Scott
Jest twój pierwszy dzień w nowej szkole i na powitanie od razu musisz pisać test z biologii. Oczywiście jesteś nieprzygotowana do lekcji ale nauczyciel i tak nie ma zamiaru ci go przepuścić. Zajęłaś miejsce za kapitanem szkolnej drużyny lacrosse , zauważyłaś że dobrze sobie radzi więc postanowiłaś że trochę " skorzystasz z jego pomocy ", ale że zawsze byłaś kiepska w ściąganiu nauczyciel od razu cię nakrył ale nie oberwało się tylko tobie. Scott bo tak miał na imię chłopak musiał zostać za karę z tobą po lekcjach bo profesor uznał że ci pomagał a to miała być samodzielna praca. Całe popołudnie przepraszałaś chłopaka a on tylko śmiał się z twojego zachowania bo uważał że nic takiego się nie stało. Jednak gdy nie ustępowałaś Scott postanowił że w rekompensatę za to że musiał przez ciebie siedzieć w kozie zgodzisz się pójść z nim do kina. Kamień spadł ci z serca i oczywiście się zgodziłaś z lekkim rumieńcem na twarzy. Nie ukrywajmy przez tą całą sytuację chłopak chyba wpadł ci w oko.
Stiles
Pisałaś pracę do gazetki szkolnej o miejscowej służbie prawa, postanowiłaś przeprowadzić rozmowę z szeryfem by dowiedzieć się jak wygląda jego dzień w pracy i jakie są jego obowiązki.
Chciałaś mieć to już z głowy więc po szkole udałaś się na komendę jednak nie zastałaś go na miejscu ale że nie miałaś nic lepszego do roboty postanowiłaś, że sobie na niego poczekasz. Minuty mijały a ty już powoli zaczynałaś się nudzić nagle przysiadł się do ciebie jakiś chłopak. Jak się po chwili okazało był synem szeryfa i nazywał się Stiles. Odpowiedział ci na wszystkie pytania i opowiedział wszystko co chciałaś wiedzieć. Rozmawiało wam się tak dobrze że poszliście do przydrożnej kawiarni i spędziliście w niej kolejne godziny na przyjemnej rozmowie. Dowiedziałaś się o nim wielu rzeczy zarówno on o tobie, okazało sie że macie wiele wspólnych pasji i że chodzicie do tej samej szkoły a kilka lekcji macie nawet razem.
Umówiliście się na kolejne spotkanie i chyba oboje wiecie że na jednym się nie skończy..Liam
Po kolejnej kłótni z rodzicami musiałaś odreagować, wzięłaś swoją ukochaną piłkę do nogi i pobiegłaś na szkolne boisko. Uderzałaś piłką w bramkę nie pudłując ani razu gdy w końcu zabrakło ci sił położyłaś się na trawie. Wtedy okazało się że nie jesteś sama. Na trybunach siedział chłopak który uważnie ci się przyglądał. Powiedziałaś ciche " no świetnie " pod nosem po czym wstałaś i zabrałaś swoje rzeczy. " Nie musisz uciekać ja nie gryze " usłyszałaś za swoimi plecami, nie wiesz czemu ale zadałaś chłopakowi może przyczyniła się do tego myśl że nie masz ochoty wracać do domu.. ale wracając do tematu. Zajełaś miejsce obok jak się później okazało Liama. Blondyn wcale nie był taki zły. Zaoferował ci, że może Cię nauczyć grać w lacrosse a ty z chęcią przystałaś na tą propozycję. Czas w towarzystwie chłopaka mijał ci świetnie. Gdy w końcu blondyn musiał wracać do siebie zaproponował że odprowadzi cię do domu. Oczywiście umówiliście sie na kolejny trening i chyba każde z was nie może się go już doczekać.
Theo
Nudziłaś się w domu więc postanowiłaś wybrać się na małe zakupy. W jednym z sklepów zauważyłaś że przygląda ci się jakiś chłopak mniej więcej w twoim wieku, może troszkę starszy. W końcu do ciebie podszedł i poprosił o pomoc w wybraniu prezentu dla siostry. Pomyślałaś, że idealnym prezentem dla każdej dziewczyny będzie biżuteria a po krótkim opisie zainteresowań siostry nieznajomego postanowiłaś że idealnym prezentem dla niej będzie książka. Theo bo tak nazywał się chłopak w rekompensatę za pomoc zabrał Cię na kawę gdzie przyznał się że " prezent dla siostry " był tylko pretekstem by do Ciebie podejść.
Isaac
Dziś miałaś iść z swoją kumpelą do kina ale że coś jej wypadło byłaś zmuszona iść tam sama. Wybrałaś jakiś horror, kupiłaś bilet i zajełaś miejsce. Chwilę później przysiadł sie do ciebie przystojny chłopak, w czasie reklam zaczęliście rozmawiać o fabule filmu. Blondyn okazał się być sympatyczny w szczególności gdy mogłaś zakryć się jego ramieniem podczas strasznych momentów. Bo seansie wymieniliście się numerami i stwierdziliście że musicie powtórzyć jeszcze taki wypad.
***
Jeśli ci się spodobało nie zapomnij zostawić po sobie jakiegoś śladu który zmotywuje mnie do dalszego pisania.
Autorka 💕
CZYTASZ
Preferencje i imaginy z TEEN WOLF [❌]
CasualeStiles ❤❤ Scott 💖 Isaac 💜 Liam 💗 Theo💙 #101 miejsce w o wilkołakach. - 31.10.2016r. #189 miejsce w losowo - 22.01.2017r. #154 miejsce w losowo - 31.01.2017r. #143 miejsce w losowo - 01.02.2017r. #104 miejsce w losowo - 07.02.2017r. #89 miejsce w...