Rozdział dedykowany dla:
Ps. Nie zwracajcie uwagi na napis nad zdjęciem dodałam je tylko dla tego że serialowy Peter wyszedł na nim słodko *-*
Peter Hale był człowiekiem a może raczej wilkołakiem który w ostatnim czasie zawrócił ci trochę w głowie.
Zbliżyliście się do siebie ale wiesz, że i tak nic z tego nie będzie. On jest raczej typem mężczyzny który nie bawi się w związki a pozatym Derek nigdy by nie pozwolił na to by było między wami coś więcej. Jesteś dla twojego przyjaciela jak siostra a on zna Petera lepiej niż kto inny więc szansę na to że udzieliłby wam błogosławieństwa są równe z tym że na ziemi zamieszkają jednorożce. Chociaż w sumie przyjaźnisz się z wilkołakiem w drugim się kochasz a niedawno miałaś do czynienia z Jacksonem- Kanimą więc już nawet nie wykluczasz tej możliwości.Dzisiaj Scottowi coś wypadło więc poprosił cię byś zastąpiła go w pracy. Miałaś dobry kontakt z Deatonem a praca z zwierzętami była dla ciebie czystą przyjemnością a nie obowiązkiem.
- Możesz zawołać kolejnego pacjenta - zwrócił się do ciebie z uśmiechem lekarz.
- Już się robi.
- Pani Salvatore, zapraszam do gabinetu. - powiedziałaś a starsza kobieta wraz z swoim pupilem udała się do pomieszczenia a ty w tym czasie zajęłaś miejsce na recepcji by sprawdzić ile na dzisiaj jest jeszcze umówionych wizyt.
Po chwili drzwi do kliniki się otwarły i do środka wszedł Peter.
Cudownie - pomyślałaś.
- Dzień dobry ! W czym mogę pomóc ? - odparłaś dość oficjalnie kierując swoje spojrzenie na szatyna.
- Chciałem się dowiedzieć czemu mnie unikasz i nie odbierasz odemnie połączeń ? - Hale zajął miejsce na fotelu na którym jeszcze niedawno siedziała kobieta w podeszłym wieku.
- Nie unikam cię a telefon zgubiłam - skłamałaś.
- Zapomniałaś, że jestem wilkołakiem i słyszę twój puls. - zaklnęłaś w myślach swoją głupotę. Nienawidziłaś tego jak reagujesz na Petera. Dobrze wiedziałaś, że on to już zauważył i perfidnie wykorzystywał.
- Albo umawiasz się na wizyte albo opuść to miejsce. - twój głos znowu przybrał dyplomatyczną barwę.
- Co się z tobą dzieje ? Co ja ci takiego zrobiłem ?! Przecież wszystko było dobrze a teraz mnie traktujesz jak bym ci zabił conajmniej psa !
- Nic nie rozumiesz Peter ! I lepiej żeby tak zostało.
- O czym ty mówisz ? - szatyn wstał z zajmowanego przez siebie miejsca i podszedł do lady.
- Nie ważne. Proszę byś już sobie poszedł. Jestem w pracy. - starałaś się zmienić temat ale Hale już zbyt się w niego wkręcił i wiedziałaś że ci nie odpuści.
- [y/n] do cholery ! Powiesz mi coś się dzieje ? - mężczyzna usiłował dostać się do ciebie ale nie mógł przekroczyć bariery.
- Jarząb - rozległ się twój głos - Nie uda ci się tu wejść.
- Powiesz mi przynajmniej co takiego zrobiłem ? - odparł zrezygnowany.
- Nie chodzi o to co zrobiłeś. Relacja między nami po prostu uległa zmianie. Czasami znajomość jest skazana na porażkę i nie możemy nic na to poradzić choćbyśmy się nie wiem jak starali. My jesteśmy właśnie takim przykładem.
- Czyli nie chcesz się już ze mną zadawać bo ci się znudziłem ?! - mężczyzna był już zdenerwowany a upewniłaś się w tym gdy zaczął gestykulować rękami. Zawsze tak robił gdy wiedział że przestaje nad sobą panować.
- Nie, nie znudziłeś mi się !
- Więc co się stało ?!
- Zakochałam się w tobie ! To się stało! - wykrzyczałaś a po policzku bezwładnie zaczął ci spływać strumyk łez.
- [y/n]... ja... - zaczął dukać.
- Tak wiem lubisz mnie ale nic więcej. Chcesz by było jak jest bo zależy ci na naszej przyjaźni. - wyrecytowałaś znając ten tekst już na pamięć.
- Nie, nie to chciałem powiedzieć.
- Więc co, słucham ?
- Ja ciebie też kocham [y/n]. Chciałem ci to już dawno powiedzieć. - odparł szatyn i mimo dzielącej was bariery wbił się w twoje usta.
- Derek nas zabiję.- stwierdziłaś gdy się od siebie oderwaliście.
- To ja jestem jego wujkiem, nie odwrotnie. - zaśmiał się Hale ale ty i tak wiedziałaś że czeka was długi wykład od jego siostrzeńca.
CZYTASZ
Preferencje i imaginy z TEEN WOLF [❌]
RandomStiles ❤❤ Scott 💖 Isaac 💜 Liam 💗 Theo💙 #101 miejsce w o wilkołakach. - 31.10.2016r. #189 miejsce w losowo - 22.01.2017r. #154 miejsce w losowo - 31.01.2017r. #143 miejsce w losowo - 01.02.2017r. #104 miejsce w losowo - 07.02.2017r. #89 miejsce w...