פרק 6 - " פרנסיס "

175 8 0
                                    


אני מהנהנת בראשי ומחייכת אלייה . היא מחייכת אליי בחזרה בחיוך ציני מלא רוע . משתררת שתיקה של כ -5 דקות בחדר המלכותי . " אז מרי את בטח יודעת למה הגעת לכאן ?! " , קתרין שואלת את השאלה הרטורית הזאת ומיישרת את מבטה אל עייני . " אני בהחלט יודעת מה הסיבה שאני כאן " , אני עונה לה וגם מיישרת מבט אליה . אם כול הכבוד היא מלכת צרפת אבל אני מלכת סקוטלנד ואני מצפה שהיא תתייחס יחס אלי בכבוד . " קתרין , קתרין איפה הנימוסים שלך , למה שלא תשאלי את מרי איך עברה הנסיעה או איך היא מרגישה " , אנרי המלך אומר וקתרין מתעצבנת . אנרי הוא המלך הכי חזק בעולם , כמובן אם אנחנו לא מחשיבים את אליזבת , מלכת אנגלייה , שהיא גם בת דודה רחוקה שלי , אבל נדבר על זה פעם אחרת . יש לאנרי יותר מ -50 שפחות . למרות שקתרין היא הקול של הארמון הצרפתי והמלכה המאיימת שהוציאה כול כך הרבה אנשים להורג , היא יודעת שאם היא תעשה טעות אנרי יוציא אותה להורג . קתרין לא אוהבת את אנרי ובטוח שגם אנרי לא אוהב אותה .אך היא חייבת לזייף את אהבתה אליו אם היא רוצה להישאר מלכת צרפת . " אז מרי איך עברה הנסיעה הארוכה והקשה שלך מסקוטלנד לצרפת ? " , קתרין שואלת אותי בציניות . "הנסיעה הייתה ארוכה אך לפחות הנופים והשמש שנשקפו מהחלון האירו לי ולבנות הלוויה שלי את הפנים " , אני עונה לה בנימוס . דלתות הזהב של של החדר נפתחות ועומדים שם שני גברים צעירים ונאים , לבושים בגדי פאר . "לכול הרוחות , איפה הייתם באש ופרנסיס " , אנרי שואל אותם בנימה די עצבנית . ואני פעורת פה . פרנסיס , פרנסיס הילד הקטן שאיתו שיחקתי בגיל 6 . זה פרנסיס ? הוא כל כך גדל מאז . כמו שאני רואה את זה , הוא גדל להיות נער מרשים ויפה . הוא גבהה מאז הפעם האחרונה והשיער הבלונדיני הזהוב שלו כול כך מהפנט . הוא כזה מושלם ! אבל מי זה באש ? הוא חבר שלו ? דוד שלו ? אני תוהה בליבי . " אבא , באש עזר לי להתאמן בחרב " , פרנסיס עונה לאנרי ומחייך חיוך עם שיינים מבצבצות , לבנות ומושלמות . אנרי מהנהן ומחייך אליהם . "פרנסיס , אתה מזהה את מרי מלכת סקוטלנד ? " , קתרין שואלת אותו . פרנסיס מיישר את מבטו אליי ואני משפילה את עייני . אני כל כך מתביישת להסתכל לו בעיניים . אני רואה שהוא הולך לכיווני והלב שלי דופק כל כך מהר כאילו הוא עוד שנייה הולך להתפוצץ . " היי מרי מה שלומך" , הוא שואל ומסתכל עליי והעיניים שלנו נפגשות . " בסדר אני מרגישה טוב . הארמון נראה כל כך טוב , הוא השתנה מאז שביקרתי כאן " , אני עונה לו בחיוך מבויש . "הרבה זמן לא התראינו , השתנית " , הוא אומר . " לטובה ? " , אני שואלת ונפלט לי ציחקוק . "לגמרי לטובה , את נראית טוב " , הוא אומר ומחייך אלי . " אני מצטערת להפריע לכם בשיחתכם החשובה אך עוד שעה המשתה יתקיים באולם האירועים" , קתרין הרימה את קולה. " משתה ? " , אני שואלת בפליאה . " בשבילך " , אנרי אומר . "בשבילך מרי מלכת הסקוטים " , קתרין מוסיפה .   

............................................................................

היי חברים ותודה שאתם קוראים את הסיפור . אני יודעת שלקחתי הפסקה גדולה אבל חזרתי עם פרקים חדשים בשבילכם . אשמח אם תגיבו שאתם אוהבים את הפרקים או אם יש לכם הצעות לשיפור :)

אוהבת המון , עונג <3 

ממלכהWhere stories live. Discover now