~Kapitola 11~

49 8 3
                                    

Pohled Arnie:

Za chvíli začne směna. Jsem celkem unavená, ty děti nám dali zabrat. Foxyho jsme dali mimo provoz, aby nikomu dalšímu neublížil. Společně a Danielem, Tess a Jeremym jsme zalezli do kanclu (Elis a Vincent jsou v nemocnici). Odbilo 12 am. "Co budeme dělat teď? " zeptala jsem se. "Nevím, ale dnešek je poslední noc tady, pak znovu začíná škola. Smutné, že? " odpověděla mi Tess. "No mně to nevadí, " ozval se za dveřmi Bonnie. "Umři!!! " vykřikla jsem. "Nemůžu. " odpověděl a vyppázl na mě jazyk (wtf ani nevím jestli mají animatronici jazyk XD). "Pojď sem ty parchante!!! " vykřikla jsem a vyběhla za Bonniem, který začal hned zdrhat. Takhle jsme pobíhali po celé pizzerii asi hodinu, než jsem padla na zem vyčerpáním. Ten Bonnie je hroně rychlejší, ale málem jsem ho dostala. Asi bych se měla vrátit do kanclu. Je tam gauč. Výhoda být tam ve více lidech. Oni 'hlídají' já odpočívám. Nad svojí myšlenkou jsem se musela usmát. Cestou do kanclu asi miliónkrát zakopla a spadla na zem. No jo je tma. Když se dostanu ke dveří kanclu, nějaký parchant mi je zavře. "Okamžitě mi otevřete ty dveře!!!!! " zařvu. Se divím, že mám ještě hlas. Koukni se přes okýnko. "Bonnie vypadni od těch dveří! " Bonnie se nejspíš lekl a odběhl pryč. Mezi tím mi Jeremy otevřel dveře. "Díky Jeremy. Já toho králíka zabiju." "To se nám všem uleví, " odpověděl Jeremy. V tu chvíli jsem si všimla Daniela. Celou dobu nepromluvil. "Daniel, jsi v pohodě?"

Pohled Danila:

"Daniel, jsi v pohodě? " tímto mě vyrhla Arnie z přemýšlení. "Co-co jsi říkala?" "Jsi v pohodě? Už je 3 Am a ty jsi nepromluvil ani slovo." "Jenom jsem přemýšlel a promýtal si TU chvíli. Hej, je možné, že jsem viděl stím králíka?" "C-c-cože? " "Teď jsem si promítal TEN okamžik a vzpoměl jsem si, že jsem viděl stín králíka." "To jako vážně?!!!" vyletěl na mě Jeremy. "No, tak promiň, že jsem si vzpoměl až teď. No nic já si jdu promýšlet co dál." Vážně nechápu, proč jim to tak vadí. Vždyť to byl jen stín a nebo né?

Pohled Vincenta:

Jsme s Elis v nemocnici a čekáme až nás pustí k Mikovi. Už mě to nebaví. Asi budeme muset počkat. Najednou vyšel ze dveří doktor. Konečně. "Máte nějaké zprávy o Milovy?" začala Elis. "Nevypadalo to dobře, ale přežije to," odpověděl doktor. V tu chvíli jsem si oddechl. Mike je můj hodně dobrý kámoš. Je něco jako můj mladší bratr. "Můžeme ho vidět?" zeptal jsem se. "Ano, ale jen na chvíli." "Super. " Doktor nás zavedl za Mikem. Vypadal hrozně. "Ahoj Miku." "Jé, ahoj." "Jak je?" "Ujde to." "Nechci se tě dotknout, ale vypadáš strašně." "Ty taky nevypadáš nejlíp." "Zítra tě už pustí domů. Doktor řekl něco na způsob 'klidně si ho odvezte, máme důležitější věci na práci'." "A co tady vůbec děláte, nemáte být v práci?"

Pohled Tess:

Zanedlouho se do pizzerie vrátili Elis a Vincent. Všichni včetně animatroniků k nim přiběhli a vyptávali se na Mika. Já jsem to nechala být a šla si sednout do pirate cove. Tam jsem si sedla a opřela si hlavu o zeď. "Co tady děláš? " otočila jsem se a tam stál Foxy s čelistmi od krve. "Snažím si pročistit hlavu." odpověděla jsem. "Co se vůbec stalo....proč jsi kousnul Mika?"

Tak tohle byla 11. Kapitola
A chci se Vás zeptat mám pokračovat?
Jestli ano, tak prosím napište mi nějaké nápady.
Zatím čus.
Btw sorry za pravopisné chyby.

-Tess
-Elis

FNaF: Secret Story [Cz][DOKONČENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat