Oylama sonucunda %72,67 ile Kaisoo seçildi 🎉
Ayrıca bir değişiklik yapıp bu sefer hiç bir belirti vermeden okuyup çıkan kişilere teşekkür etmek istiyorum, sağolun 👍
İyi okumalar 💕
-----
"Merhaba arkadaşlar! Ben Byun Baekhyun!!" Kameraya doğru el sallayıp devam ettim "Soru cevap 2. videosunu paylaşıyorum malum 1. Video hem bir canlı yayındı hemde sorudan çok beni Chanyeol ile yakıştırdığınızı yazmıştınız."
"Ve sorularınızı okumadan önce sizinle bir şey paylaşacağım..." Söyleyip söylememe arasında gidiyordum. Yani sevinen olacaktır ama bizi sevmeyen de olacaktı. Yinede söyleyecektim"Park Chanyeol ile artık sevgiliyiz... Umarım buna sevinmişsinizdir." bu zamana kadar chanbaek diye her yere yazıp duruyorlardı, heralde sevinirlerdi?
"Evet sorulara geçelim..." Elime telefonumu alıp okumaya başladım.
TinkerbellsPan: Chanyeol ile sevgili olduğunuz anlaşılıyor. Benim merak ettiğim hangi pozisyonda yaptınız?
"Çok sapıksınız arkadaşlar." bir an düşündüm ama buna cevap veremezdim. Hem vereceğim cevap yoktu hemde bunu kim sorardı tanrı aşkına!! Böyle bir şey merak edilmez.MardyBerry: Chanyeol nasıldı?
"Ah bakın ilk defa güzel bir soru." sevinmiştim "Son aradığında iyi olduğunu söyledi bugün ailesini ziyaret edecekti..."
Aklıma gelen şeyle yüzümü buruşturdum yoksa...? Tanrım niye böyle şeyler soruyorlar. Chanyeol ile sevişirken video çekip atsam yetmez yine soru sorarlardı.
Hyunxxi: Herkes Chanyeol ile olan ilişkini soruyor ben başka bir soru soracağım. Chanyeol'u seviyor musun?"
"Hayır..." Başımı olumsuz anlamda salladım ve ciddi bir şekilde konuştum "Ona aşığım. Onun bana olduğu gibi." aklıma geldiğinde gülümsemiştim. Bunu söylemek için belki erkendi. Belki sonra pişman olacaktım. Yinede içimden geldiği gibi söylemek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LYRIC PRANK [CHANBAEK]
FanfictionYouTube da kanalı olan Chanyeol ve Baekhyun yakın iki arkadaştı. 25012017 22022017 Cover by: @ilgagsu