4.Обожатели и приятели

16 0 0
                                    

Започна вторият час.Имахме аглийски.Тук май учениците не обичат английския,а и май учителя не обича учениците.Стоях сама на чин,когато до мен седна едно момче на име Алекс Стоун.

Стоях сама на чин,когато до мен седна едно момче на име Алекс Стоун

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Хей!Как си?Забелязах че не си много учарована от Джейм.Защо?

-Ами не точно!Не съм от момичетата които си падат по някой само защото и другите си падат по него.

-Умно момиче си...Е съжелявам че го правя,но ме изпратиха да ти предам,че Джейм иска да те изпрати до вкъщи след училище и да поговорите.

-Хм за какво да говорим?Да не си е помислил че съм една от неговите обожелки които биха направили всичко за неговото внимание.

-Не знам,но размишляваш умно...

-Е ако си дошъл за това можеш да си тръгваш.Предаде ми информацията.Свърши си работата като гълъба на Джейми.

-Да всъщност в началото дойдох само за това, но разбрах че си умно момиче.Може да излезем някой ден и да поговорим за други теми,освен обичайната,,Джейм"

-Хаха..В момента не искам да имам връзка...И за напред също.Така че можеш да направиш като вятъра-да духнеш...

-Не,не ме разбра правилно.Аз искам като приятели.Аз си имам момиче,искам да сме приятели.

-Оу съжелявам.Ами всъщност да може.Не познавам никой от тук и ще е готино да си намеря приятелче.Хаха разбра ме.-Оххх каква съм глупачка...Той си е имал приятелка,а аз се правя на голямото добро утро.За 5,6 минути останах сама след което дойде Крис.Той е толкова сладък....

-Хей новата!Днес правя парти вкъщи.Ще дойдеш ли?

-Ъъъъм,ами да разбира се..-започнах да се изчервярам.Той ме покани на парти.ЛОЛ.

-Окей ще ти пратя адреса по имейла.

Часът свърши всеки стана и се запъти на някъде.Междучасието ми мина прекарано сама.О не пак ли ще бъда това което бях преди?Не,не,не,не не мога да остана сама дори и за момент повече.Изведнъж до мен застана момиче с русолява коса.

-Хм май Джейм харесва теб...

КАКВО?!?!?!?!?!ВСЕКИ ДНЕС ЛИ ЩЕ МИ ГОВОРИ САМО ЗА ТОЗИ ДЖЕЙМ?

-Ами не не мисля.За това ли дойде?

-О не извинявай,не исках да бъда груба.Аз съм Стефани-Стеф.Ще отидеш ли на партито на Крис...

-Аз съм Мия,просто Мия.И ами да, но не знам как да стигна до там.

-Ето тук идва моята част.Ще те закарам.В пет часа ще те чакам пред вас.Прати ми адреса....

Дори не ме изчака да кажа добре и затича на някъде.Мале как тичаше това момиче,беше доста бърза...Общо взето целият ми ден мина бавно и мъчително.Свърши и последният час.....

Интриги,любов и музикаHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin