010

6.7K 546 530
                                    

"Bir yerden masraf çıkmasa şaşırırım zaten." Chanyeol gözlerini kapatıp düşünmeye başladı. Hediye almakta hiç iyi değildi ve yarın Baekhyun'un doğum günüymüş.

"Dostum güzel bir şeyler al..." Jongin onun gerçekten kötü olduğunu bildiği için uyarmadan geçemedi.

"Bekle, hemen geliyorum!" Aklına gelen fikirle yerinden kalkıp koşarak odasına gitti.

"Şu resme baksana..." Elindeki fotoğrafı Jongin'e uzattı. Resimde anatomi dersinden alınmış bir kalp resmi vardı.

"Bunu ona verip kalbim artık senin desem?"

"Sen benimle maytap mı geçiyorsun Chanyeol?" Jongin yüzünü buruşturduktan sonra konuştu.

"Kötü bir fikir mi?"

"Hayır fikir güzel ama sadece kalp resmi olmalı bu resimde kemikler bozmuş" Jongin resmi incelerken konuştu. Doğru söylüyordu. Başka bir şey düşünmeliydi.

"Kalk, dışarı çıkıp hediye bakalım." Chanyeol ayağa kalkıp şapkasını takarken Jongin'e söyledi.

Arkadaşı yemeğini bırakıp ayağa kalktı. Tabiki ona yardım edecekti. Ve kendisi de hala hediye almadığı için bir şeyler alıp Chanyeol'e ödetebilirdi.

Chanyeol hediye seçmede kötüydü fakat Jongin ondan daha iyi sayılmazdı.

---

"Sence beğenecek mi?" Chanyeol endişeli bir şekilde sordu. 4 saat kadar gezmiş sonunda bir şey alabilmişlerdi. Şuan ikisi birlikte eve doğru taşıyorlardı.

"Güven bana Chanyeol, mutlu olacak."

"Kolum ağrıdı kapıyı çal." Chanyeol büyük kutuyu kucağına almış kapının açılmasını bekliyordu. Biraz da heyecanlıydı.

"İYİ Kİ DOĞDUN BAEKHYUN!!" Kapı açıldığında ikisi aynı anda bağırdı. Baekhyun gülümsemiş içeri geçmelerini söylemişti.

"Hediye almanıza gerek yoktu..." Baekhyun bir Chanyeol'un elindeki büyük kutuya birde ona bakıp duruyordu.

Chanyeol ona gülümseyip başını olumsuz anlamda salladı.

"Hediyesiz olmazdı."

----

Pastayı kesip kaldırdıklarında sıra hediyelerdeydi.

"Bu benden.." Jongin uzatıp gülümsedi "Nice senelere Baekhyun."

"Teşekkür ederim çok ihtiyacım vardı." Baekhyun elindeki makyaj temizleme suyunu sallayarak gösterdi.

"Bu benden Baekhyun." Chanyeol kutuyu gösterdiğinse Baekhyun kutuya yaklaşıp açmaya başladı.

"Bu ne?"

"Beğendin mi?" Açıkçası Baekhyun şaşırmıştı.

"Daha önce hiç doğum günümde mikrodalga fırın almadığım için şaşırdım..."

"Baekhyun ben hediye almakta pek iyi değilim bunu Jongin seçti..." Chanyeol kısa olana yaklaşıp üzgün bir şekilde açıkladı.

"Neden beni götürmek yerine Jongin'e seçtiriyorsun?"

"Üzgünüm..." Uzun olan başını öne eğip sessizce söyledi yinede Baekhyun gülümsemişti.

"Gelmen daha önemliydi." kollarını aniden uzun çocuğun beline doladı. Chanyeol anında gülmüş kollarını ona sarmıştı.

LYRIC PRANK   [CHANBAEK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin