5.Разговора с Джейм.

18 0 0
                                    

Прибрах учебниците в раницата си и се запътих към изхода на училището.Едниственото което исках е да не се срещна с Джейм.Как решава ей така просто че иска да говори с мен.Нещо се случва и по добре да не знам какво.
Излязох и кой да видя?Хм познайте.Джейм стоеше подпрян на колата си и ми се усмихваше.

-Е мия ще се качиш ли?-Попита той и всякаш учите му заблестяха

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

-Е мия ще се качиш ли?-Попита той и всякаш учите му заблестяха...

-НЕ!Бързам и закъснявам.-Опитах се да запазя само контрол.

-Е точно де ще те закарам и няма да закъсняваш.-Продължаваше да настоява.

-НЕ!-И тръгнах към изхода.Излязох от училището като си помислих че съм се измъкнала,но след някъде 5 минути път усетих как някой бавно караше след мен.Предполагам кой е.Обърнах се да видя.Да предположенията ми бяха верни.

-Е виждам че не бързаш толкова.Моля те качи се.?!

Явно нямах избор.Най-добре щеше да бъде да се кача и да се примиря.Той ако искаше да говори с мен можеше да го направи и в училище.Качих се и той потегли с бясна скорост.

-Ей бързи и яростен намали,има хора които си обичат живота.

-Ей заради теб го правя нали закасняваш.Пепеляшке да нямаш час в който да се преобразиш в грозилище.

-Само да ти кажа че пепеляшка винаги си е била хубава,просто дрехите са и били дрипави.

-Уа да ти знаещата с вишшата литература.

-Оф за това ли искаше да говорим?За пепеляшка?Има книжки да тази работа...

-Не съжелявам,не знам защо се държа така,просто когато те видях всякаш всичко в мен се преобърна.

-Мхм ,,мерси и ти си много красив"

-Не в такъв смисъл.Наистина изпитах чувства непознати на мен до сега.

-Лол не учаквах това.

-Мия харесваш ми.

-Ъъъ,Ммм,Дъааа....Спри тук.Ето къщата ми...-Слязох от колата.Всъщност това не беше моята къща,просто не знаех какво да отговоря.Оф къде ме закара тоя..Сега как да стигна до нас.Погледнах часовника си.Имам един час докато Стеф дойде да ме вземе...

Интриги,любов и музикаحيث تعيش القصص. اكتشف الآن