-Pri pokladni-
,,Takže poprosím vás dva lístky na film Vacation a dva lístky na horor Good night mommy." Poprosil Lukas a rovno zaplatil. ,,Náš horor sa skončí skor ako váš film bude vám vadiť ak pôjdeme potom domov? ,,Nie veď po prípade nám zavolám taxík, my už musíme ísť čaute" Povedal Tomas a utekali do nejakej sály s Miou.
*Sadli sme si s Lukasom úplne dozadu na dvojsedadlo*
,,Vyzerá to tak že tu budeme len my dvaja" chytil sa za ruku a preplietol si so mnou prsty. *Obzrel som sa* ,,Asi sme tu vážne len my dvaja." *Zhasli sa svetlá prešlo pár reklám a začalo sa to. Ako ja rád pozerám horory ale ľahko sa nechám vysyrašiť a potom sa dosť bojím. Oprel som sa o Lukasa a on ma obchytil za ramená a pritisol k sebe. Prišla scéna kedy to bolo dosť strašidelné. *Stisol som Lukasovu ruku a zaril stvár do jeho hrudi.* ,,Lukas ja sa bojím" Pošepkal som. ,,Ohh Alex neboj sa, ja som hneď tu" Zdvihol mi hlavu aby som sa mu priamo pozeral do jeho tmavých očí. ,,Neboj je to len horor" ,,Ja viem že je to len horor ale stále mi prechádzajú zimomriavky po chrbte a premáha ma divný pocit. *začal som sa triasť* Prudko mi otočil hlavu a pobozkal ma na perách. Zatlačil ma na sedadlo a rukou zašiel do nohavíc. Schytil môjho kamaráta a rukou začal pohybovať zhora nadol. ,,Lu-Lukas to zase nemusiíš ,už sa tak nebojím a predza *zavzdychanie* sme leen na verejnosti. ,,Neboj nikto tu nieje" Hladil ma palcom po líci a pokračoval v tom čo robil. Začal zrýchľovať. Mne začlo rýchlo tlcť srdce a celým mojím telom prešlo vzrušenie. Od slasti som sa zadrapol po Lukasovho hrbátu. ,,Lukas už-už budem" Zadychčal som a urobil sa do nohavíc.
,,Ešte sa bojíš?" *Pokrútil som hlavou* Ale všimol som si že Lukasovi sa tiež postavil. Ešte že so sebou furt nosím jeden kondóm presne kôli takýmto situáciám. Rozopol som mu nohavice a nasadil ochhranu. ,,Alex čo to robíš?" ,,Uvidíš" Umsial som sa na neho. Zvliekol som si nohavice aj boxerky a hodil ich na zem. Obkročmo som si sadol na Lukasa a pomaly som si dosadal na jeho vytýčeného kamaráta. ,,Počkaj Alex ja som ťa ešte-" Zasekol sa v polke vety keď som dosadol. ,,Auu" Strašne to bolelo. Začal som sa naspäť dvýhať no v tom si ma Lukas pritiahol bližšie a začal bozkávať. ,,Alex ty si taký chutňučký ešte pritom ako ma chceš potešiť." Začal som prirážať rýchlejšie a bolesť už celkom zmizla. Dal som mu ruky za krk zatial čo on tie svoje položil na moje boky. Už to bol úžasný pocit a nemohol som sa ho nabažiť. ,,Lukaas *zadtchčanie* ja ťa tak milujem" ,,Aj ja teba zlato" Hladil ma po chrbte čo ma ešte viac vzrušovalo. ,,Alex už budem" Pritiahol si ma do bozku. Urobili sme sa naraz. ,,Lu-*dychčanie* kas aký som bol?" Opýtal som sa pričom som sa pomaly postavoval a zosadával z Lukasovho kamaráta. Lukas si dal dolu plný kondóm, zaviazal ho a dal ho do držiaku na pitie. ,,Lukas to tu nemôžeš len tak nechať" Zamračil som sa s úškerom na tvári. ,,Upratovači aspoň nájdu milé prekvapenie." Zazubil sa a navliekol si nohavice. Tiež som si išiel navliesť nohavice ale do celého tela mi vystrelila nepríjemná bolesť. ,,Auu" Zastukal som pri navliekaní oblečenia. ,,Oh počkaj cukríček ja ti pomôžem" Pohladil ma po vlasoch a navliekol mi boxerky a potom nohavice. ,,Zvládneš to po svojich ku autu?" ,,Asi hej *znažil som sa postaviť* auu au" ,,Horor sa už skončil takže by sme mali už ísť, počkaj zlato ja ťa odnesiem" ,,Až k autu?" ,,Spokojne rovno aj do postele" Zaškeril sa na mňa a dravo pobozkal na ústa. Opatrne ma zobral do náručia a odniesol až do auta.
CITEȘTI
Say you love me
DragosteBude to už 17 rokov priateľsta medzi Alexom a Lukasom. Je tu však jeden háčik, Alex miluje Lukasa už od úplného začiatku a nevie či to Lukas cíti rovnako. Povie Alex Lukasovi čo k nemu celých 17 rokov cítil alebo zahodí svoje pocity k najlepšiemu ka...