*Zrazu ma zobudil chladný vánok* ,,Čo sa stalo, a kde je Lukas?" *Sadol som si rozospatý na posteľ* Vtom so si včemol papierik ležiaci na nočnon stolku. Napísal to asi Lukas:
Keď sa zobudíš príď čo najkôr ku mne, i keby to malo byť o 3 ráno. Príď musíme sa porozprávať.
-Lukas
Keď som tu správu prečítal prešli mi zimomriavky po celom tele. O čom takom dôležitom sa chce rozprávať? Sakra posledné čo si pamätám je to že som mal teplotu a to, že ma tu Lukas nejak dopravil ale čo sa dialo ďalej si už napämetám. Pozrel som sa na hodinky na mobile. 2:35. No vyzerá to tak že nemám na výber. Potichu som vyšiel z mojej izby a vyšiel na chodbu. Myslel som si že už budú všetci spať ale očividne som bol ma omyle. Sestra Mia má izbu hneď oproti mojej a ako som prechádzal okolo nemohol som si nepovšimnúť svetlo z pootvorených dverý. Ešte viac neprehľadnuteľná bola ona bozkávajúca sa s Lucasovim bratom na svojej posteli. Myslím že si ma nevšimli tak som iba prešliel okolo dverí a po tmavých schodoch zišiel ku topánkam. Čo najtiššie som sa obul a vyšiel von na ulicu. Prebehol som doslova len 10 krokov a prešiel ku dverám Lukasovho domu. Nestihol som ani zazvoniť no vtom sa otvorili dvere. ,,Nezobudil som ťa?"
,,Nie" Povedal potichu a ztiahol ma za ruku do vnútra. ,,O čom si sa vlastne chcel porozprávať?"
Nič nepovedal len ma ťahal za ruku a dotiahol ma do jeho izby a zabuchol za sebou dvere. ,,Hej Lucas čo je také dôležité že si na to nemohol počkať do zajtra?" ,,To čo si včera povedal je to pravda, či si si zo mňa len robil srandu?" Opýtal sa ma pričom mi hľadel priamo do očí. ,,Čo? Počkaj čo tým myslíš mal som dosť vysokú teplotu takže si skoro nič nepamätám." Začalo mi strašne byť srdce lebo som mal podozrenie čo zo mňa vyšlo keď som mal teplotu. ,,Ach nemá to zmysel nechaj to tak" Sklamane sa vyhol môjmu očnému kontaktu. ,,Nie počkaj ja si naozaj nič nepamätám...možno som povedal niečo čo je aj pravda len normálne by som ti to nepovedal." *líca sa mi zase zafarbili do červena* ,,Povedal si že ma miluješ ale to sa mi asi len zazdalo...Je to pravda?" Srdce mi išlo vybuchnúť ako rýchlo bilo. *Sakra čo mám teraz robiť, áno je to pravda milujem ho, vždy som ho miloval, každý deň by som ho držal za ruku, každý deň by som ho bozkával a trávil s ním čas do konca svojho života, len viem že keby som mu to povedal tak by som zničil nielen svoj život ale aj jeho a hlavne celoživotné priateľstvo. ,,Alex počuješ ma?" Zastriadol mnou jemne Lucas. ,,Alex prosím povedz niečo, vieš ako strašne sa cítim predstav si že sa ti niekto páči celý život, a ten človek ti raz povie že ťa miluje a potom o pár hodín sa tvári že o ničom neviem. Alex ja to už nevydržím, *zrazu sa jeho ruky ocitli na mojích ramenách* robil si si zo mňa len srandu?" *Nahrnuli sa mi slzy do očí* ,,Počkaj takže ja sa ty páčim? Ty ma miluješ?" *Ruky mi dal dole z ramien* ,,Áno Alex ja Lucas ťa milujem z celého môjho srdca,*dlhé vydýchnutie* ale čo mi z toho keď ty to tak necítiš?" *Otrel som si slzy a čelo som si oprel o jeho hruď* ,,Chcel som ti to povedať už na tom pikniku ale nechcel som aby si ma bral za nejakého teplého bastarda a tak som ti chcel povedať že ťa-" Nestihol som ani dohovoriť vetu, no vtom mi zdvuhol bradu a pobozkal ma. *nachvíľu sme sa oddelili* ,,Alex ja ťa milujem a vždy ťa milovať budem" hneď ako to povedal tak ma pritisol k sebe. *Bum-bum-bum* Srdce mi bilo ako ako o závod lebo som bol nesmierne šťastný. ,,Lucas ja n-nemôžem dýýchať" ,,Oh prepáč " Povedal a zase ma odtiahol. *Chytil ma za pás, pritiahol a na druhý krát pobozkal no tentokrát hrubšie a ozdážnejšie* Jednou rukou mi prešiel na zadok a tou druhou ma chitil zo zadu na krku. Zatiaľ čo ja som svojimi rukami prehrábol jeho krásne vlasy. Hneď naklonil svoju hlavu na bok, pootvoril ústa a svojim jazykom vkĺzol do tých mojích. *už som iba cítil ako do mňa stúpla horúčava* svojim jazykom mi prechádzal po vnútri mojich úst. Potom sme sa oddelili *hlboké výdychy a nádychy* ,,Alex musíš prestať byť taký sladký lebo už nebudem schopný sa kontrolovať. Zvládol som to celých 17 rokov ale teraz keď už viem že si len môj, tak by som to na tvojom mieste nepokúšal. Diabolky sa na mňa usmial a pohľadom mi prepálil dušu, čo vo mne prebudilo neskutočnú eufóriu. Sakra chcem ho pobozkať ale je strašne vysoký. Aha!. *schytil som ho za golier, pritiahol ho k sebe a bobozkal na ústa a svoje koleno som trochu zatlačil do Lukasovho rozkroku. ,,Aach" Vzdychol vzrušením. Takúto stránku Lukasa som vždy chcel vidieť. ,,Alex hovorím ti že už sa nebudem drždať" Povedal oboma rukami mi vklzol zo zadu medzi stehná a bezváhania vydvyhol na ruky tak že som sa nohami držal okolo jeho pásu a on ma ďalej bozkával. Náhle ma pritlačil ku dverám a celým svojím telom sa mi trel o rozkrok. A ja prísahám že keby to robil takto naďalej že by som sa tam hneď urobil.
YOU ARE READING
Say you love me
RomanceBude to už 17 rokov priateľsta medzi Alexom a Lukasom. Je tu však jeden háčik, Alex miluje Lukasa už od úplného začiatku a nevie či to Lukas cíti rovnako. Povie Alex Lukasovi čo k nemu celých 17 rokov cítil alebo zahodí svoje pocity k najlepšiemu ka...