Pohled Elis :
Když jsem vešla do obýváku, čekalo na mě velké překvapení. Tess zjistila, že miluju draky, tak mi koupila metrovýho plyšovýho draka. "OMG, ten je krásnej." "Super, doufám, že se ti líbí." odpověděla Tess. "Hele, kolik je vůbec hodin?" zeptala jsem se. "Je 15:47..mimochodem, ty jsi v noci náměsíčná?" "Trochu ano." "Tak to chápu proč jsi přišla k mé posteli a začala jsi mě fackovat. Nakonec jsi mě shodila z postele." řekla trochu naštvaně Tess. "Ježiši promiň." omluvila jsem se jí. Ona si fakt myslí, že jsem náměsíčná a že to bylo omylem. Jasně, že jsem to udělala naschvál. "Odkdy jsi vzůru?" zeptala jsem se, abych změnila téma. "Vzbudila jsem se potom, co jsi mě zfackovala." odpověděla, ale už s úsměvem. Najednou někdo zazvonil a Tess šla otevřít.
Pohled Mika:
Včera mě Tess vážně naštvala a pořád mi vrtá hlavou jedna otázka. Jdu jen tak městem a řekl jsem si, že si dojdu pro vysvětlení sám. Jen musím až na druhou stranu města. "Ach jo, no to abych vyrazil." řekl jsem si pro sebe. Cestou jsem se stavil v pizzerii říct, že přijdu později. Přišel jsem před dům, kde bydlela Tess. Zazvonil jsem a po chvilce mi otevřela Tess. "Jé, a-ahoj." pozdravila mě. "Ahoj, potřebuju si s tebou promluvit o včerejšku." řekl jsem. "J-jasně, aale p-p-pojď d-ál." vykoktala Tess. Když jsem vešel, následoval jsem Tess do jejího pokoje. Jakmile jsem zavřel dveře, tak jsem se hned zvýšeným hlasem zeptal:"Co to jako mělo včera znamenat!?" "J-j-já ti t-to vys-větlím." řekla Tess, ale já ji přerušil. "To doufám, že mi to vysvětlíš." "No...Elis nemá ráda návštěvy. Vždy mě pověřila tím, že musím přijít sama." "A proč jsi to neřekla!?" "J-já..jse--" "Víš, co? Lezeš mi na nervy. Už mi nelez na oči!" zakřičel jsem a strčil do ní. "Vážně pr-pro-promiň." vykoktala Tess se slzami v očích, která díky mně spadla a narazila hlavou o roh skříně. Já jsem ji ale nevnímal a vyšel jsem co nejrychleji z jejího domu. Bylo 18:39 a já jsem šel do pizzerie, kde jsem chtěl zůstat. Ale nakonec jsem šel domů.
Pohled Tess:
Poté, co mě Mike strčil na roh skříně, jsem se skácela na postel a potom se mi začal ztrácet obraz. Sen jsem měla celkem normální (samý FNaF samozřejmě), ale pak se mi vybavily vzpomínky na školu. Viděla jsem tam nějakého kluka v mém věku.. nebo možná trochu staršího. Náhle se mi začaly vybavovat vzpomínky na mého nevlastního bratra Daniela. Daniel mě často s jeho partou šikanovali, jednou mě zmlátili, tak že jsem se probudila až za tři dny v nemocnici. Když jsem byla s Elis nebo s Arnie, tak si na mě nedovolovali, ale já sem se mu nestačila ubránit. Pravidelně jsem se učila od Elis a Arnie bránit, ale nešlo mi to. Takhle mi ničili život, dokonce jsem se pokusila o sebevraždu. Když jsem vyšla střední školu nebo spíš jsem obešla, protože oni se tam dostali taky, tak se mi začalo celkem dařit a našla jsem si brigádu/práci ve Freddyho pizzerii. Po chvilce se mi zdálo, že Daniel vzal taky 'práci' ve Freddy Fazbear pizzerii. S hrůzou jsem se probudila a všimla si, že je už 23:30. Rychle jsem vyběhla z pokoje a všimla si, že Elis na mě už čeká. Když jsme vešly do kanceláře bylo 23:35 a byly jsme tam první. Za chvíli začali přicházet ostatní.
