O deváté hodině ranní jsem se jako obvykle vzbudila a provedla každodenní rutinu. Po snídani jsem si sedla na postel a vzala do ruky mobil. Vytočila jsem telefonní číslo. Zvedla to stydlivá veselá blondýnka. Arný.
"Ahoj Tess!" řekla nadšeně,
"Ahoj Árný," odpověděla jsem,
"Co potřebuješ?"
"Nemohly bychom se u mě doma sejít a připravit se?"
"Jasně, a v kolik?"
"V devět večer,"
"Jasně, není problém!" zvolala potěšeně.
"Vyřídíš to i Elis prosím?"
"Tak jó," byla jsem ráda za její přívětivost.
"Děkuju. Takže v devět u mě."
"Dobře, zatím ahoj!"
"Měj se!" típla jsem to.~
Zoufale hledám uniformu ve svém šatníku, při tom vyhazuji všechno oblečení ven a nemůžu se jí dohrabat. "Snad jsem ji neztratila.." polekám se. Při pohledu na hodinky se zděsím ještě víc. Je za pět minut devět! Rozběhnu se dolů ze schodů, div se nepřerazím. Otevřu dveře, za kterými netrpělivě přešlapují Arný a Elis. Elis je škodolibá brunetka s mikádem. Introvertka se smyslem pro humor. Jak mě vidí, obě se rozesmějou, protože spatří moje pocuchané vlasy. Cestou jsem je úplně rozcuchala, takže vypadám jako čarodějnice. "Nesmějte se mi a pojďte!" rozesměju se taky. Jak dojdeme nahoru, dodám: "Ale mám tu nepořádek, nemohla jsem najít svoji uniformu," Otevřu dveře, "vlastně jsem ji ani nenašla." Holky se smějou a slíbí mi, že mi ji pomůžou najít.
~
Po půlhodině jsme ji našly. Pak se na mě Elis podívala a řekla: "Nechci tě nějak stresovat, ale měla by ses jít připravit a zkulturnit se do koupelny," kouknula jsem se na hodinky, "Vždyť je teprve půl desátý." Řekla jsem nechápavě. "Ale tobě to bude trvat tak dvě hodiny." Odvětila Arný. Pche! Vražedně jsem se na ni podívala a ona se jen andělsky usmála. Vzala jsem si svoje věci a vydala se do koupelny. Když jsem vylezla, bylo skoro půl dvanácté. Tma jak v pytli. Zatáhnula jsem roletky, aby sem zvenčí nebylo vidět. Přišly ke mně holky a zeptaly se: "Jak se ti líbí, že jsme ti tu uklidily?" "Jo, d-díky.." vykoktala jsem, protože jsem si toho ani nevšimla. Zkontrolovaly jsme, jestli máme všechno a vydaly jsme se na cestu do pizzerie.
~
Když jsme přišly k Freddy Fazbear Pizzerii, už na nás čekali tři kluci. Jeden z nich měl fialové vlasy a šedé oči. Druhý měl vlasy černé a oči hnědé. Třetí byl roztomilý blonďák s modrýma očima. "Ahoj, já jsem Mike," řekl ten černovlasý "tohle je Vincent," ukázal na toho s fialovými vlasy, "a tohle je Jeremy." a ukázal na poledního. "Ahoj!" Zamávala jim Arný. Promluvila jsem: "To je Arný, já jsem Tessie a tohle je Elis." představila jsem nás, "Ráda vás poznávám." dodala jsem.~
Pohled Vincenta:
Když dorazili naší noví spolupracovníci, nestačil jsem se divit. Byly to samé holky, Mike nás představil. "Ahoj!" Zvolala malá blonďatá dívka. "To je Arný," ukázala dlouhovlasá bruneta v uniformě na tu malou. "já jsem Tessie a tohle je Elis." řekla směrem ke třetí dívce. Upřímně, právě Elis mě nejvíc zaujala. Vypadala tak chladně a nenápadně, stejně jako já. "Tak, jdeme dovnitř?" navrhl Jeremy, holky přitakaly. Vešli jsme a pizzerii jsme jim ukázali. Myslím, že jsme se s Elis docela skamarádili. To stejné Arný a Jeremy a Mike s Tessie.
~
Vítejte u první kapitolky.
Hhah, čekejte další..brzo *snad*..
Ještě se to rozjede.Tak se mějte, žába s citrónem!
-Arný
-Ela
-Terka
ČTEŠ
FNaF: Secret Story [Cz][DOKONČENO]
FanfictionJmenuju se Tessie a se svými kamarádkami Elis a Arný jsem se rozhodla jít na brigádu nočních hlídačů v pizzerii Freddyho Fazbeara. Takovéhle dobrodružství jsem ještě nezažila. Návrh coveru: Tess Digitální provedení coveru: Arnie Scénář: Tess Úprava...