2.Джейми....Джейм Хаус.

16 1 4
                                    

Слязох от колата на баща ми.Гимназията беше много голяма,имаше много хора,събираха се като групи около нечия кола.Аз нямах кола, не мислех че е от голямо значение,но явно ,,готините" в тази гимнация имат коли.Е това беше моят шанс и аз да стана от тях.Тръгнах към вратата на зградата.Докато вървях из двора видях различни типове хора-Танцьори,певци,спортисти,готик групи,зубъри и като онези хора...Да онези...От които бях аз.Имаше голяма тълпа събрала се около тънцуващите брейк и хип хоп момичета и момчета.Реших да отида и да погледна и аз.Когато се прибрижих видях три момчета и две момичета които тънцува страхотно.От хората насъбрали се около тях се чуваха различни викове като ,,Давай Джейми" или ,,Само така Джейм".Приближих се до момиче,облечено с тениска с натпис ,,Джейм Хаус е върха".

-Ъъъъммм,извинявай,но кой е този Джейми?-Не знаех кой е.А тя със сигорност беше от хората които можеха да ми отговорят.

-Хах,ти явно си нова тук.Това е Джейм.-Каза сочейки ми един от тънцьорите.Той е звездата в училище.Всички момичета са луди по него.Той е спортист,тънцьор,отличник и е супер сладък...

-Мхм!!!Мерси за информацията.

Лол...Тя със сигорност е една от лудите ,,по него".Нямам работа тук.Продължих да вървя по двора на училището,след което влязох в голямата зграда.

Интриги,любов и музикаWhere stories live. Discover now