,,Alex hovoril som ti už aký máš chutňučký zadok?" ,,Áno už si mi to hovoril a nieje chutňčký skôr vyzerá ako ženský." Povedal som pričom som liezol vyššie. ,,Alexík máš taký chutnučký zadok že pred dvoma rokmi ako si u mňa spal som neodolal a..." Zasekol sa uprostred vety. ,,Počkať to vtedy keď som si myslel že mám malú modrinu na zadku a ty si mi na to povedal že som niekde musel spadnúť?" Pozrel som sa podseba priamo na škeriaceho sa Lukasa. ,,Áno presne vtedy keď si u mňa spal,nemohol som odolať a tak som ti ho trochu ožužlal." Neviem či to brať ako komplimet ale dosť som sa začervenal. Doliezol som na poslednú rebrinu a sadol si na podlahu starého malého domčeka. Strop toho domčeka nebol veľmi vysoký. Ja som sa tam ledva ledva postavil no ale Lukas musel ostať na štyroch. ,,Hehe pred 10 rokmy sa zdal byť väčší." Zasmial sa. Ako som už povedal ten domček nebol veľký, v rohu bol malý stolček a na pravej stene bola malá polička so starými a prenočenými komixami. A na ľavej stene boli vylepené kresby nás dvoch a zážitkov ktoré sme spolu prežili. Na tom stolíku boli porozhadzované farbičky a malý plastový vojačikovia. A na prednej stene bolo malé okienko. ,,Fúha to je ale výhľad" kľačal som na kolenách a pozeral sa cezeň. ,,Ale nepamätám sa že by to bolo tak vysoko." Mám starch z výšok ale neviem o tom že by som ho mal ako sedem ročný. Otočil som sa preč od okna a schúlil sa do kĺbka. ,,Lukas povedz mi že to nieje až tak vysoko" Triasol sa mi hlas a zvieralo mi hrdlo. ,,Ooo Alex prepáč ja som úplne zabudol na tvoj syrach z výšok. Neboj ja som tu." Prešiel ku mne a silno ma obial a pritlačil k hrudi. ,,A-Ale ja si nepamätám že by som mal strach z výšok ako malý" ,,Pšš nesústreď sa na tú výšku ale pozri sa mi do očí." Nachvíľu ma pustil zdvihol mi bradu a prstom mi prechádzal po líci a pozeral sa mi priamo do očí. ,,Neboj sa všetko je vporiadku." Usmial sa na mňa a jemne ma pobozkal. Roztrasené ruky som mu položil za krk a pritlačil ho k sebe. ,,Lukas som pripravený" Pošepkal som mu do ucha a sadol si mu na rozkrok. Obial ma za pás a dlaňami mi prešiel na zadok. ,,Si si tým istý? Nemám pri sebe lubrikant ani kondóm, bude ťa to dosť bolieť keďže je to pre teba poprvýkrát. To nedovolím." Pohladil ma po vlasoch a druhou rukou hladl zadok. ,,Myslíš že som na to nemyslel?" Usmial som sa na neho a vytiahol z vrecka kondóm. ,,Alex ty si vážne myslel na všetko že?" Zasmial sa, a chytil ma za ruky zatial čo som si ľahol na chrbát. ,,Myslíš že prečo som nás tu zaviedol?" ,,Ale vážne si si tým istý?" Opýtal sa ma pričom kľačal na štyroch nadomnou. *Prikývol som* ,,No dobre ale ak by ťa to čoilen trochu bolelo tak povedz. Nikdy by som si neodpustil keby som ti ublížil." Povedal a dravo ma pobozkal. Kolenom mi zatlačil do rozkroku čo ma donútilo zadychčťať. Stiahol zo mňa tričko, nohavice a potom boxerky. Prešli mnou zimomriavky vzrušenia už iba pritom ako dravo sa na mňa pozeral. ,,Alex ty si taký krásny" Usmial sa na mňa, a začal robiť cucfleky na krku a po celom tele. Rýchlo si vyzliekol nohavice a ostal iba v boxerkách. Začal obtierať svoj rozkrok o ten môj. ,,Aah Lukas už začni." Zadychčal som. ,,Dobre ale keď ťa to bude bolieť hneď prestaneme." Jemne ma pohladil po tvári a dal si ochranu. ,,Teraz ťa to bude trochu bolieť." Pomaly mi vsunul svoj dlhý prostredník do zadku. ,,Aaach" Zahryzol som si do spodnej pery od bolesti. ,,Vpohode?" *Prikývol som* ,,Teraz pridám ďalší, možno ťa to bude najprv bolieť ale potom by to malo byť príjemné." Už o niečo prudšie do mňa strčil aj ukazovák. ,,Iiik" Dosť to bolelo ale potom to bolo z neakého dôvodu príjemnejšie. Prešlo mnou vzrušušenie ako keby niekto stlačil čarovný gombík. Zrazu začal prsty otáčať čo ma prinútilo ohnúť ha dozadu. ,,Aaach" ,,Bolí ťa to veľmi?" *Pokrútil som hlavou* Od tej slasti som zo seba nevedel vydať nič iba dychčanie. ,,Lukas u-už ťa chcem *zadychčanie* mať v sebe." ,,Takže tebe je to príjemné?" Usmial sa na mňa. ,,U-Už to tak aaaach bude." Vtom zo mňa vytiahol obidva prsty dvihol, boky aby mal lepší prístup postupne do mňa vsunul svojho kamaráta. Dosť to zabolelo ale hneď na to som si zvykol a zase to bolo veľmi príjemné. ,,Lukas *zadychčanie* j-ja ťa srašne milujem" Usmial som sa naňho, zval som mu ruku a pevne ju stisol. ,,Aj ja teba Alexík" Opätoval mi úsmev a pobozkal ma. Postupne začal prirážať. Mľaskavé a džamivé zvuky za ozývali asi po celom lese ale myslím že nám obidvom je to jedno. Začal zrýchľovať. ,,Alex už budem" ,,Aj ja" ,,Mhhh" ,,Aahh" Pocítil som eufóriu šťastie a hlavne vzrušenie prejisť cez celé telo. Pevne som Lukasovi ztisol ruku a urobili sme sa naraz.
VOUS LISEZ
Say you love me
Roman d'amourBude to už 17 rokov priateľsta medzi Alexom a Lukasom. Je tu však jeden háčik, Alex miluje Lukasa už od úplného začiatku a nevie či to Lukas cíti rovnako. Povie Alex Lukasovi čo k nemu celých 17 rokov cítil alebo zahodí svoje pocity k najlepšiemu ka...