Minule jste četli:
Tak jsem se tam šla kouknout a stál tam Ben jen v teplákách.
******************************
Je hrozně pěknej, když tam stojí jenom v teplákách. ,, Nechoď sem jsou tady střepy" řekl mi. ,, Co se tady stalo?" zeptala jsem se ho. ,, Nic spadla mi sklenička, běž si ještě lehnout" řekl mi a já tak udělala. ,, A nechceš jít za mnou nahoru?"(😏😏) zeptala jsem se ho. ,, Dobrá jen to tady dodělám a jdu za tebou nahoru" odpověděl mi. Po 5 min. přišel na horu. ,, tak jsem tu"řekl mi. Já jsem se jen šibalsky pousmála. Pak jsme se začaly líbat. Jenže to nebylo všechno. ( Nebudu vám to tady popisovat jak to bylo ale možná někdy bych vám to popsat mohla😂☺). Když bylo po všem tak jsem se šla osprchovat. Když jsem se dosprchovala tak na mě ze zdola začal volat Ben ,, Zlato snídaně". Já jsem jen přiběhla dolu a dala mu pusu na tvář💋 a poděkovala jsem mu. Sedlo jsme si ke stolu a jedli. ,, Hele co budeme dnes dělat?" zeptala jsem se ho.,, No mě to je jedno" odpověděl mi. ,, Díky za typ ale mohli by jsme dnes jet nakoupit pře jen tu nemáš vůbec nic" odpověděla jsem mu. ,, Jo tak dobrá a taky by jsme si mohli zajet do plavečáku"odpověděl mi. ,, Akorát mám menší problém "řekla jsem mu. ,, A jaký problém?" zeptal se mě. ,, Nemám plavky" odpověděla jsem mu. ,, Tak nějaký koupíme " řekl mi. ,, OK" řekla jsem mu a šla jsem se obléknout. Vzala jsem si šortky, černý top, tenistky, náramek a svého iPhone . ( tady kdy by to někoho zajímalo, nenašla jsem to co jsem chtěla takže je tady jen toto)
A ještě jsem si šla dát řasenku, červenou rtěnku a drdol. ,, Pojď už" křikne na mě ze zdola. ,, Jo už du" odpověděla jsem mu. Pak jsem sešla ze schodů a obula se. Ben už mě táhl do auta a pak mi otevřel dveře, když jsem nastoupila tak za mnou zavřel a oběhl auto a nastoupil si taky. (PS: jestli se divíte že tam není nic se školou tak máme jarňáky😀). Pak jsme dojeli před OC a já šla do Tesco a Ben se rozběhl do elektra, asi se chtěl kouknout po 📱 nebo po 💻 vážně nevím. Samo sebou sem tam vykoupila skoro celém krám pak jsem šla do auta dát věci. Ben tam ještě nebyl tak jsem se šla kouknout za ním do elektra. ,, Ahoj, hele jedem nebo co tady potřebuješ?" zeptala jsem se ho. , , Výběr si nějaký notebook nevím jaký" řekl a zavedl mě k notebookum od Applu. ,, Ne, prosimtě vyber si nějaký ty" řekla jsem mu. ,, Já už mám vybraný tak teď ty" řekl mi. Vybrala jsem si růžový. Pak jsme zaplatily a šli jsme k autu. A jeli jsme domu tam jsem vybalila nákup a šla jsem si zapnout můj nový notebook.
____________________________________
Takže ahojky tady je taková krátká část. Doufám že se vám bude líbit. Moc vám musím poděkovat 33 reads neuvěřitelný.😘 Budu ráda za komenty, sdílení a td... Moc vám děkuji.
Pokračování příště.
Vaše Tery💖
513 Slov
2.3.2017
ČTEŠ
MGR. Ben Cristovao
RomanceAhoj, to si vemte že zničeho nic vám přijde na školu nový učitel. (PS. Mně se to ještě nestalo😁.) A začne se vám líbit💖 (!! Neberte to tak že ho chci urážet, jenom nevím skím zrovna je a nebo jestli je sám😔. ale i tak .Neberte to tak že ho chci u...