Byli zděšeni, hrůzou ani nedýchali... To místo, bylo doslova srovnáno se zemí - nic tam nezůstalo. "Kushi..." Minato se skácel k zemi, vedle své parťačky. Hned na to, dostala Kushina silnou ránou za krk a připojila se k mladíkovy.
**************************************
Po probuzení vnímala jen to, jak jí pulzuje bolest celým tělem. Rozhlédla se kolem sebe, aby mohla zjistit, zda nebezpečí pominulo. K jejímu překvapení, ležela na suché, betonové podlaze. Minato tu nebyl. Temná místnost měla jen jeden zdroj světla a to malé okínko, zdobené rezavými, ocelovými mřížemi, umístěné těsně pod stropem. Tohle místo z ní vysávalo energii - a to doslova. Její chakra, samovolně unikala jejímu tělu.
Co má tohle být?! Místo až podezřele připomínalo vězení. Několikrát zaútočila na dveře, ale tím málem chakry co jí zbývalo, se nedostala žádného výsledku. Spíš naopak, ji to ještě více oslabilo...**************************************
Minato otevřel oči a marně se snažil zaostřit.
"Minato, už jsi se probral?" Při vyslovení jeho jména se lehce otřásl, ovšem hlas s nostalgickým nádechem ho znovu uklidnil - byl to Jiraiya.
"Minato? Kdo je Minato? Proč nic nevidím? A... Kdo jste vy?"
Sannin si lehce povzdychl a bez přemýšlení mladíka popadl. "Tak poslouchej, ty jsi Minato Namikaze a musíš jít se mnou zachránit určitou osobu a jestli s sebou nepohneme, tak to skončí moc špatně!"
Mladík, se ani neodvažoval vzdorovat. Totiž sám ani nevěděl, že vůbec nějak vzdorovat umí, ale to je pro něj asi ta méně pochopitelná část... A tak se vydali hledat Kushinu...*************************************
Silnými útoky, zkusila dívka napadnout ten malý a jediný zdroj slunečního svitu, ale marně. Vyčerpaná, se potácela ze strany na stranu a při tom ztrácela poslední zdroje svých sil.
"Je tu někdo?!!" Už jen ten křik ji neuvěřitelně vysiloval. "Sakra!" Silným, zoufalým kopem udeřila do tvrdých, betonových dveří.
Čtyři kroky poodstoupila, když v tom se jakousi ozvěnou v okně ozvalo: "Jsi v pořádku?" Ten hlas nikdy předtím neslyšela. "Viděl jsem tvého přítele..."
Přítele? S hlubokým výdechem se zeptala. "Kde to jsem?"
"Jsi ve vězení... Ale moc ti toho říct nemohu. Ten blonďák, co byl s tebou, dostal ještě pár ran, když byl na zemi. Ale asi je v pohodě, páč ho nějakej týpek zachránil..." Dívka znovu hluboce vydechla.
"To je dobře." Opatrně si lehla na ledovou zem a snažila se pravidelně dýchat.
Na chodbě se začaly ozývat silné kroky. Pomalu se otevřely dveře cely a vstoupila neznámá kunoichi. "Chceme síly Kyuubiho. Doufám, že budeš spolupracovat."
Na to si Kushina nemotorně stoupla. "Ne!"
Snažila se najít kunai ve své kapse. Ale jak zjistila, tam už se kunai nenacházel. "Sakra!" Se zabavenými zbraněmi, jí už nezbývalo mnoho možností. Všechnu svou chakru tedy soustředila do jediného bodu a vší svou silou udeřila mohutným kopem překvapenou kunoichi. Tak jak rychle dokázala, unikla z místnosti, zabouchla dveře a líně hledala východ.
Se strachem v patách, se snažila odebrat za neznámou osobou, jež k ní promlouvala skrz okénko. Jak se však zdálo, bylo to marné, jelikož téměř u východu se dívka znovu ocitala na zemi. Tentokrát si toho byla sama vědoma, že postavit se by pro ni znamenalo ztrátu všech jejích posledních sil. Tak co bude sakra dělat?
Počkat... Já... Já mám přece... Kyuubiho!
Její soustředění se teď přesunulo k jiné části jejího těla. Do samého jejího nitra, které bylo náhlým odebráním sil tmavší a strašidelnější, než kdy dřív. S provinilým, ale přitom odhodlaným výrazem ve tváři, si měřila každý centimetr spící lišky. "Vstávej Kyuubi! Hej! Tak slyšíš?"
S hlubokým zívnutím se obří liška přetočila na druhý bok a zaujatě si prohlížela malou dívku. "Copak by jsme chtěli?"
"Nehraj si tu na neviňátko a dej sem chakru!"
Na to se Kyuubi zasmál. Přesně na tuhle větu čekal. Využil Kushininu povahu a poslal do ní nahromaděné množství své chakry. Mříže i s Kyuubim, byly ty tam. Rusovláska se pevně postavila na všechny čtyři a zuřivě se rozhlížela kolem sebe. Až teď si na své kůži všimla červené vrstvy chakry a čtyř ocasů. Než si však začala uvědomovat co se to stalo, její pravé já ztratilo vědomí a Kyuubi převzal velení...