Rodinná večera

285 25 4
                                    

Lukasova mama: Victoria
Alexova mama: Amy

Po neviem koľkých hodinách som sa zobudil. ,,Hej Lukas vstávaj my sme prespali celý deň" Jemne som triasol Lukasom aby sa zobudil. Vonku bolo už dosť šero takže prekladám že už je asi osem hodín. Našťstie bolo len sedem ale o chvíľu už mala byť spoločná vereča. Nemuseli sme nikoho pozývať lebo naše rodiny už odjakživa majú takú akokeby tradíciu že každú sobotu sa večeria raz u nás a raz u Lukasovej rodiny. Je to veľmi milé. ,,Zlato vstávaj o chvíľu je večera" Dal som mu pusu na čelo. Otvoril oči a zívol si. ,,Cukríček koľko hodídn sme spali?" ,,Dosť. Inak sa musím prezliesť lebo o chvíľu je spoločná večera" Povedal som a začal si vyzliekať pyžamo. Zrazu si Lukas zakryl oči. ,,Lukas prečo si si zakryl oči? Už sa ti nepáčim?" Opýtal som sa ho smutne. ,,Nie Alexík to naopak len myslím že keby som videl tvoje sladké telo že by som sa neudržal...no a predza by som ťa nemohol rozcupovať pred večerou." Usmial sa pričom mal oči zakryté rukou. Obliekol som si čierny sveter ktorý mi odhaľoval ramená s bielimi pruhmy a trištvrťové jeansové obtiahnuté kraťasy. ,,Už sa môžeš pozrieť" Odkryl si ruky z očí. ,,To mi snáď robíš naschvál že?" Usmial sa na mňa a podišiel ku mne. ,,Čo nepáči sa ti to čo som si obliekol?" Neisto som sa ho opýtal. Vtom ma obial a rukami mi zišiel na zadok ktorý následne stlačil. Dosť ma to vzrušilo. Obial som ho za krkom a postavil sa na špičky a pošepkal mu do ucha: ,,Zlato teším sa ako si to po večeri budeme môcť kľudne rozdať pretože už pred našimi nebudeme musieť nič tajiť."

