~Kapitola 10~

71 10 2
                                    

Pohled Jeremyho:

Vážně nemůžu uvěřit, že Arnie se mnou začala chodit. Jsem hodně šťastný a úplně stejně je na tom i Vincent. Dokonce směny to šlo lehce. S animatronikama jsme hrály na schovku. No jo dětský duch se v nich nezapře. Po směně jsem chtěl jít domů, ale moji pozornost upoutala Arnie, která místo toho aby šla domů, šla do sklepa. Nechal jsem to být a šel jsem domů. Cestou jsem cítil pohled na svých zádech, ale šel jsem dál. Doma jsem si šel rovnou lehnout.

Pohled Elis:

To byla dneska noc. Vůbec nevím co se stalo, ale vypadá to špatně mezi Tess a Mikem. No, nechám to být. Snad se usmíří. Cestou domů jsem se zabývala, tím že prázdniny brzy skončí a my s Arnie a Tess budeme muset jít do školy. Hrozná představa. Když jsem dorazila domů, šla jsem se najíst. No jo no, měla jsem hlad. Potom jsem si šla lehnout do mé stále neustlané postele. Tentokrát se mi nic hrozného nezdálo. Zdálo se mi o Vincentovi. Ráno mě vzbudil můj mobil. "Kdo mi to zase volá? " řekla jsem naštvaně.

"Haló? "

"Ahoj, to jsem já Mike. Potřebuji pomoc."

"A s čím?"

"No....to ti řeknu až se uvidíme."

"Dobře. Sejdeme se za 10 minut v pizzerii."

"Dobře, díky. Čau."

"Čus," s těmito slovy jsem ukončila hovor. "Tak s čím bude Mike chtít pomoc. No nic asi bych se měla připravit." Na sebe jsem nahodilá černé kraťasy, šedé tričko, kostičkovanou červeno-černou košily a do ruky jsem vzala tašku. Do ni jsem hodila mobil, sluchátka, peněženku a vyšla jsem před dům. Zamkla jsem a s hrůzou jsem zjistila, že nestíhám. Sprintem jsem běžela k pizzerii. Když jsem v běhla dovnitř, zjistila jsem, že jsem tu přesně. Sedla jsem si k nejbližšímu stolu a čekala až příjde Mike. Najednou na mě někdo šáhl ze zadu. Chtěla jsem dotyčnému dát pěstí, ale řekla jsem si, že je to blbý nápad. Ten za mnou se zasmál a sedl si vedle mě. Byl to Daniel. Tak teď jsem litovala, že jsem m pěstí nedala. Usmála jsem se nad tou myšlenkou. Zachvíli dorazil i Mike. "O čem jsi chtěl mluvit?" zeptala jsem se. "Řeknu Vám to až se dostaví všichni." "Dobře," odpověděli jsme najednou. Když dorazili všichni, včetně Vincenta, který nesnáší ranní vstání. Ano spali jsme celý jeden den a teď je 6:30 ráno. "Na dnešek máme narození novou oslavu jedné holčičky. Musí se vše připravit," začal Mike. V tu chvíli přišel šéf. My všichni na něj koukali jako na ducha, protože málo kdy se ukazuje. "Přesně tak Miku. Musí vše být perfektní, takže Mike a Jeremy naprogramujou animatroniky. Daniel a Vincent se postarají o jídlo a dívky tady uklidí a ozdobí to tu. Musí to být hotový do 7:30. Tak se do toho dejte." "Dobře."

~

Po hodině bylo vše připraveno. Perfektně připraveno. Vincent šel odemknout dveře. Šéf nás všechny pečlivě pozoroval. Když dovnitř v běhly děti, já s Vincentem jsme šli do kuchyně. Nesnášíme děti.

Pohled Mika:

Jak já nesnáším Vincenta. Vždy když jsou někde děti, někam zaleze. No tak já si přestanu stěžovat a začnu něco dělat. Šel jsem kolem pirátské zátoky a všiml si, že nějaké dítě leze k Foxymu. Hned jsem tam zamířil. "Hele děvče slez dolů, k Foxymu se nesmí," řekl jsem. Ta holčička mě, ale ignorovala. Vylezl jsem nahoru a šel k ní blíž. Stoupl jsem si mezi ji a Foxyho. Když najednou Foxy otevřel tlamu a zakousl se mi do krku a částečně ramene. Arnie a Jeremy odvedli děti pryč. Tess s Danielem se mě snažili dostat ke vchodu, aby si mého zranění nikdo nevšiml. Pomalu jsem začal ztrácet vědomí. Potom už jenom tma.

Pohled Tess:

Proč se to stalo právě teď? Tahle otázka mi zněla v hlavě pořád dokola. Když si pro Mika přijela sanitka. Vincent s Elis s ním jeli do nemocnice, protože stejně byli zalezlí do kuchyni. Já musela zůstat a pomoc Danielovi, Arnie a Jeremymu. Daniel zalezl do kuchyně. Jeremy hlídal u pódia. Arnie a já jsme se šli podívat n Foxyho. "Nevíš jestli s ním kluci něco dělali?" zeptala se Arnie. "Nemám tušení." Chvíli jsme ještě Foxyho zkoumaly a posléze jsme šli zpátky za kluky. Do večera to šlo hladce. Jenže nám zbývá noční šichta.

Pohled ???:

"Ha ha ha ha.....už zase vyhrávám."

Takže doufám, že se Vám další kapitola líbila. Omlouváme se za to, ale naše opravátorka Arnie poslední dobou nemá vůbec čas. A také je to z důvodu, že Tess nemá žádné nápady na další kapitoly. Jestli máte nějaké nápady určitě je oceníme.
Ještě jednou díky za přečtení a u další kapitoly, Čau.
- Arnie
- Tess
-Elis

FNaF: Secret Story [Cz][DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat