Dupa ce eroii nostri au scapat de autistele din capitolele precedente, si dupa ce si-au dus misiunea de gasire a Elodiei Ghinescu la bun sfarsit, cu toate ca in acest timp o puteau contacta ce facebook foarte fucking usor, labagiul blond si tocilara bulinata au decis ca merita o vacanta.
Dar, cum bineinteles trebuia sa se intample, Chat a luat biletele.
Iar acum, in loc de nisip auriu si copii adorabili jucandu-se la malul marii, cei doi sunt inconjurati de tigani dezbracati la umbra unei ditei stanci si apa plina cu alge pietrificate.
Bubu: Pot sa mor?
MN: Pot sa te fut dupa ce mori?
Bubu: Pot sa te castrez inainte sa mor?
MN: Pot sa te fut inainte sa ma castrezi?
Nudist random: Hei, papusa. Ai chef de o partida de inot? *spre buburuza*
Bubu: Dispari pana nu ma transform in Vlad Tepes.
MN: Cine?
Bubu: Las...
Acelasi nudist random: Haiidee, bby. Ne putem distra foarte bine acolo. 69, ceva? O sa iti placa, jur.
MN: Stii ceva, deja te dai la viitoarea mea logodnica. *da din cap dezaprobator* Never ever.
Bubu: A, pardon cap de puta? Ce sunt eu?
MN: Frumoasa.
Bubu: -;-
In departare erau vreo 2 sau 3 homosexuali care si-o trageau in nisip dar sarim peste asta, ok. Daca eram eu acolo ii filmam si faceam crize si atacuri de inima da' ma rog.
O testoasa trece agale pe langa un stol de soareci morti in departare, dracu stie cum, fluturasii se sinucid in apa, scoiciile sunt scoici iar Hawk Moth plange.
*Intre timp, in Bucuresti*
Je: Ba, ti-am zis ca nu trebuia sa ii dai sa manance tubul ala de vopsea. Acu' ai un caine roz.
Ioa: Dar parea sa-i placa...
Je: Ba, si mie imi place sa ma uit la video-uri cu oameni taiati in doua, dar nu inseamna ca e sanatos.
Ioa: Tu ai PH-ul la accesare rapida.
Je: Aia esti tu. Eu am HentaiHeaven-ul.
Si cred din ce in ce mai tare ca am nevoie de o exorcizare
CITEȘTI
Pamflete Miraculos
FanficCaterinca la maxim Limbaj vulgar Restu' cititi voi (majoritatea sunt crossover-uri)