-Мийче?!?!?!-Усмихна ми се Крис.
-Крисче...
-Ще се видим после нали?
-Мдам!
Той ми намигна,след което тръгна на някъде.Отидох към дансинга.Там беше Джейм и тънцуваше с още две момчета.Добре че не ме забеляза, бързо отминах.Оф беше доста скучно.Всеки се забавляваше,а аз новата сама.Стеф дойде и ме дръпна за ръката.Изпя ми,,I balive I can fly",тя пияна ли е?Накара ме да станем да тънцуваме.Няма как да и откажа,изглежда голям инат.С нея доста се разлигавихме.Изведнъж пуснаха доста бавна,но в същото време тънцувална хип хоп песен.Стана ми малко тъпо и тръгнах към дивана за да се излегна и да гледам как другите тънцуват,но изведнъж усетих как някой ме хваща за ръката.Това беше Крис.Усмихна ми се и ми прошепна да го последвам.Заведе ме до колоната от която излизаше музиката.Смени песента и извика Джейм,Алекс и още едно момче на име Стив.Други две момчета ми донесоха стол,на който аз седнах и Крис и другите започнаха да тънцуват.Бяха брилиятни.
Песента свърши.Крис дойде при мен и ме попита дали ми е харесало.Всъщност за първи път се чувствам така.Първо че звездата на училището Джейм ме харесва,второ че Крис опасното момче по което със сигорност много момичета са луди ми тънцува.Започна друга песен.Той ме накара да стана и ме завлече по средата на дансинга.Започнахме да тънцуваме.Усетих как ръката му слиза от гърба на долу и по кръста.Прокарах ръка между косата му,а той леко си свали ръката на долу и стисна.Леко изпищях,а той си отърка пръста в устните ми.Той е първото момче,което ме пипа така.Вдигна ме и ме заведе до стената.Там ме натисна и целуна по връта.Джейм мина и ни видя.Погледна злобно и се ядоса,след което погледна на долу и тръгна бясно.Крис разкопча късите ми танталонки и тръгна да целува по корема.Хората минаваха и ни гледаха,а на него не му пукаше.Ох джейми си тръгна много ядосан.Изведнъж телефона ми извибрира.
Чакам 5 минути и тръгвам, ако си тръгна сам повярвай ще е последният ден който си видяла Джейм Хаус.Чакам те от вън,ти направи избор,с мен ли си или с този който цялото училище мрази. ДЖЕЙМ. Х.
Ами всъщност едва ли го мрази цялото училище,щом идват на купона му.
-Ох Крис спри не мога.
-Не ти ли се иска?
-Да искам,но трябва да тръгвам!
-Но ще си довършим нали?!?!?!
-Да разбира се!
Моляяя,сега и от него ли трябва да се крия,не само от Джейм?Какво да довършваме?The fuck!!!!Тези момчета сааа....Но Крис е сладък.Оф да не изпусна Джейм.
YOU ARE READING
Интриги,любов и музика
RomanceДжейми...Джейм Хаус.... -Явно си нова тук... Защо всички точеха лиги по това момче.... След местенето ми в този град нещата се промениха.От алтсйадер се превърнах в най-популяеното момиче в гимназията,заобиколена от момчета и подмазвачи.Но има и про...