-Na večeri u Lukasovcov-
Ja som sedel vedľa Lukasa, oproti Lukasovi sedel Tomas a vedľa Tomasa sedela Mia. Keďže to je obdlžníkový stôl tak moji rodičia sedeli na jednom čele stola a Lukasovi na druhom. Na večeru bolo kuracie mäso s brusnicovou omáčkou a ryžou a opekanými zemiakmy. A na stelole bola ešte miska s varenou mrkvou, hráškom a brokolicou. ,,Takže sme sa Lukasovimi rodičmi dohodli že tieto letné prázdniny pôjdeme na spoločnú dovolenku na Thassos." Povedala moja mama a dala si kúsok kuraťa. ,,Áno a už sme obiednali aj letenky a odlietame o tri dni." Povedal Lukasov otec. Začal som jesť veľmi chutné jedlo a zapíjal som to Cocacolou. Vtom som ucítil ako ma Lukasova teplá dlaň hladí po stehne. Chytil som jeho ruku a pod stolom som si s ním preplietol prsty. ,,No chceli sme vám s Lukasom niečo povedať." Nervózne som vydýchol. ,,Anó?" Opýtali sa všetci naraz a otočili sa na nás s Lukasom. Stlačil som Lukasovu ruku. ,,S Lukasom sme spolu začali chodiť" Úplne mi spadol kameň zo srdca. ,,Vidíš Amy ja som ti to hovorila" Usmiala sa Lukasova mama na tu moju. ,,Dobre Amy mala si pravdu tu máš tych 30 eur o ktoré sme sa stavili." Zasmiala sa moja mama a podala Lukasovej 30 eur. ,,Čo? Čo to má znamenať?" ,,No vaše mamy sa stavili že spolu začnete chodiť. Úprimne aj ja som si to myslel." Povedal Lukasov otec a pokrčil ramenami. ,,Aj ja som si to myslel. Úprimne to bolo dosť očakávateľné" Pridal sa aj môj otec. ,,Počkať takže vy s tým nemáte žiaden problém?" Dosť som sa prekvapil. ,,Nie" Pokrútili hlavami. Potom sa ešte o niečom rozprávali ale to už som nevnímal a ďalej jedol. Zrazu som pocítil Lukasovu ruku v mojom rozkroku. Bože tu nie! Pozrel som na neno. Otočil sa na mňa s miernym úšklebom na tvári pričom ma silnejšie zgraboval. Jemne som preložil Lukasovu ruku a postavil sa od stola. ,,Ak nás s Lukasom ospravedlníte musíme si niečo vybaviť!" Odsunul som stoličku a potiahol Lukasa. Postavil sa a išiel za mnou. Vyšli sme hore a prešli do hornej kúpeľne. Lukas za sebou zamkol dvere. Pritlačil ma o ne a oprel si nadmňa predlaktie. Chudák sa musel dosť zhrbiť aby ma mohol pobozkať. Nachvíľu sa oddelil. ,,Prepáč nemohol som si pomôcť, keď ty si taký sladučký." Pobozkal ma paložil mi ruky na boky a pomaly sťahoval nohavice. ,,Počkaj Lukas myslíš že je dobrý nápad to robiť tuna? Hocikto kto by chcel ísť na záchod tak by počul že si to tu rozdávame. ,,Keď by niekto chcel ísť ma záchod išiel by dole" Povedal a bozkával ma ďalej. Postupne mi zvliekol nohavice a rukou hladil zadok a tou druhou mi zakryl ústa. Zrazu mi strčil prostredník do zadku. ,,Úuhh" Vydal som iba tlmený vzdych. ,,Môžem pridať ďalší?" Pošepkal mi do ucha. *Prikývol som* Vtom pridal ukazovák. ,,Úúhh" Vydal som ďalší tlmený vzlik do Lukasovej ruky zakrývajúcej moje bolestivo-slastné zvuky. Chíľu pohyboval prstami do vnútra a von, a potom ich pomaly vytiahol.  Pocítil som práznotu. Položil mi ruky zo zadu na stehná a rýchlo ma vydvihol do výšky svojho pásu. Obmotal som si nohy okolo jeho pásu zatial čo si Lukas ztiahol nohavice. Nahol sa a z vedľajšej skrínky vybral kondóm ktorý si hneď nasadil. ,,Môžem?" Pošepkal mi do ucha. *Prikývol som* Odkryl mu ruku z úst. ,,Ale sľúb že budeš potichu" ,,Budem" Jednou rukou si ma pridržal, druhou sa oprel o dvere a ja som sa dvyhol a roztiahol nohy. Lukas ma pritlačil o dvere a pomaly ho do mňa vsunul. Naspäť som pocítil pocit plnosti. ,,Mmhh" Zamrmlal som vzrušuním. Položil som ruky zozadu na Lukasov krk a pritiahol si ho do bozku. Pričom sme sa divoko bozkávali. Rýchlejšie a silnejšie prirážal pričom ma tlačil o dvere. ,,Ah Alex ty si taký sladký" Nachvíľu sme sa oddelil a bozkávali  sa ďalej. Zišiel na krk a jemne ma doň uhryzol. Tak so mnou cupoval a tak silno prirážal že až bolo počuť ako drganú dvere. Užíval zom si tú rýchlosť a silu ktorú do mňa vkladal každým prírazom. A stále som nemohol uveriť zže ma drží jednou rukou vo vzduchu. ,,Alex u-už budem ahh" Zadychčal sa. ,,Aj jaa mhhh" Zakryl som si ústa rukou a urobil sa na svoj čierny sveter. Pocítil som ako tlak ktorý bol vyvinutý na mojom chrbáte prestal lebo ma už Lukas tak netiskol o dvere. Podržal si ma vo vzduchu, vysunul ho zo mňa a postavil na zem. ,,Alex to bolo úžasné" Usmial sa na mňa. ,,To teda bolo" Zaškeril som sa a naspäť navliekol nohavice. Náhodou som sa obzrel do zrkadla a všimol som si neprehlianuteľný červený cucflek na mojej bledej pleti. ,,Lukas čo s tým mám robiť veď ešte musíme ísť dojesť večeru?" Podišiel ku mne a priložil mi prst na cucflek na krku. ,,Oh prepáč zlatko, počkaj ja s tým niečo urobím." Nervózne sa začal prehrabovať v kozmetickej taštičke jeho mamy. Dramaticky vytiahol neaký krém na ktorom bolo napísané Foundation. Veľakrát som videl to používať sestru ale neviem načo to má. Odštruboval viečko a trochu si z toho vytlačil na prst a natrel na môj krk. Síce to pekne prekrylo červený flek ale aj ja som videl že je to úplne iný odtieň ako moja pleť. Keďže ja som mal pleť do bledo rúžova a ten make-up bol do žlta to vyzeralo ako keby som mal na krku žltú modrinu. ,,Lukas oceňujem tvoju snahu ale teraz to vyzerá ako modrina." ,,Ale to je menej vidno ako červený cucflek." ,,Máš pravdu ale už by sme mohli ísť naspäť." ,,No jo" Chytil ma za ruku a potichu sme sa vyplížili z kúpelne. Keď sme schádzli po schodoch pustil mi ruku. Došli sme ku stolu a sadli si. ,,Takže teraz k tej dovolenke, Lukas s Alexom budú mať vlastnú izbu keďže sú už veľký." Vyhlásil môj otec.
Väčšinou po večeri ideme do ich obývačky a pozrieme si neaký film. Aj sme tak urobili. Presunuli sme sa do obývačky. Sadol som si vedľa Lukasa do väčšieho kresla. Tomas zhasol svetlá sadol si vedľa Mie. Pustili neaký film Willie a ja. Mňa to absolútne nezaujímalo. ,,Milujem ťa" Pošepkal mi Lukas do ucha a preplietol si so mnou prsty. Bol som strašne unavený. Myslel som že vydržím aspoň do konca filmu ale oči sa mi pomaly začali zatvárať a hlava mi spadla na Lucasove rameno. Lucas sa maliko pohol ale potom som pocítil ako ma chytil za pás a privinul si ma k sebe. Keď som mal také pohodlie neni divu že som okamžite zaspal.

