Pohled Mika:
"První noc se nic moc neděje." oznámil jsem holkám. "To máš pravdu, ale největší hrozbou jsou pro nás Chica a Bonnie." přerušil mě Vincent, který stále koukal na Elis. "Měli bychom si rozdělit práci." poznamenal Jeremy. "Dobře, jsem pro, ale budeme se muset rozdělit na tři dvojice. Navrhuji holka s klukem." řekl jsem. "Beru! Jdu s Elis!" zařval Vincent, tak, že jsme se všichni lekli. Uchechtl jsem se a Jeremy navrhl, že bude s Arnie. "Tak já budu s Tessie. Elis, ty budeš s Vincentem hlídat pravé dveře. Arnie a Jeremy budou hlídat kamery a já s Tess budeme mít na starost levé dveře." rozdal jsem úkoly. Vše se zdálo být v pohodě. Tedy až do tří hodin ráno. Když odbyla 3. hodina, začaly se kamery vypínat. Když se konečně zapnuly, zjistili jsme, že Bonnie není na svém místě. Naopak, zjistili jsme, že je u nás. Tessie se vyklonila ze dveří. Jak to udělala, něco jí stáhlo do chodby.
Pohled Arnie:
Tess se vyklonila, ale okamžitě zmizela v chodbě. Já a Elis jsme běžely za ní. Kluci nás sice chtěli zastavit, ale to se jim nepovedlo. Vběhly jsme do Parts & Service. Tma nás úplně pohltila. Najednou nás někdo chytil a zatáhnul nás ke zdi. Byla to Tessie. "Jsi v pohodě?! Co tu děláš?" zeptala jsem se. "Jo, Bonnie se mě snažil nacpat do kostýmu animatronika, ale schovala jsem se tady." "Zalezte! Už se vrací." řekla jsem.
Pohled Jeremyho:
Když nám holky utekly, snažili jsme se je následovat, ale ztratili jsme je. Potom jsme se vrátili do kanceláře, jestli nepřišly samy, ale ne. "Počkáme do šesti hodin a potom je půjdeme hledat." navrhl Vincent, "Dobrý nápad, restaurace je stejně zavřená a zbývaj už jen dvě hodiny." odpověděl jsem. "Trochu se o ně bojím.." řekl Mike. "Já taky, neznají to tu a mohly by někam spadnout." dodal Vincent. Po půlhodině nervózního chození po místnosti jsme se už nemohli dočkat šesté hodiny ranní. "A dost!" vykřikl Mike. "Jdu je najít." "Neblbni Miku, nechceme přijít i o tebe." řekli jsme s Vincentem najednou. "Dobře ale... ..ne!" zařval a pokusil se utéct pravými dveřmi, ale Vincent je zavřel, takže do nich narazil. Uchechtl jsem se. "Promiň." řekl Vincent, který dostal záchvat smíchu. "To vám teda pěkně děkuju." zavrčel Mike, který si držel naražený nos. Po další hodině snahy přežít jsme si všimli, že už je šest hodin. "Mohli bychom už jít? Prosím?" zeptal se nervózně Mike. "Už bychom mohli." odpovím mu na otázku. "Super!" řekl Mike.
~
Pohled Elis:
Do naší místnosti vešly tři siluety. Neviděly jsme, kdo jsou zač. Otočily jsme se na sebe. Stačil jeden pohyb ruky a my jsme věděly, co máme dělat. Každá z nás se doplížila do jednoho rohu, a naštěstí pro nás, se ty tři siluety rozdělily. První jsem začala já, potom Arnie, která siluetu povalila na zem a zacpala jí pusu rukou. A nakonec Tessie, ale jí se ta silueta vytrhla a přehodila si ji přes hlavu. "Sakra." šeptnu. "Co se tu sakra děje?" křičí ta silueta. Ten hlas znám, to je..."Vincent!" vykřiknu. "Jo, to jsem já." řekl. "Můžete tu někdo rozsvítit?" zeptal se a snažil se nahmatat vypínač. Když rozsvítil, tak se rozhlédnul po místnosti a začal se smát. Viděl totiž, jak držím Jeremyho s nožem u krku, jak Arnie sedí na Mikovi a zacpává mu pusu rukou a Tessie, válící se na zemi s velkou bolestí zad. "Slezeš mi ze zad?" zeptal se Mike Arnie. "Promiň Miku." odpověděla Arnie, vstala a podala mu ruku. "A ty mě pustíš?" zeptal se mě Jeremy. "Hmm.. ...ne." ušklíbnu se škodolibě. "Prosííím.." škemrá psíma očima Jeremy. "No protentokrát tě pustím." řeknu pobaveně. "Super." Jeremy vstal a šel za Arnie. A já si teprve všimla,že se Mike rozeběhl k Tessie a horlivě se jí ptal, zda je v pořádku.
Pohled Mika:
Zeptal jsem se Tessie, jestli je v pohodě a ta mi kladně odpověděla. Otočil jsem se na Vincenta a zařval jsem: "Co tě to sakra napadlo?!" "Promiň, ale já se jenom bránil." snažil se obhájit. Ale já jsem to nevydržel a rozběhl jsem se na něj.
~
Zas ty trapný autorský kecy, no ok no.
Snad se vám kapitola líbila.-Arný
-Tess
-ElisŽába s citrónem.
ČTEŠ
FNaF: Secret Story [Cz][DOKONČENO]
FanfictionJmenuju se Tessie a se svými kamarádkami Elis a Arný jsem se rozhodla jít na brigádu nočních hlídačů v pizzerii Freddyho Fazbeara. Takovéhle dobrodružství jsem ještě nezažila. Návrh coveru: Tess Digitální provedení coveru: Arnie Scénář: Tess Úprava...