UWAGA !!!!
Ważna notka pod spodem,
proszę przeczytać!17.05
Kolejny dzień siedziałam samotnie pod klasą, czekając aż wzrócisz na mnie swoją uwagę.
Szedłeś korytarzem z Scottem i Lydią. Byłeś uśmiechnięty i całkowicie pochłonięty rozmową. Gestykulowałeś i opowiadałeś im jakąś historię a oni z tym samym zaangażowaniem jej słuchali. Przypatrywałam się wam z cieniem uśmiechu na twarzy do momentu aż znikneliście za drzwiami do biblioteki. Byliście tak cudowną grupą przyjaciół, że chyba każdy zazdrościł wam tej relacji i całkowitego oddania tej przyjaźni.18.05
Dziś jak każdego innego dnia zajęłam to samo miejsce w zaciszu biblioteki gdzie rzadko kto się pojawiał. Wyjęłam swój szkicownik w którym zaczęłam rysować postać którą niedawno widziałam, chociaż nadal nie wiem czy był to sen czy stało się to na prawdę. Tak pochłonęło mnie to zajęcie, że nawet nie zauważyłam, że mi się przyglądasz, twoje spojrzenie było inne niż zazwyczaj, pokazywało współczucie, twoje tęczówki były wręcz nim przepełnione. Speszyłam się i szybko ewakuowałam. Było mi wstyd że właśnie tak mnie postrzegasz, jako pozbawiąną już jakiejkolwiek nadziei na życie towarzyskie rówieśniczke.
21.05
Znowu widziałam tą postać. Czarny jeźdźca zmierzał w moją stronę. Już celował we mnie bronię, gdy nagle znikł a obok mnie pojawiłeś się ty, mówiąc, że wszystko jest dobrze. Wtedy zrozumiałam, że był to tylko sen, zły sen bo my w końcu nie rozmawiamy.
22.05
Wracałam już do domu gdy usłyszałam obok siebie rechot silnika twojego jeepa. Zatrzymałeś się i zaoferowałeś, że podwieziesz mnie do domu. Przyjęłam twoją propozycję bo przez nocne koszmary praktycznie wogule nie spałam i chciałam już po prostu dotrzeć do domu. Po drodze zadawałeś mi różne pytania co do mojej osoby, jak twierdzisz by mnie lepiej poznać. Ciężko mi się jest otwierać przed innymi więc z trudem udzielałam na nie odpowiedzi, ale po pewnym czasie zauważyłeś, że mnie to męczy i przestałeś. Mimo, że byłeś obiektem moich westchnień nawet z tobą nie potrafiłam rozmawiać.
23.05
Czułam na sobie twoje spojrzenie za każdym razem gdy pojawiałeś się obok. Szkoda, że zauważyłeś mnie dopiero teraz gdy jestem w takim stanie a może właśnie to przykuło twoją uwagę ?
25.05
Pod wieczór wybrałam się do marketu w którym cię spotkałam. Podszedłeś do mnie i zaczęłeś rozmowę. Tym razem przebiegła nam ona inaczej, może ze względu na moje samopoczucie. Rozmawiało nam się tak dobrze, że wróciliśmy do mnie do domu by obejrzeć razem jakiś film. Tej nocy poczułam się jakbym znała cie od dawna a nie zaledwie od kilku godzin. Czułam się jakbym miała przyjaciela.
02.06
Ostatnimi dniami moje życie zmieniło się dzięki tobie. Pokazałeś mi, że nie jest ono tylko czarne i białe ale, że to my jesteśmy malarzami nadającymi mu kolory z palety barw.
Zapoznałeś mnie ze swoją paczką i powiedziałeś, że od tej pory jestem jej częścią. Nawet nie wiesz jaka byłam w tamtym momencie szczęśliwa.08.06
Dziś poczułam się częścią paczki. Myślałam, że będziecie mnie tam traktować jak intruza, którego przygarneliście do niej z litości ale tak nie jest. Traktujecie mnie jak jej prawowitego członka i swoją przyjaciółkę. Moje zdanie się dla was liczy i coraz częściej mnie o nie pytacie. Zaczepiacie mnie na korytarzu, rozśmieszacie gdy mam zły dzień a Lydia pomaga mi w przedmiotach z którymi sobie nie radzę. Dziękuję że dzięki wam wiem co to przyjaźń. Dziękuję tobie Stiles bo dzięki tobie mam to co mam.