-Lukasov pohľad-
Pozerali sme neaký film ktorý navrhli naše mamy. Neako Willie a ja. Všimol som si že Alexa to absolútne nezaujímalo natož mňa. Ach on je taký sladký mám chuť mu dať pusu na tie jeho zlaté vlásky. Chytil som ho za bok a privinul k sebe. Viem že Alexa takéto filmy nebavia takže som predpokládal že zaspinká. Ako som očakával zrazu som pocítil ako mu hlava kinkla na moje rameno. Ách jemu tak sladko voňajú vlásky. Snažil som sa zapozerať na film ale bola to strašná nuda. Vraj že tragický film. Naše mami uplne splakané zvierali ruky svojich spiacich mamželov a Lukas s Miou si niečo šepkali a chichotali sa. Som šťastný že sme s Alexom skončili spolu. Od začiatku som ho miloval a bál sa že si nájde neaké dievča. Našťastie je už môj. Zrazu ma z hlbokého premýšľania vytrhol Alex ktorý zamrmlal niečo zo spánku. ,,Lukas nie nie neopúšťaj ma" Pevnejšie mi stlačil ruku. ,,Neboj zlatko ja ťa nikdy neopustím" Pošepkal som mu do ucha a jemne pobozkal na hlave.

Say you love me जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें