " איפה הם ? לא פה באולם הזה ? " , אני שואלת את לוקאס . "האולם זה רק קבלת הפנים , המשתה נערך באולם אחר עם אצילי הארמון " , הוא אומר והולך בצעדים מהירים . " אבל אפילו לא הספקתי להנות מקבלת הפנים המדהימה " , אני מתלוננת בפניו . "אלה הם הוראות המלכה , מצטער מרי מתוקה " , הוא אומר ומחייך . " זה בסדר זה לא אשמתך " , אני אומרת ומחייכת אליו חזרה . אנחנו הולכים בתוך האולם שלא נגמר וקולות המוזיקה כבר בקושי נשמעים . " הנה הגענו " , לוקאס קורא בקול . אני מבחינה בדלת מצופה בזהב . " זה לא החדר המלכותי שהיינו בו מוקדם יותר ?" , אני שואלת את לוקאס . " לא , יש מיליון דלתות מצופות זהב בארמון וזה חדר שונה לגמרי , יחסית לאיפה שהיית היום " ,לוקאס עונה לי . הוא פותח את הדלת . החדר נראה כל כך מרשים ומפואר . שולחן ענקי ניצב מולנו ובשני צידי השולחן עומדים שני משרתים עם שתייה ביד , מחכים לפקודה שתגיד להם כבר למזוג . המפה שנפרשה על השולחן צחורה כמו יונה לבנה . על הקירות יש תמונות של מלכי ומלכות צרפת הקודמים , בדיוק כמו באולם שהייתי בו . הדלת נפתחת וקוטעת את התבוננותי בקירות . אנרי וקתרין נכנסים יחד עם עשרות משרתים . " שלום מרי , חיכית לנו הרבה ? " , קתרין שואלת בנימה צינית . " ממש לא " , אני עונה לה ומזייפת חיוך . " בואו ונתחיל במשתה " , אנרי קורא . אנחנו מתיישבים בשולחן . הדלת שוב פעם נפתחת ובפתח הדלת פרנסיס ובאש . אני עדיין לא יודעת אם הוא אח של פרנסיס או קרוב משפחה אחר . איתם עוד עומדת בדלת נערה עם כתר על הראש , שאני בטוחה שהיא אחת הבנות של קתרין , מה שאומר שהיא הנסיכה . הם מתקרבים לעברינו . " חיכינו לכם מתוקים בואו תשבו " , קתרין אומרת להם ומחייכת חיוך שלא נראה כזה ציני . פרנסיס , באש והנסיכה מתיישבים בשולחן איתנו . אנרי מסמן ביד למשרתים והם מוזגים יין לכולנו . " שלום מרי " , פרנסיס אומר בחיוך מבויש . " שלום " , אני אומרת לו בחזרה ומחייכת . אני מבחינה שקתרין מהצד מגלגלת עיניים . " אני חושב שאני צריך להציג את עצמי בפניי מרי מלכת הסקוטים " , באש שיושב ליד פרנסיס קורא בקול . אני צוחקת ומחייכת אליו . קתרין מתנועעת בכיסא באי נוחות . " אז מרי , קוראים לי באש " , הוא אומר ומסתכל אלי ישירות . " ואת זה אני כבר יודעת " , אני צוחקת ומחייכת אליו . הוא צוחק חזרה . " אני אחיו של פרנסיס , אחיו החורג " , הוא אומר ואני פעורת פה . " ממזר " , אני בטעות קוראת בקול רם וכולם מפנים מבטים אלי וקתרין מתעצבנת . " את לא יודעת ? " , אנרי שואל אותי . " לא ידעתי , סליחה באש " , אני מתנצלת בפניו . " זה בסדר מרי תירגעי , מעירים לי שאני כזה כל הזמן " , הוא אומר ומחייך . אני מחייכת חזרה . ממזר בארמון הצרפתי , אני מגחכת בליבי , איך קתרין הרשתה את זה ?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ממלכהWhere stories live. Discover now