17.06
Nie znacie mnie nawet miesiąc a powierzyliście mi swoją tajemnicę, dziękuję wam że obdarzyliście mnie takim zaufaniem i obiecuje że was nie zawiode.
19.06
Lydia to ty dziś natknęłaś się na mój szkic tajemniczego jeźdźcy. Powiadomiłaś Scotta i Stiles a następnie razem wytłumaczyliście mi że jest to członek dzikiego łowu - jeźdźca widmo oraz jak kończy się życie osoby która ich widzi. Porwą mnie i o mnie zapomnicie, taka jest prawda. Nie chce was narażać dlatego nie pozwoliłam was mnie chronić, choć i tak wiem że to zrobicie.
29.06
Kolejny sen o jeźdzcach widmo tak realistyczny. Lasso jednego z nich już było celowane we mnie gdy nagle obudziłam się z koszmaru w swoim łóżku, bezpieczna.
17.07
- Wybrniemy z tego zobaczysz - Stiles prowadził mnie na plac zabaw a w między czasie zapewniał, że wszystko będzie dobrze.
- Nie mamy tej pewności, ale nadzieję warto mieć co nie ? - usiadłam na jednej z huśtawek a następnie rozbujałam ją by po chwili unosić się w powietrzu.
- Zdecydowanie.
Nagle zerwał się wiatr mimo, że wieczór zapowiadał się spokojny. Karuzela, huśtawki... wszystko zaczęło się poruszać jakby żyło własnym życiem albo jakieś niewidzialne istoty nagle zaczęły się na nich bawić.
Zrozumiałam.
Zbiegłam z huśtawki i pobiegłam do Stilesa.
- Chcę byś wiedział, że dziękuję ci za to że odmieniłeś moje życie na lepsze, że dzięki tobie zrozumiałam na czym polega przyjaźń. - odparłam a łzy strużkami wydobywały się z moich oczu.
- Nie... To nie oznacza tego co myślę... Nie mogą mi cie zabrać !
- Zapomnisz o mnie, ale ja nie zapomnę o tobie. Zawsze będziesz tu - dłonią pokazałam na serce, wtedy usłyszałam konie, wiedziałam, że są już blisko.
- Nie zapomnę !
- Zapomnisz, ale proszę pamiętaj to. - wbiłam swoje usta w jego przekazując mu tym pocałunkiem wszytako co czułam - pamiętaj że cię kocham Stiles.
Wtedy kula z pistoletu jednego z łowców dosiadającego czarnego konia przebiła moje serca a ja zniknęłam a wraz ze mną wszystkie wspomnienia o mnie.
THE END
*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!*!**!
Drogie wilczki !!!
Przepraszam za tak długą nie obecność ale wena mi ostatnio dokucza i trochę sobie ze mną pogrywa, ale mam nadzieję że wreszcie uda mi się wrócić na dłużej.
Chciałabym was prosić byście w komentarzach pisali mi jakie chcecie imaginy i z kim lub rozdziały jakie chcielibyście tu zobaczyć.
Na razie z przyczyn technicznych muszę zawiesić serię imagify bo telefon mi nawala i sami rozumiecie a pozatym wattpad mi usuwa gify od razu gdy je tylko dodam. Więc dopóki nie zmienię telefony na nowy tej serii na razie nie będzie.
TERAZ WAŻNE PYTANIE !!!
Jak wrażenia po pierwszym odcinku ostatniego sezonu teen wolf ?Ja jestem zachwycona !! Tęskniłam za docinkami trenera, Stilesem... I całą paczką. Nie mogę się już doczekać następnego odcinka 😍😍
Jak zawsze przepraszam za błędy i pozdrawiam.
Autorka 😺💕
CZYTASZ
Preferencje i imaginy z TEEN WOLF [❌]
AcakStiles ❤❤ Scott 💖 Isaac 💜 Liam 💗 Theo💙 #101 miejsce w o wilkołakach. - 31.10.2016r. #189 miejsce w losowo - 22.01.2017r. #154 miejsce w losowo - 31.01.2017r. #143 miejsce w losowo - 01.02.2017r. #104 miejsce w losowo - 07.02.2017r. #89 miejsce w...