Kapitola 17

52 1 0
                                    

Ahoj všichni asi po 3 měsících jsem tu zpět tak vám chci znova říci že to je poslední kapitola a pak ten konec nechám otevřený a vrátím se k němu později. Děkuji za pochopení a tady je doufám dlouhá kapitola.
******************************
Visla jsem nahoru dala mu najíst a zase spal jako dudek.
O jeden rok později:
Letos slavíme narozeniny našeho Patrika. Dostal hodně dárků. Jak od známých tak i od nás jako rodičů. A já, já si zvykla na to jaká je práce mít dítě které je každou chvíli protivný. Přijela  i Bionce s Ondráškem a Davidem. Rovnou to kluci oslavili spolu. Pak jsme jeli do akvaparku. V Praze. Po koupání jsme jeli domů, tam jsem vybalila věci a pak šla se natáhnout s Patrikem do postele. Za chvíli tam přišel i Ben. A byli jsme tam jako malá rodinka. A to jsem vám zapomela tak trochu přiznat on to neví ani Ben dokud to není vidět ale čekám miminko ano další miminko. Jsem šťastná a až to bude vidět tak ho nech ať si toho všimne sám. Ale bojím se že mne nechá když s ním budu čekat dalšího prcka.
..............
.........
.....
.....
...
..
.
Už to tady je už je vidět že mi roste břicho.
,,Bene víš já ti to neřekla ale...''
,,No povídej''
,, Čekám další miminko, ale nechtěla jsem ti to ten měsíc říkat bála jsem se že mne necháš když čekám další miminko"
,,Ale prosím tě lásko vždyť to je skvělí, a určitě by jsem tě nenechal být aspoň Budem 4 a to bude SUPER a aspoň nebude Patrik jedináček" Dořekl a dál mi polibek a obejmul mně.
Pak jsem šla nahoru s dobrým pocitem.

PS: urichlím to na 9 měsíc.

Tak 9 měsíc je tu a já mám pořídit Buch ví kdy.. jo už vím zítra??,, Zítra mám rodit?!!!!!!!?????" Jako vážně. Hm ale peckovi se nechtělo čekat až na zítra on chtěl ven už teď .
Ihned jsme letěli do nemocnice a hned na sál.

Nakonec jsem se probudila na pokoji. A to hned sestřičky mi vezli malou Viktorku. Ano je to holčička. Hned jsem Bena a Viktorku obejmula. Patrik byl zrovna u babičky a dědy.
Po dvou dnech jsem jela s Viktorií domů. Dá čekala mamka a táta s Patrikem. Já si vzala Patrika do náruče a on řekl jeho první slovo ,,Máma" Já brečela radostí. Takhle se těším až začne mluvit Viktorka tak budu šťastná. Večer jsem je uložila k nám do ložnice a šla si taky lehnout. Ben přišel do chvilky. Ráno jsem vstala brzo protože Viktorie začala brečet. Rovnou jsem se osprchovala umyla udělala zuby a svou potřebu. Pak jsem Viktorce dala krásné šatičky  a Patrikovi kraťásky a tričko. Ale bojím se že nebudou mít kamarády když jsou v bohaté rodině. Ale co já si myslím že si jle najdou.
Bio: Ahoj Mony nebudeš tomu věřit ale mám dvojčata Kessy a Emyli."
Ja: jako vážně super já vcera přijela s malou Viktorkou, tak to gratuluji a Ahoj"
Bio: taky gratuluji a Ahoj.
Pak jsem to šla oznámit Benovi, ten si s toho akorát dělal srandicku že ty děti máme ve stejnou dobu.
******************************

Tím by jsem ukončila knížku ale do komentářů pište jakou mám psát dál a tuhle jestli se k ní mám pak vrátit nebo ji smazat.
Ahoj
6.7.2017

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 06, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

MGR. Ben CristovaoKde žijí příběhy. Začni objevovat