Dimineata! Duminica dimineata! Oare ce facem azi? Sa ma ridic din pat, sau sa mai stau? Ma ridic. Poate fac impresie proasta. Da, tipului care trebuie ridicat cu macaraua din pat. Mai bine il trezesc si pe el. E.... 10:23?!Ok. Il trezesc. Ma aplec sa vad daca e treaz si vad... Vlad era jumatate invelit, langa niste servetele, palid si rosu in obraji si pe frunte. A, si se foia intruna.
Eu:Vlad.....Dude, esti ok?
V:Îîhhhhh....
Eu:Vlad, cred ca ai racit. Esti ok?
V:nu.... Ma doare capul, am gura uscata, nasul infundat si mi-e frig, dar daca ma invelesc mi-e cald!
Eu:Sa vad.
Am pus mana pe fruntea lui sa vad daca are febra. Ce? Mama e doctorita.
Eu:Vlad, arzi. Ai racit. Ti-am spus ca e frig afara si trebuie sa te imbraci, dar tu nuuu.... Ma duc la bucatarie sa-ti fac un ceai.
V:Vin ca sa nu te las singura.
Eu:Nu! Stai acolo. De unde iau alta patura?
V:De pe hol.
Am luat o patura mai subtire si i-am dat-o pe aia. Apoi am mers in bucatarie sa fac un ceai. Mama lui Vlad e plecata.
Eu:M-am intors!
V:Nu puteai mai repede?
Eu:Hey!
V:Scuze! Sunt obosit si ma doare capul.
Eu:E ok. Bea asta.
V:Mersi!
Eu:Oare Cristi e ok?
V:Cred ca da.
Eu:Sa-i sunam sa vedem ce fac.
M-am pus in pat si am sunat la Bie.
Eu:Hey, sis!
B:Hey! Ce faceti?
Eu:Bine. Suntem bine.
V:Hapciu!(Stranut)
Eu:Sanatos!
B:Sigur?
Eu:Da...A racit. Voi ce faceti?
B:Bine.
Eu:Cristi e ok?
B:Da. Cred ca e ok.
Eu:Bine.
B:Sa ai grija de Vlad.
V:(alt stranut)
Eu:Sanatos!Da....
Am închis.
V:Magdyyyz....
Eu:Da?
V:Imi dai sa beau ceai?
Eu:Pff.... Bine...
Credeam ca gemenii au chestia aia cu racitul in acelasi timp, sau chestii dastea. I-am spus lui Vlad sa se imbrace cu mai mult de un tricou, si sa se usuce pe cap, dar el nuu... "Parca esti mama".Pai uite ca am avut dreptate.
V:Magda.... Magda.... Magda!
Eu:Ce-i?! Scuze!
V:Ma indopi cu ceai si imi bagi cana pe gat.
Eu:Scuze! Ma gandeam doar.
V:Ok...
Eu:Iti fac ceva de mancare?
V:Mama?
Eu:E plecata la magazin. O sa o sun puţin pe mama sa o intreb ce sa facem.
V:Bine...
Am sunat-o pe mama. Nu am mai vorbit cu ea de mult.
M:Mag...
V:(Stranut)
Eu:Sanatos! Buna, mama!
M:Ala-i Vlad?
Eu:Da.... Ce crezi...
V:(stranut)
Eu:Taci!
V:pai scuze ca am racit!
Eu:Am spus sa taci! Deci, mama, ne ajuti? Are febra, frisoane, il doare capul si e palid.
M:Saracul! Imi pare Rau pentru el!
Eu:Da, da, da. Acum spune ce sa facem.
M:Ai incercat cu un ceai?
Eu:da.
V:(stranut)
M:iti trimit un mesaj cu medicamentele.
Eu:K. Mersi! Pa!
V:(Stranut)
M:Pa! Aveti grija de voi!
Am terminat de vorbit cu mama. Astept mesajul.
V:Ce a (stranut) spus?
Eu:Duțu, ti-e frig? Sa iti mai dau o patura?
V:Da.
Bine, am mai luat o patura si l-am invelit. Dintr-o data aud usa de la intrare. Cred ca a ajuns mama lui Vlad. A intrat in camera si a facut ochii mari cand l-a vazut pe Vlad.
Eu:Buna ziua!
M:Buna! Ce ai patit?
V:Sunt ok. Doar putin... (stranut)
Eu:Racit.
M:Bine, stai in pat. Ma duc sa-ti pregatesc un ceai.
V:Nu! Tipa asta m-a indopat cu ceai.
Eu:Scuze....
M:Bine, atunci stai in pat. Acum ar trebui sa iau niste medicamente, dar nu stiu care
Eu:Mama a zis ca poate merge cu astea.
M:Poate. Ce avem de pierdut?
V:Hello! Daca ma fac mai rău?
Eu:Dude, sunt medicamente. Sunt facute sa Faca bine.
M:Magda, ai putea sa iesi tu in parc cu Spot?
Eu:Sigur.
M-am pregătit si am iesit afara cu Spot. Am pornit spre parcul unde am mers atunci cu Vlad.
Eu:Deci, ne plimbam. Cat ar trebui sa dureze? Bravo, Magda, vorbesti cu un caine. (Vocea aia pe care o foloseste Vlad cand vorbeste cu Spot) :Un caine foarte dragut.
L-am scarpinat, am alergat cu el, chestii.... Apoi am mers la farmacie. Am luat ce trebuia si m-am intrecut cu Spot pana acasa. Bine, tot in lesa era, dar totusi in fata.