Am intrat in magazin si am cumparat o bucata mare de carton. Am iesit si ne indreptam spre camere.
V:Deci ce faci cu ala?
Eu:Dreptate.
V:Ce?
Eu:O sa vezi.
In camera mea ne asteptau Bie si Cristi.
B:Cum a fost?
C:O sa canti in spectacol?
V:Nu. O sa cantam in spectacol. Omului aluia i-a placut vocea Magdei si vrea sa facem un duet!
B:Bravo! O sa fiti super draguti!
Eu:Mersi!
C:Si cu bucata aia de carton ce faci?
Eu:O sa vedeti. E oricum pentru binele nostru.
B:Daca spui tu... Sa nu faci vreo prostie.
Eu si cu Vlad ne-am uitat la reluarea filmului de ieri, si din nefericire pentru aia doi, au stat cu noi in camera si s-au uitat la noi cum jucam rolurile. Suntem la ultima scena a episodului. Vlad alearga prin camera si face puţin parkour prin pat. S-a terminat!
Eu&V:Nuuuuuuu!
B&C:Daaaaaaaa!
Ne-am asezat pe pat si au inceput stirile.
"Protestele continua si in Bucuresti. Sute de studenti ies sa ceara dreptate. Mare parte din ei vin dupa cursuri, dar unii s-au stabilit cu saci de dormit.,,Am campat aici ca lumea sa se obisnuiasca cu noi. Daca legea se aproba,asa va fi de acum" spune unul dintre tineri. Revenim cu alte amanunte dupa pauza."
C:Nasol....
Eu:Nasol?Cristi,o sa dormim pe strazi. E mai mult decat nasol.
V:Da... Eu cred ca o sa fie bine.
B:Ai dreptate. Nu o sa aprobe nimeni.
Eu:Daca nu ar fi studentii aia, acum am fi acasa.
V:Da....
Eu:Eu ma duc sa ma plimb.
V:Vin si eu.
Eu:Singura!
V:Ok....
Am luat cartonul, un marker si am plecat. De azi e oficial vacanta. Ma duc sa campez si eu. Daca ei cred ca totul va fi bine daca stau in pat si nu fac nimic, trebuie sa fac eu ceva.
Ok... Am ajuns acolo unde erau multi oameni cu pancarde si pături. M-am dus sa ma alatur.
Eu:Buna! Eu sunt Magda!
A:Buna! Ana.
Eu:Imi pare bine. Pot sa ma alatur?
A:Sigur. Cu cat mai multi, cu atat mai bine.
Eu:Da. Daca suntem multi putem schimba ceva.
A:La ce colegiu esti?
Eu:West Gate. In primul an.
A:Si eu. Doar ca sunt in anul doi.
Eu:Si de cand esti aici?
A:De ieri.
Eu:Si care e planul pe ziua de azi? Avem vreun plan?
A:De obicei stam dimineata si ridicam plancardele. La ora 12 ,cand e aglomerat, incepem sa scandam si sa facem putina galagie. Si la ora 19 vin jurnalistii si iau interviu celor noi. Deci pregateste-te.
Eu:Am inteles. Mai e o ora pana sa vina reporterii... Deci?
A:Pai cat nu avem treaba facem planuri pentru o doua zi. Ai ceva in minte?
Eu:Cred ca da.... La ce ora nu trec masini pe aici?
A:Cred ca dimineata pe la 5:30. Atunci nu e nimeni pe strada, dar nu stiu sigur...
Eu:Ok. Cati suntem in total?
A:Care stam non-stop 50.
Eu:Perfect! Cand strada e libera si nu trece nimeni, ne mutam tabara in mijlocul strazii. Asa nimeni nu va putea trece, oamenii vor fi nervosi si nu va exista alta solutie decat sa treaca de partea noastra, pentru ca e din vina celor care sustin legea ca nu pot trece.
A:Wow! Imi place! S-o facem diseara!
Eu:Super! Dar daca ne amendeaza?
A:Nu amendeaza nimeni peste 50 de oameni.
Eu: Bine. Mai e ceva de făcut?
A:Nu, nu cred. Hai sa vorbim. Spune-mi ceva despre tine.
Eu:Pai am 18 ani, sunt din Craiova, Invat la West Gate pe profil stiintific si locuiesc pentru urmatori patru ani in cladirea A1,etaj 3,camera 124.
A:Ok. Eu am 19 ani, sunt din Arad, sunt la acelasi colegiu ca jurnalist, si stau in cladirea B1,la parter , camera 2.
Eu:Aha.... Si esti aici singura sau cu prietenii?
A:Cu prietenii, normal. Tu?
Eu:Ai mei au ramas acasa. De fapt, nici nu stiu ca sunt aici.
"All night I think at You, but I want to Be your lady"
Eu:Ca tot vorbeam de ei...
Am inchis.
A:Nu le raspunzi?
Eu:Nu. Daca ar afla unde sunt ar veni si mi-ar tine o morala sa le spun mereu unde merg, si ar veni in fiecare zi sa-mi aduca mancare.
A:Wow! Ai niste prieteni...
Eu:Prosti...
A:...grijulii...
Eu:Aa.. Si asta, dar mai mult a mea.