Kushina VI

176 10 0
                                    

  Tichými kroky se blížili k cíli. Bělovlasý mistr, položil mladíka na zem a zkoumal okolí. Blonďákovi modré oči přeskakovali kolem, nic však zatím neviděli, jen všude pnoucí se tmu.
"Už se blížíme..." Mistrovo oči se zastavili na nenápadném, stromy obrostlém přístřešku.
"Uááá!"
"Minato, co je ti?"
Držící se za hlavu si dřepnul a snažil se ze sebe vymýtit bolest. Co to teď bylo? Jiraiyův výraz zvážněl a s pohledem na budovu zacouval zase zpátky k blonďákovi. Nechtěl ho brát s sebou, ale ani ho tu v takovém stavu nechtěl nechávat...
"Co jsi viděl, Minato?"
"Nějakou červenou běsnící potvoru! Vypadala ja-jako... Jako liška!"
"Kyuubi!?" Je to horší, než jsem si myslel...
"Pojď"
Jeho vztek se mísil s panikou. Byl však moc líný a tvrdohlavý na to, aby utíkal. Popadl mladíkovu ruku a spěšně se řítili ke stavení.
"Musíme ji zastavit"
"Ji?"
"Tu dívku, kterou máme zachránit..."
Jiraiyova slova, se zkřížila s žalostným křikem, jež dokázalo slyšet jen a jen Minatovo srdce.
"Kushino?!"
"Co jsi to právě-"
Jako vodopád, se do jeho srdce začaly vlévat vzpomínky. Pomalu, ale jistě si rozpomínal na vše, co mu bylo skryto. Temnotu zaplnil Kyuubiho oheň a jeho a kushiny srdce se stalo jedním. Jeho tělo, zaujalo pózu a mladík byl připraven ke skoku. Všechnu sílu vložil do nohou a mohutným odrazem se dostal z mírné skalky, až skoro k obydlí. Jeho zrakem se stalo jeho srdce a jeho srdce se stávalo jeho zbraní. Sanninův údiv nahradil šok, ze kterého se s rychlostí oklepal a zopakoval mladíkovi pohyby. Blonďák se s chakrou v nohách řítil přímo k zuřící lišce. Z Kyuubiho se stávala časovaná bomba. Nemilosrdně drtil vše, co zahlédl, avšak jeden pohled ho překvapil. Jak se může ten lidský tvor ukázat přímo před ním a neprojevit ani náznak strachu? Hněv Kyuubiho se otočil přímo proti němu, ale Kushina se nevzdávala. Ty modré oči, otevřeli její a její mysl, se stala jejím bojištěm.
"Minato, vypadni tam vodsad!"
Jak se dalo čekat, zvíře používalo jen hrubou sílu. Mladík pouskočil a s mírným zákopem spadl mistrovi do náruče.
"Ty pako!"
Sanninův hněv, se však nedal srovnávat s liščím a tak nezbylo nic jiného, než se mu bezcílně uhýbat.
"Kushino, slyšíš mě?"
Mladíkův hlas dolehl k dívce a ta s sebou ucukla. Co tu dělá Minato? Aha, chápu... Ještě se nemůžu vzdát. Musím bojovat za ty, co ještě žijí a za ty, co miluju. Dokonce i za toho protivnýho kluka... Hih...
"Díky za chakru Kyuubi... A za záchranu, ale teď se vrať do své klece, je na čase se zase prohodit!"
Lišák s úšklebkem naposledy zařval a ztratil se v temnotě. Místo zuřícího Kyuubiho se před nimi ukázala Kushina, jež se po mírném pádu na zem vzpamatovala. Jiraiya ze sebe shodil Minata a pádil to za Kushinou, ale Minato hodil svůj kunai a objevil se u ní první. Se sladkým úsměvem ji popadl.
"Jsi v pořádku?"
Něžná rusovláska, se ihned zotavila a předvedla svou pozitivní náladu.
"Co tu na mě pořváváš?!" A v domnění, že mladík uhne, do něj vrazila. To se však nestalo. Něco je divně...
Minato se znovu usmál. "Tak to jsem nečekal" a s Kuhinou v náručí si pevně stoupl. Na to mu Jiraiya podkopl nohy a chytil Kushinu ještě ve vzduchu.
"Budeš potřebovat ještě sto let, aby jsi mohl nosit holky!"
Blonďák chtěl už, už vzdorovat, ale sannin ho pohladil po hlavě.
"C-co to děláš! Je to divný..." A trapný...
S úsměvem nabídl mladíkovi ruku.
"Stoupni si..."
Potom kolem chlapcova zápěstí a kolem svého uvázal provázek a líně se vraceli domů. Místo, kde Kushina žila, bylo zničeno. Nikdo jiný nepřežil a pravda o Kyuubim byla vyzrazena. Ani jeden z těch dvou, se k ní však neotáčeli zády a na bojišti získala něco nového. Říká se tomu odvaha. Po návratu do Listové se toho docela dost změnilo. Museli vypomáhat v práci řemeslníků, jako trest za útěk a Minato se Kushině konečně vyznal. Časem obdržel i post yondaimeho, ale to už víš.
"Ale tati, jak to všechno víš? Myslím, že dědeček zemřel, když jsi byl malej, tak jak ses to dozvěděl?"
"To je jedním velkým tajemstvím. Mohu říct, že jsem se ještě několikrát střetl s tvým dědečkem, když mi pomáhal ve válce. Jednou poneseš i ty jejich a mé sny a já věřím, že dokážeš všechno, stačí mít jen oči otevřené a věřit, Naruto..."  

Kushina Kde žijí příběhy. Začni objevovat