Kapitola 2

211 4 6
                                    

Minule jste četli
O 3 hodiny později
Jo byli jsme tam 3 hodiny. Taky toho máme hodně hlavně jídla když tu bydlím já a Andrea s Patrikem.

Chovají se ke mě pěkně. ,,Hele Andy?" Ptám se jí. ,,No? Co potřebuješ?" Zeptá se mě. ,, Těšíš se zítra do školy?" Ptám se jí. ,,Jo těším se a ty?"odpovídá mi a rovnou se i ptá. ,,Já taky"odpovím. ,, Tak si běž lehnout mi jdeme taky a zítra se uvidí kdo je ten ZÁHADNÝ učitel" to záhadný zdůraznila. Šla jsem si udělat higienu a pak si lehnout už převlečená a vykoupaná lehnout do postele. Ráno mě budí Andrea,, dělej Vstávej jinak nestihne školu!"potichu ale řve na mě tuto větu asi 5×.  ,, Už vstávám". Řeknu když jsme najedeni a oblečeni jdeme se obouvat. Pak jedeme do školy, celý natěšeni na toho nového učitele ,,už se těším na toho učitele" řeknu natěšeně. Andrea moc natěšeně není protože má Patrika takže nemusí koukat po klucích😁. Neříkám že chci s učitelem chodit ale jde mi o to abych ho poznala z té vnitřní stránky. (Pokuď chápete XD.)
Dojeli jsme před školu vystoupily jsme z auta, jestli si říkáte kde mám auto že jezdím s Andreou ale moje auto jsem nechala u mamky a dnes si pro něj jdu. Samozřejmě že chci abych byla první ve třídě u nás se zbírají body za to kdo je první ve třídě dostane bod a pak za 5 bodů dostává odměnu. Tak jsem letěla po schodech nahoru abych tam byla první, jenže jsem si uvědomila že jsem debil a vešla jsem do jiné třídy tak jsem jak posuk doslova běžela dolů a v tom jsem vrazila do nekoho, papíry všude 😂. Ten neznámí muž řekl ,, dávej trochu pozor" řekl to s klidem. Já se na něj koukala a poznala jsem ho, byl to ten koho jsem viděla v tom okně. On mě poznal taky ale dělal že nic. ,,Jak se jmenuješ?" Zeptal se mě. ,, Monika, Monika Bagárová". On jen přikývl a šel dál, já si sesbírala papíry a šla do třídy.
Pohled Bena
Šel  jsem  v klidu po schodech abych se podíval po škole a zničeho nic do mě vrazila dívka v klidu jsem řekl ať dává pozor, na poprvé jsem nevěděl kdo to je ale pak když se na mě Koukla tak jsem ji poznal, byla to ta dívka kteří jsem viděl v okně. Zeptal jsem se jí jak se jmenuje, ona mi řekla,, Monika, Monika Bagárová". Tak jsem jen přikývl a šel jsem v klidu po schodech nahoru. Pak si mě zavolal ředitel a dál mi klíče od vlastního kabinetu aby mi tam prý nikdo nelezl. Poděkoval jsem a šel jsem si dát věci do kabinetu. Začínala mi hodina jsem totiž třídní učitel 9B takže ti bude snad v pohodě. ,, CRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR" začalo zvonit tak jsem si vzal věci a šel směrem ke třídě.

Vešel  do třídy ten nový učitel. Všichni jsme si stoupli ,,sednoud" zavelel. Začali jsme školní docházkou. Když bylo hotovo tak nám řekl,,Jsem vás nový třídní učitel, mám vás na skoro všechny předměty tak doufám že spolu budeme vycházet". Když skončil koukal se po celé třídě a zastavil se u mě. Koukal se na mě jako kdyby jsem se mu líbila neříkám že mě se nelíbí ale i tak je to divný. Měli jsme matiku napsal na tabuli priklad(PS: to si domyslete) a koukal po třídě kuho vyvola, zastavil se u mě a ukázal na mě prstem ,,Jak se jmenuješ?" Zeptal se mě . ,,Monika Bagárová" odpověděla jsem mu na otázku. ,,Tak pojď k tabuli a vypocitej něm tento příklad". Já se zvedla. To je ízi nemohl si vymyslet těžší priklad!? Celou dobu mi koukal na zadek.(PS: Neberte to že je uchil😂doufám že to tak Neberte tohohle tam bude ještě hodně krát😁.) Pak když se m řekla ,,hotovo" tak se koukal na mě s otevřenou pusou ,,sednout" řekl mi. Udělala jsem tak.
Po obědě...
Jsem šla s Andy ke skříňkám ale v tu chvíli mě zavolal učitel abych šla k němu do kabinetu, udělala jsem tak. Pak zavřel dveře a přimáčkl mě na zeď, já jsem se ho hned zeptala ,,Chci se zeptat co děláte?" . ,,Tykej mi jsem Ben Cristovao ale říkej mi Bene"odpověděl mi. ,,Aha a co se děje že mě mačkáš na zeď?" Zeptala jsem se ho. ,, Jelikož se mi líbíš a nemůžu bez tebe být" odpověděl mi. ,,Aha a to je důvod me mačkat na zeď?" Řekla jsem mu. ,,Jo je" a pak mě políbil. Naštěstí tam někdo zaťukal takže jsem si vzala věci a odešla jsem z kabinetu zrovna tam chtěl jít ředitel.
Pohled Bena...
Zavolal jsem si Moniku do kabinetu pak jsem zavřel a přimáčkl na zeď. A hned se mě ptala. ,,Co dělám" jsem jí odpověděl,,že bez ní nemůžu být a líbí se mi" . Ale zrovna někdo ťukal tak jsem ji pustil, vzala si věci a odešla a zrovna tam ťukal ředitel školy.
Šla jsem se obléct a šla jsem ven tam na mě čekala Andy. A ještě na mě než jsem odcházela z jeho kabinetu, že v 20:30 ať jsem připravená před barákem v červených šatech. Šla jsem domu a bylo 20:28 tak jsem si řekla že se na to Vykašlu. Jenže v tu chvíli zazvonil zvonek, Andy mi řekla že tam dojde. Tak otevřela dveře a viděla tam Bena Cristovaa samozřejmě se slušně zeptala,, Co potřebujete?" ,,Zavoláš mi Moniku?" Zeptal se Andy. ,,Ano hned to bude" odpověděla a vyšla po schodech nahoru a řekla mi že je tady ten nový učitel v černém saku. Tak jsem sešla dolů hned se mě zeptal ,, kde máš ty červené šaty?" . ,,Nikam nejdu!" Řekla jsem mu. ,, No to Teda jdeš vzal mě a vlekl po schodech ještě se zeptal Andy,, kde má pokoj?". Andy odpověděla ,, vlevo nahoře druhé dveře". ,, Díky" odpověděl jí. Pak mě dovlekl do pokoje a řekl ať se převléknu do červených šatů a podal mi je. Šla jsem se převléci a on na mě furt koukal tak jsem se šla zavřít do koupelny ale on tam vlezl a koukal na me. Když jsem byla hotová vzal mě za ruku a dotáhl k autu. Pak jsme jeli do restaurace. Takto jsme byli oblečeni:

Začali jsme si objednávat jídlo ale nikde tam nebyly cenovky tak jsem se trochu zarazila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Začali jsme si objednávat jídlo ale nikde tam nebyly cenovky tak jsem se trochu zarazila.

Doufám že se vám tato část líbila.
1061 Slov
Vaše Tery💖
10.2.2017

MGR. Ben CristovaoKde žijí příběhy. Začni objevovat