Kapitola 5

74 1 0
                                    

Minule jste četli
A jeli jsme domu tam jsem vybalila nákup a šla jsem si zapnout svůj nový notebook.

Hned jsem si tam stáhl filmi . ,, Zlato?" zavolala jsem na Bena. ,, Ano, co potřebuješ?" odpověděl mi a zeptal se mě. ,,  Nekoukl by jsi se se mnou na horror?"provokativně jsem se ho zeptala. ,, Joa můžu vybírat?" zeptal se mě a šibalsky se na mě usmál. ,,  Jo ale z mého počítače protože tam mám už nějaké stáhlé" řekla jsem mu. ,, Já taky,  ale když chceš" odpověděl mi. Pak tam pustil  Fredy Krugr. ,,  Co tam pouštíš?" zeptala jsem se ho. ,, Fredy Krugr" odpověděl mi a šibalsky se pousmál. ,, OK to je v pohodě" řekla jsem mu. Ale to jsem neměla já ten horror neznám a tak jsem udělala velkou chybu. Byly jsme v půlce horroru a už jsem se bála. Tak jsem se na něj přimáčkla. On se jen pousmál a pak mě posadil a otočil si mě na mě. ,, co potřebuješ?" zeptala jsem se ho. On ani neodpověděl a začal mě líbat💋. Tohle jsem potřeboval od tebe,  a pousmál se. Pak ale místo aby jsme si šli dokoukat ten horror  tak mě začal na novo líbat. Asi po 5 min. přestal a šli jsme si udělat pití protože tohle byl rekord.😂 Pak jsme šli spátky do ložnice a dokoukat ten film,  ani nevím proč ale to líbání mi pomohlo😏. Po filmu jsme si šli udělat večeři bylo 19:25 ale co svět se nezhroutí z toho že jdeme za 5 min. půl osmé. Po jídle jsme šli do ložnice  a já jsem se šla vysprchovat a udělat higienu. Kdyby jste si říkali že jsme furt v ložnici tak já jsem se přestěhovala k němu do ložnice. Pak jsem si šla lehnout. Ben tam ještě nebyl tak jsem se šla po něm podívat. A on na mě za dveřmi vybafl,  samou sebou sem se lekla chtěla jsem utéct ale on mě vzal jako princeznu a pak mě posadil na postel a sedl si vedle mě a začal mě líbat.
____________________________________
Ahoj lidi tak snad se vám tato krátká část líbila💖
Vaše Tery 💋
357 Slov
2.3.2017

MGR. Ben CristovaoKde žijí příběhy. Začni objevovat