Pohled Arnie:
Cestou do práce jsem pořád myslela na to, co se stalo včera. Když jsem vešla do kanceláře, nestačila jsem se divit. Tess seděla na svém místě, ale vedle ní stála Elis a něco probíraly. Řekla jsem si, že je překvapím. Pomalu jsem se plížila k nim a chtěla na ně bafnout, ale Elis náhle promluvila: "Ahoj Arnie, dlouho jsme se neviděly. "To jak si udělala?" zeptala jsem se. "Jsem viděla v odrazu těch obrazovek.. nebo co to je." " Jsem ráda, že tě vidím." "Já tebe taky, ale potřebuju si něco zařídit." "Aha, tak čus." "Čest." Po 5 minutách přišel Vincent a potom i Jeremy. "Chtěla jsem se Vám omluvit za to, že jsem Vám utekla a nešla s Váma do nemocnice. Elis mě o to totiž poprosila 5 let zpátky co byla v nemocnici. Takže se Vám.. omlouvám." řekla Tess. "To je v pohodě, ale měla bys to říct i Mikovi, protože ten to vzal tak, že nám nevěříš." odpověděl Vincent. "Já vím, my jsme se trochu pohádali." řekla Tess hodně smutně. "Hele víte, že má přijít nový hlídač?" změnil téma Jeremy. "Jak s-se jmenuje?" řekla zděšeně Tess. "Jmenuje se--." Jeremy se zastavil, protože ukázal ke dveřím. Tam jsem uviděla kluka, byl celkem podobný jako Elis a vtu chvíli mi to došlo.. to je můj nevlastní bratranec! "Daniel!" vykřikla vyděšeně Tess. Hned jak si jí Daniel všiml, Tess začala utíkat.
Pohled Daniela:
Když jsem přišel na svoje nové pracoviště, nestačil jsem se divit. "Daniel!" vykřikla moje nevlastní sestra a začala utíkat pravou chodbou, já za ní vyběhl, ale levou chodbou. Ona si pořád myslí, že jsem se nezměnil, ale já se jí chci jenom omluvit. Doběhl jsem ji v jídelně. Ona se na mě podívala a začala se se mnou prát. V tu chvíli dovnitř vešel nějaký chlápek s holkou. Ta holka se k nám rozeběhla a mě svalila na zem a Tess chytla pod krkem. "Tess, uklidni se." řekla ta holka, podle hlasu jsem poznal moji druhou nevlastní sestru.. "NE! On mě na škole šikanoval a teď mu to můžu vrátit." zařvala Tess. "Ne, nemůžeš, dokud jsem tu já." řekl ten chlápek. Tess se jenom podívala okolo sebe kde už stáli i ostatní. Najednou se rozeběhla pryč temnou chodbou.
Pohled Vincenta:
Nevím co to do Tess vjelo, najednou se začala prát s tím novým hlídačem. Jediný, co jsem pochytil bylo to, že jeho jméno je Daniel. Vlastně jsem nikdy neviděl Tess takhle naštvanou a vůbec se prát. Najednou do pizzerie vešla nějaká holka v kapuce (proto jsem ji nepoznal) s Mikem, když je uviděla přiběhla k nim a Daniela přirazila k zemi a Tess chytla pod krkem. Tess jí něco říkala, ale pak tam přišel Mike a řekl jí něco ve stylu: "Nemůžeš dokud tu jsem já." Potom se Tess rozhlédla okolo sebe a běžela někam do sklepa. Znovu jsem se podíval na tu dívku, tak jsem ji hned poznal. Byla to...
ČTEŠ
FNaF: Secret Story [Cz][DOKONČENO]
FanficJmenuju se Tessie a se svými kamarádkami Elis a Arný jsem se rozhodla jít na brigádu nočních hlídačů v pizzerii Freddyho Fazbeara. Takovéhle dobrodružství jsem ještě nezažila. Návrh coveru: Tess Digitální provedení coveru: Arnie Scénář: Tess Úprava...