-8"Sevgililer Günü"

8 3 1
                                    

Yavaş gözlerimi açmaya başladım. Gözlerimi açınca tavana bakmaya başlamıştım. Burası benim odam değildi!  Benim odamın heryeri maviydi! Ama buranın duvarları siyah tı. Aniden yanımda bir beden hissettim. Korkudan bir çığlık attım ve birden bir el ağzımı kapadı. "Ih!  Sessiz ol biraz!" Bu kişinin kim olduğunu fark etmiş olmalısınız? Değilmi? Bu Jackson du. Yavaşça doğruldum ve yataktan kalktım. Hemen çantamı bulmaya koyuldum...

Çantamı buldum ve içinden elmalı rujumu alıp odada ki aynaya yöneldim. Rujumu sürmeye başladım 2-3 dakika sonra bir rahatsızlık hissettim. Birden kafamı çevirdim ve Jackson un bana baktığını gördüm. Ona 'ne var' bakışı attıktan sonra hemen rujumu sürmeye devam ettim. Rujumu iyice yedirdikten sonra çantaya attım ve mutfağa yöneldim. 

Dolabı açtığımda pek yiyecek yoktu galiba hepsini yemiş olabilirim? Dolabı açtım ve gördüğüm vişneli meyve suyunu kaptığım gibi bardaklara döktüm. Tostları makinadan çıkartmaya başladım ki belimde iki el hissettim. Korkudan ve heyecandan titriyordum. "Jackson? " dedim titreyen sesimle."Hı" bu kişinin Jackson olduğu belliydi. Tostları aldım ve ayrı tabaklara koydum. Ve ellerini belimden ayırmadan tostlardan gelen kokuyu içine çekti. "Mmm. Çok güzel kokuyorlar.." yavaşça boynuma eğildi ve kokumu içine çekti.

"Ama senin kadar değil." dedi sırıtarak. "Hadi ama böyle durmayacağız değilmi!  Tostlar soğuyacak!" Ellerini yavaş biçimde bedenimden ayırdı ve tabağını aldı ardından sandalyesine oturdu. Bende onun gibi yapıp sandalyeme oturdum ve kahvaktı etmeye başladık. Aslında kahvaltı etmeyi sevmem. Kendime tost yapıp yerdim sadece. Jackson a baktığımda tostunu eline alıp dudaklarına götürdü ve küçük bir ısırık aldı. Yüzüne baktığımda ifadesizdi , sanki beğendimi beğenmedimi onu düşünüyordu galiba?

Kafamı eğdim ve tostumu elime aldığım sırada Jackson konuştu. "Bu tost....Harika! " diyerek güldü. Mutlu olmuştum hemde çok. Jackson birden hızlı yemeye başladı birden dudaklarımı araladım "Sakin sakin! Yemek boğazına ta-" sözümü kesen öksürüklere boğulan Jackson un yanına koştum. Hemen masada ki sürahi de ki suyu bardağa boşalttım ve Jackson a içmesi için yardım ettim. Suyu içti ve bardağı dudaklarından ayırıp masaya koydu ve hızlı hızlı nefes alıp vermeye başladı. "Bidaha yapma" dedim trip atarmışcasına. Kafasını 'Tamam' dermişcesine salladı. Birden telefonum çalmaya başladı hemen elime aldım telefonu arayan Amy di.

"Efendim Amy?" Amy nın oradan nefes sesleri geliyordu. "Emy neredesin? Çok merak ettim" dedi. Sanki koşmuş ve yorulmuş nefes nefese idi. "Imm Jackson un evindeyim." dedm ve birden kapı çaldı telefon kapandı ve kapıya ilerledim. Jackson ise peşimden geldi çünkü buralarda buraya rastlayan yokmuş. Kısacası her ihtimale karşı... Kapı deliğine uzanamıyordum , Jackson ise? 'kenara kay' işareti yaptığında geri çekildim ve kollarımı göğsümde birleştirdim. Jackson delikten baktı ve kapıyı açtı. Adrian ile Amy di!

Kapı açıldığında aniden Amy e sarıldım. Şaşırmıştı , nasıl mı anladım? İlk başta sarılmadı ama sonra yavaşça kollarını bana sardı. Kollarından sıyrıldım ve Jackson un yanına geçtim. Onlara geçmeleri in yol verdik ve kapıyı kapattım. "Hoşgeldiniz!" diyerek söze başladım.  "Hoşbulduk" diyerek karşılık verdiler. Ardından salona doğru yürüdük. Jackson tekli koltuğa oturdu bende onun tam yanında ki tekli koltuğa oturdum. Onlar ise tam karşımızda ki koltuğa oturdular. Amy yavaş bir biçimde Adrian ın yanına sokuldu bende kolumu koltuğun kenarına atarak birinin konuşmasını bekledim. "Nasılsınz?" diyerek söze girişti Adrian. "İyiyiz Adrian siz nasılsın?" diyerek karşılık verdi Jackson. Amy dudaklarını araladı ve "Babam seni çok merak ediyordu Emy. Eve dönmemiz gerek" dedi ve Jackson a baktım. Hala ifadesizdi. Bana kapalıydı beni sevmiyormuydu? Hemen yüzümü çevirdim ve Amy e karşılık verdim. "Pekala" Ya aklıma birşey takıldı ama hatırlayamıyorum.

Beynimde dönüyor ama çıkaramıyorum. Ayağa kalktım ve hırkamı aldım ve Amy de yanıma geldi. Kulağıma yaklaştı ve fısıldadı "Sevgilini kutlamıyacak mısın?" Kulağımdan uzaklaştı ve güldü , Adrian a döndü ve öptü. Yavaş bir şekilde Jackson a döndüm. Ve yaklaştım aynı anda "Sevgililer günümüz kutlu olsun"....

SELAM! Beyler bayanlar merdivenden kaya- vazgeçtim ^-^ Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun! Benim sevgilim yok ._. Ama olsun siz benim gibi yapıp sevgilinizden ayrılmayın , sevdiğiniz insanlarsan ayrılmayın.
     
SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 14, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İkizlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin