1.

32 0 0
                                    

Днес денят започна мъчително и в същото време доста заспало.Алармата звънна в 05:00 часа с новата песен на Джо Паркър.Това е първата сутрин,в която се будя в новият ни дом.Преди седмица соабщиха на татко ми,че го повишават и че се местим в друг град.За 7 дни намерихме ново училище за мен и нов дом за цялото семейство.

Станах и отидох в банята,завъртях кранчето на водата и тя тръгна.Измих лицето си с кристално студена вода,след което погледнах в огледалото.Там стоях аз,приклещена между тези стени.Животът ми можеше да се промени веднъж за винаги.Някой хора биха казали ,,В старото ми училище ми се носеше слава на.....",не аз дори това не мога да кажа,защото всъщност аз не общувах с никой.Едва ли някой знаеше за мен и моето съществуване.Бях от хората които сядат на последният чин и не говорят,дори учителите не ме заговаряха,нито аз търсех нечие внимание.Но това можеше да се промени.Всякаш съдбата ми прати нов шанс да подредя живота си......Спрях водата,отидох в стаята си и отворих гардероба.Там бяха ежедневните дрехи,които носих всекидневно.Не можех да облека грозната блуза,която обличах редовно и разпокъсаният клин,който стоеше като вестник.
Затичах се към стаята на нашите,отворих дрешника на майка ми,в който имаше стотици видове обувки,дънки,клинове,блузи общо взето дрехи.Очите ми спряха на бял потник,черно-червена карирана риза и черни дънки.Обух дънките,навлякох блузата и завързах ризата около кръста си.Слязох във всекидневната,след което отидох в кухнята.Майка ми беше там заедно с баща ми.
-Мия готова ли....-още не беше довършил татко,когато мама го прекъсна.
-Моята блуза ли си облякла?От кога спря да обличаш блузките на модели от барби..
-Оф майко не всички се обличаме като курви...-С майка ми никога не сме се разбирали.Тя винаги е искала дъщеря приличаща на нея,на кратко кифла.Винаги се е стремяла към това да ме превърне в момиче,за което най-големия проблем е счупеният маникюр.
-Спрете се! Мия готова ли си?Нека тръгваме.-Опита се да запази спокойствие татко.За пореден път го поставяме в неодобна ситуация.Доста често му се налага да избира между дъщеря си и жена си.

Взех раницата от стаята си и излязох на верандата.След минута две колата на татко се показа,качих се и потеглихме.

-Няма ли ден в който да не се карате...

-Но тя очевидно има проблем с дъщеря си,не съм виновна че майка ми не може да харесва друг освен нея....-оххх,той пак не ме разбира.Защо ли очаквам разбиране от такива хора.

-Забрави това дъще,днес е първият ти ден.УСПЕХ!

Успех?Какво значи това?

Стигнахме пред прочутата гимназия...

Интриги,любов и музикаWhere stories live. Discover now