MN: Da' hai, coae, ca am luat sio bilete si vreau sa vad ce cacat impopotonat cu biberoane e p-acolo.Eu: Nu ii nu. Nu ma tarasti tu pe mine la salam.
MN: Pleasee! Bubu, convinge-o!
Bubu: Faceti ce vreti, ma doare la buline!
Caty: *zzzz*
Eu: Aia s-a uitat la tvd pana la 3, iar.
CN: *Ma ia pe sus pe mine si pe Caty, care inca dormea* Vreau sa cunosc traditiile de pe-aici, deci veniti cu mine. Bubu, hai!
Bubu: *da din umeri si il urmeaza*
Eu: Daca crezi ca astea is traditiile noastre iti var un creion d'ala de la BIC in cur pana iti gadila corzile vocale! Si poate asa iti ceri si tu scuze...
MN: Scz, scz... da' tot vreau sa vad ce papanasi umpluti cu ciuperci e asta. Asa ca hai!
***
Dupa ce Noir ne-a tarat pana langa scena, a inceput muzica de traficant de buci, pe scena intrand un elf cu chelie
Guta: *face dedicatii stanga, dreapta; sus, jos; inainte, inapoi; frecat, tamponat; cu sos de usturoi*
(Eu scriu asta pe ROSE si mi-e mila de melodie ca imi e inspiratie pt cacaturile astea)
Curve din decor: *danseaza ca blonda aia de la romanii au talent* ( https://goo.gl/XDxmK6 )
Eu: *incerc sa imi scot ochii cu o lingurita si sa ma sugrum cu ata dentara* (de unde le-am luat ramane un mister)
Caty: *se uita la tvd cu castiile in urechi*
MN: *sare pe scena* UuuuHUUUUU
Guta: Ba, pula de cal, cunoaste-ti locu' ba.
Bubu: *catre mine* Ala tocmai a zis ca Noir are pla mare?
MN: Ce e, bubu? Nu il crezi? Chiar trebuie sa iti arat?
Eu: Ma, she pla lu' Iohannes?
Caty: *inca se uita la tvd*
Floricica dansatoarea: *din pubilc* A ZIS CINEVA IOHANNIS?
Eu: Da, ma-sa.
Bubu: Wow, ce rekt-uri de '90
Eu: Taci!
Guta: Ba, tu daca taci sa taci!
To dɘ ↄoᴎTiᴎUɘb...
CITEȘTI
Pamflete Miraculos
FanficCaterinca la maxim Limbaj vulgar Restu' cititi voi (majoritatea sunt crossover-uri)