Ok...Am incercat sa o sun pe Bie,dar nu am semnal.
Eu:Semnal prost!
Vlad:Gata...hai sa ne păstrăm calmul...Cand iesim?!
Eu:Ai dreptate,rămânem calmi...
Am stat vrei ora si am vorbit toate prostiile,dupa care Vlad a vrut sa trecem la alt subiect.
Vald:Si...esti gata sa ne prefacem?
Eu:Da...sa ne prefacem...
Vlad:Da...
Eu:Da...
Vlad:Da...
Eu:Gata cu da!
Vlad:Bine!...Si...Vrei sa mai repetăm?
Eu:Nu stiu...De ce trebuia sa ne prefacem?!
Vlad:Si eu care credeam a tu esti aia deșteaptă...ne prefacem ca suntem împreună pentru ca nu suntem împreună.
Eu:Da...
Vlad:Da...
Eu:Gata!
Vlad:Ok!Faza e...ca eu te plac...
Eu:Si eu te...plac..
Vlad:Bine...
Ne apropiam incet...cand eram la distanță de aproximativ 12 centimetru,usile liftului s-au deschis,iar in fata noastra erau Bie si Cristi. Serios?!
Bie:Scuze!
Cristi a apăsat iar pe un buton,iar usile s-au inchis iar. Ne-am apropiat si de data asta nu am mai lăsat nici un fel de distanță intre noi. Cand ne-am depărtat ne-am dat seama ca suntem iar blocați. Dupa vreo 15 minute am iesit in sfarsit!
Vlad:Multumim pentru o tură dublă de stat in lift!
Cristi:Cu...placere?
Bie:Deci..e ceva.
Eu:Da...a...Vlad!
Vlad:Ce?!
Ne-am uitat a unui la altul speriati.
Eu&Vlad:Serialul!
Am laut-o la fuga pe coridor,iar la jumătatea lui ne-am întors pentru ca eram la etajul gresit. Am urcat pe scări pana in camera,unde am inceput sa urmarim serialul. Intr-un final am adormit amandoi in timp ce ne uitam la serial.
Dimineata:
M-am trezit si m-am uitat la ceas. Ar trebui sa ne trezim...Avem un interviu de dat. M-am uitat in jur si am vazut ca Vlad dormea la marginea opusă a patului,iar televizorul a rămas deschis.
Eu:Vlad....Vlad!
Vlad:Da!
Acesta s-a trezit speriat si s-a uitat serios la mine.
Eu:Ar trebui sa ne trezim...
Vlad:Of...Bine...
Mi-am luat niste haine din dulap si am mers in baie. Mi-am facut un dus si m-am îmbrăcat,mi-am aranjat parul si m-am machiat putin. Cand am revenit in camera,Vlad nu era. Probabil a mers sa se schimbe. Cand am fost gata l-am sunat sa vad unde e.
Eu:Ce faci?
Vlad:Ma incalt. Esti gata?
Eu:Da. Unde sunt Bie si Cristi?
Vlad:Jos. Ne asteapta.
Eu:Ok.
Am inchis telefonul,m-am asigurat ca am tot ce imi trebuie si am iesit din camera. Vlad tocmai iesise si el.
Vlad:Neatza!
Eu:Neatza!
Vlad:Arăți grozav!
Eu:Mersi,Iubire!
Vlad:Dragut!
Hey! Stiu ca am postat capitolul asta acum muuuult timp si de abia acum am vazut ce era postat de fapt. De asta este si foarte scurt,pentru ca îmi aminteam doar idea principala care trebuia sa fie aici. Sorry!