Kapitola 3

129 2 0
                                    

Minule jste četli
Začali jsme si objednávat jídlo ale nikde tam nebyly cenovky tak jsem se trochu zarazila.

,,Co se děje zlato?"zeptal se mě. Trochu mě překvapilo že mi řekl zlato, ani spolu nechodíme!. XD. Ale i tak bylo to jiný než od ostatních kluků co jsem měla, Teda měla jsem jen 2. ( PS: já kluka nemám💖) ,,Ale jen jsem se tak za myslela, že tady nejsou cenovky" odpověděla jsem mu.   ,, Hele s tím si nedělej starosti, zvu tě já nebo ty mě?" Odpověděl mi a zároveň položil otázku. ,,Ty"odpověděla jsem mu. ,, Tak si Objednej a ne komentuj to" řekl a to.                     " ne komentuj to "řekl s ironií. Když jsem si objednali jídlo a dojedli ho tak jsme zavolali číšníka a chtěli zaplatit. Číšník ,,Dělá to 2 050kč" když to Ben zaplatil tak jsme si vzali věci a odešly. Nedivte se za to číslo ale je to nejluxusnější restaurace takže  to stojí hodně peněz. Sice mi nedělá radost že to za mě Ben zaplatil ale tak co zval mě. XD. My jsme ani nejeli k nám domů ale k němu ,, Co děláš? Že nejedeme ke mě ?" Zeptám se ho. ,,Nic dnes spíš u mě a věci jsem ti zbalil hned Co jsi se převlékala😁 " odpověděl mi. ,,Aha, ale příště se mě zeptej až mi budeš někde hrabat! A doufám že nic zkoušet nebudeš!?" odpověděla a rovnou jsem se ho i zeptala. ,,Jo promiň, a ne neboj se já nic zkoušet hned na poprvé nebudu" odpověděl mi. Pak zbytek cesty ani jeden nepromluvil. Když jsme dojeli před  jeho vilu tak mě zavedla do pokoje pro hosty. Pak mě zavedl do obýváku a ,, co si pustíme?" Zeptal se mě. Mě to je upřímně jedno. ,,Mě to je jedno půst tam co chceš" odpověděla jsem mu. ,,Ok tak dáme hotot" řekl mi. A do háje z tohohle se nevikroutím protože z hororů mám noční můry, neříkám že mi nevadí přes den to jo ale večer to mi vadí hodně(PS: já horrory nemám vůbec ráda). ,,Ok no"
odpověděla jsem mu. To neměla dělat já ji tam dám takového hotot že večer se bude sama v pokoji bát😁 muhahA💖. Byly jsme v půlce hororů a až se na mě mačkala. ,,Co je ? Se bojiš?" zeptal jsem se jí jen Co horor skončil. Držela se mě jako klíště obecné tak jsem ji zavedl rovnou ke mě do ložnice a položí na postel, pak jsem oběhl postel a lehl si vedle ni. Ta se na mě namáčkla ještě víc ,, dobrou noc" zašeptal jsem ji do ucha. ,,Dobrou" oplatila mi to. Usla ani ne do 5min. Ráno jsem ho chtěla nahmatat ale už nebyl v posteli, ani jsem si neuvědomovala JAkto že spím v jeho posteli. Jestli se divíte tak je to protože jsem se včera tak bála že jsem na vše zapomněla a myslela jsem jen na ten horor. Tak jsem sešla dolů a šla ho hledat. Byl zrovna v kuchyni, jak jsme to poznala? No protože něco v kuchyni spadlo tak jsem se tam šla kouknout a stal tam Ben jen v teplákách.

Ahoj dnes jen krátká část ale dopsala jsem ti až ve 22:11 jo jsem tak dlouho začala jsem psát až od desíti nevím. Ale snad se vám tato část líbila. A děkuji všem vím ze to není moc 14 reads ale i tak moc děkuji💖 A všem přeji krásný Valentýn😘
Vaše Tery💖
573 Slov
14.2.2017

MGR. Ben CristovaoKde žijí příběhy. Začni objevovat